Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Haiku 2019/48

19. 11. 2019
2
10
350
Autor
verulinda

         

        bistro u nádraží

       dlažbu před vchodem drží

       žvýkačky

 

 

        chodník před bistrem

        úl po úlu se plní

        žvýkačkou

 

        jdu kolem bistra

        úly na chodníku lepí

        žvýkačky


10 názorů

snake_01
21. 11. 2019
Dát tip

Souhlasím s Gorou - jednak za mě je nejlepší první varianta - a za druhé, "drží" vidím jako neopatrné, protože je to zbytečná antropomorfizace, dokonce bych tam nedával ani "lepí", jak navrhuje Gora, protože tam sice antropomorfizace do značné míry mizí, ale i tak tam dochází k "přesunu zodpovědnosti", tedy jako by za lepení byla vědomě zodpovědná žvýkačka sama.


verulinda
19. 11. 2019
Dát tip

ano, dlaždice  včelí plásty ...


atkij
19. 11. 2019
Dát tip

No, mně dlaždice spíš evokují plástve. Ale domnívám se, že už jde o metaforu. 

Vychâzela bych asi z té první, ale chtělo by chvíli ladit. 


Gora
19. 11. 2019
Dát tip

Jitko, já to tak pochopila, tím by vznikl další rozměr...


atkij
19. 11. 2019
Dát tip

Zeptám se... Těmi úly se myslí dlaždice?


Gora
19. 11. 2019
Dát tip

Pro mne super dvojka, místo žvýkačkou spíš - žvýkačkami, tip.


verulinda
19. 11. 2019
Dát tip

řekla bych, že u  nádraží je to nejvíc, co sibudeme povídat....díky za názor


Gora
19. 11. 2019
Dát tip

Možná by nemuselo být to - u nádraží, asi všechna bistra to budou mít podobně:-)


verulinda
19. 11. 2019
Dát tip

"lepí" v těch několika verzí co jsem si napsala také mám, ale dala jsem  drží...


Gora
19. 11. 2019
Dát tip

Obrázek se mi líbí, ze života :-) ale těch podst. jmen celkem dost, a místo drží by se mi líbilo - lepí... jen se zamýšlím...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru