Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pan kasparek

19. 02. 2000
0
0
613
Autor
Davidxx

bylo nebylo

V životě jsem potkal mnoho kašpárků ,ale jen někteří mě přesvědčili o tom ,že byli vyrobeni za velmi levný peníz neboť jejich myšlenkový obvod byl nahrazen za jednu obyčejnou diodu.jde to tam a už to nejde zpátky.Chceš si si s kašpárkem povídata on začne tancovat tancem polních vlků jež zná jen on atobě jen zdánlivě připomíná záchvaty pološílné gorily,která je polikána krokodýlem ,který si bohužel neuvědomil že jeho čelisti nejsou dozajista dostatečně velké aby požvýkaly mladého jinocha.Někdy mám chuť se sním hádat a on souhlasí či oponuje a tak jentak mele o zelí ,přičemž já vím že zelí nikdy nevzal do úst neb jsem ho zašil. Stalo se to onoho ponďelního rána když chuť zábavy ještě šimrala v hrdle a většina lidí jež viďela mou tělesnou schránku byla opět uvrhnuta do velké temnoty s kterou se lidstvo dokonale seznámilo ve středověku.Chtěl jsem otevřít dveře a v tu chvíli si uvědomuju,že nehmatám na žásnou kliku , jež je k otvírání dveří určena ,ale na obyčejnou hladkou stěnu jež mě obklopovala po celou dobu mého spaní.Vyhrkl jsem ze sebe poslední kapičky hněvu , jež byly ve mně obsaženy a jež tak nerad dávám na obdiv.V tu chvíli můj malý kašpárek reagoval tak podivuhodným způsobem ,díky němuž jsem ještě příštích sedm dní tohoto neobvykle začínajícího týdne si mohl nechat zdát o těch krásných a bezprostředních snech , které jsem mýval ještě v dobách mého ranneého mládí a na které v některých osamocených chvílích vzpomínám .ten způsob mi vyrazil dech a to na chvíli zapřínilo ,že můj mozek nebyl plně prokrvován a tudíž podle některým chytrým lidem známím vzorcem jsem si mohl velice jednoduše odůvodnit výpadek mé paměti. Výsledne ponaučení tedy zní nekupujte levné kašpárky jsou přímo zodpovědni za výpadky paměti.
Ozzy
25. 02. 2000
Dát tip
hmmm ..... nejlepsi je stejne plzen :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru