Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poradí mi někdo?

29. 04. 2002
0
0
3652
Autor
husky

Omlouvam se, že tohle nemá nic společnýho s literaturou. Zase to brzo smažu - ale vim, že je tu spousta chytrejch lidí a doufam, že mi někdo poradí.

Učitelka dala otázku, co se stane, když někdo spolkne takovou tu malinkou baterčičku do hodinek. O odpovědi, že nic, že ji druhej den zase normálně vytento, pravila \"špatně\". Nevěřim tomu. Nevíte někdo, jestli mam pravdu já nebo ona?

Díky. 


No jó, ona to bere z hlediska člověka, ale co když se něco stane té baterce?

KayTee
09. 09. 2004
Dát tip
Začnou mu svítit oči, to je jednoduchý ;o)))

Solitary
09. 09. 2004
Dát tip
co se týče kombinatoriky: jak je teda možný, že tři lidi si při přípitku cinknou 3x? Jo a s tou baterkou - co ona to vlastně obsahuje? Jinak zdravím a jsem ráda, že nemusíte řešit nic důležitějšího než tohle :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

navážeč
28. 07. 2004
Dát tip
Je to jasný, když sežere baterku do hodinek, tak mu stojí. I jí stojí.

Robynson
09. 09. 2003
Dát tip
V Baterce je jedovatá chemikálie, pokud by unikala, mohla by způsobit vážné zdravotní komplikace. (Tak se mi chtělo napsat kompilace, ale vím jak by to potenciálního písmáka dřáždilo :-)

Duf
11. 07. 2003
Dát tip
Já myslím že pak už nejde ta baterka testovat jazykem. takže má pravdu ona.

Katčenka
06. 07. 2003
Dát tip
Aha.. Nevim. Kazdopadne nad tim nepremejslej-radsi bez do ulic a zkus zanechat na nejaky zdi svuj "odkaz" Jako bez prdele :o) Cau.

Helča
13. 05. 2002
Dát tip
Alespoň jsme se vyblbili...s baterčičkou

Wopi
10. 05. 2002
Dát tip
SUVR a všichni: kantorka se už vykvákla. Podle ní jde o životu nebezpečnou věc a dotyčný musí ihned na chirurgii. Vyřizuju za huskyho, který je teď oflajn. Považuju to za naprostou pitominu, ale úča má stejně vždycky pravdu. Stejně jako když tvrdila, že číslice 1, 2 a 3 lze seřadit třemi různými způsoby. Já jich znám šest, ale v ničem mi to nepomůže.

Prokletí
10. 05. 2002
Dát tip
Ježišmarja, to je asi káča ;o) Prosím, řekni synkovi, ať jí vyřídí, že můj otec jakožto vojenskej doktor zažil případy, kdy voják sežral celej příbor nebo všechny kovový částky z frček, dost hranatý odznaky a tak. Řešili to, že do vojáčka se našupala mísa zelí, aby se kovová věc obalila měkkou hmotou a počkalo se až všchno vyjde ven. S tou matikou, kombinatorika byla asi jediná věc, co mě bavila, ale na to, abych spočítal počet možných kombinací tří číslic neptřebujete kalkulačku, počítadlo ani papír, to se dá zvládnut na ruce ;o)))))))) Je blbá, hauk (či jak se to, sím, píše) m.

Wopi: Vidím, že blbé učitelky dosud nevymřely... i když už nejsou soudružky, princip je stejný... Vzpomínám si na naši matikářku ze ZŠ, která do nás neustále hustila nějaké děsně komplikované vzorce na řešení různejch věcí, a mě vždycky vynadala, že nedodržuju její postup... jsem se zeptala, proč ona nevyučuje můj postup, kterej je daleko kratší... od tý doby mi furt dávala trojky a já matiku nenávidím. I když chápu, že je v tom nevinně. Ta matika. :o)

Nuitík
10. 05. 2002
Dát tip
baterka plave potrubím pod americkým bílým stavením eh.. zkrátka už nejni v břííííšku ale v potrubíííšku :o)

S
07. 05. 2002
Dát tip
husky - spravna odpoved, na tvou otazku "Co se stane, když někdo spolkne takovou tu malinkou baterčičku do hodinek?" zni - "Někdo bude mít takovou tu malinkou baterčičku do hodinek v břiše." Je to sice nepřesné, protože jsou i lidé a tvorové bez břicha, ale pro začátek by to paní učitelce mohlo stačit. Než to stráví jeji mozkove zavity, uběhne dost času a tak třeba i pochopí, že takováto otázka je úplně špatně položená a třeba i zazvoní a půjde se domů!

Wopi
06. 05. 2002
Dát tip
ale ne - tady seš na literárním serveru, tady musíš takhle: večer celkem jakž takž chutná, ráno volná cesta nutná! :o)

Nuitík
06. 05. 2002
Dát tip
prdi prdi prdi prdi!!! tak to máte na rok do předu, páč já jdu teď čelit omotávání :o/ omlouvám se.... už nikdy neřeknu pr....ale to jsem beztak určitě chytla od brašule :op ne, tak od někoho jiného...:o)

Wopi
06. 05. 2002
Dát tip
je to VOŠKLIVÝ.......!!!!! Nuiťo jeden nezdárnej zlobivej

Nuitík
06. 05. 2002
Dát tip
pomooooooc...honí mě to.zlozvyk zlej, nu....chjujda..... musím k logopedovi..:o))

Prokletí
06. 05. 2002
Dát tip
E? m.

Wopi
06. 05. 2002
Dát tip
E E!

Wiki
05. 05. 2002
Dát tip
to je dílo vašeho mladšího bráchy, Nuiťo a Proklíku.ale ještě stále neznáme správné řešení...neb paníčelka si dává s opravou úkolu na-čas, jsem opravdu napjatá, jaké bude řešení :-))

Prokletí
05. 05. 2002
Dát tip
Wiki: je to jsané, paní učitelka je cyborg!!!! ;o))))))))) m.

Wopi
05. 05. 2002
Dát tip
teda, už jsem úču častoval různejma výrazama, ale tenhle mě ještě nenapadnul...

Prokletí
05. 05. 2002
Dát tip
Jasně, úča je kybernetická myš, co požírá baterky a kaká takovou tu hmotu, co vyteče z baterek, když je nechám v ovládání autíčka nějakých 10 let ;o)))))))) m.

Wopi
05. 05. 2002
Dát tip
No, nad tim, co úča kaká, jsem taky nikdy nepřemejšlel... . . . . . Je to vlastně chyba. Možná že vpravit do ní nějak trochu projímadla by bylo poučné.

Prokletí
05. 05. 2002
Dát tip
Ano ano, Gutalax: Večer chutná, ráno se z něj pose... ;o)))))) m.

Nuitík
04. 05. 2002
Dát tip
brašule, neprovokuj mamíííí...!!! prde! dololezec nebo řiťolezec?

Nuitík
04. 05. 2002
Dát tip
Wiki, mamíííí, vem naň měchačku ;o)))

Wopi
04. 05. 2002
Dát tip
Na Nuiťu vezmem měchačku, páč furt řiká "prde" a to je WOŠKLIVÝ. WOMOTAT Nuiťu!!

Prokletí
04. 05. 2002
Dát tip
rektální speleologie nejni mouj konyček, Nuití ;o))))) Wopi, že se na to newykašleš ;o))))))))))) m.

Leata
04. 05. 2002
Dát tip
:o)))) kam jste se to od tej baterky dostali... Nuitík už je sakra omotaná, někdy šála, jindy ubrus, pak zase sukně a skončí u záclony ;o)))))))

Nuitík
03. 05. 2002
Dát tip
vomotat vás....:oppppp

Wiki
03. 05. 2002
Dát tip
Nuiťo, moje řeč, já Ti pomůžu :-)))

Nuitík
03. 05. 2002
Dát tip
máš lano? Půjčíme si od Wopiho :o))

Wiki
03. 05. 2002
Dát tip
Wopi nepůjčí, neznáš nějakýho horolezce ??? :-))

Prokletí
03. 05. 2002
Dát tip
já znám dololezce... pomůže Vám to ;o)))))))))) m.

Wiki
03. 05. 2002
Dát tip
Proklííí, schválně jsi mně neposlalo avízo, bojíš se :-)))

Prokletí
03. 05. 2002
Dát tip
Ee, já si už myslel, že toto je Tvoje dílko... se Tě nebojím, máti ;o)))))))) m.

Wopi
02. 05. 2002
Dát tip
Úmrtnost na spolknutí baterky od hodinek je prý natolik závažná, že se tím bude zabývat lékařská komora, černá komora, sykomora a zdravotní výbor parlamentu.

Nuitík
02. 05. 2002
Dát tip
nejhorší jsou trpaslíci

Prokletí
02. 05. 2002
Dát tip
Ano! Zakažme ty hnusné digitálky! Jsem pro povinné znovuzevedení slunečních hodin! Ty jsou totiž připevněny k budově nebo masivnímu podstavci, což nás před případným polknutím značně chrání ;oP ;o))))))))))) m.

Brunhilda
02. 05. 2002
Dát tip
prokleti ja nevim, nevznikloo by tim pak nebezpeci, ze se na ty hodiny nekdo nabodne??? to by bylo nemile obzvlaste proto, ze by to melo za nasledek potrisneni omitky :((

Prokletí
02. 05. 2002
Dát tip
Cheche, tak je budeme umisťovat na plastové podloží, které se dá jen tak otřít vlhkým hadříkem! ;o)))))))) A je to!!! m.

Wopi
02. 05. 2002
Dát tip
No jo, ale... co když bude pod mrakem? Tak někdo prošvihne něco důležitýho - třeba rande...

Prokletí
02. 05. 2002
Dát tip
Pche! Fádní! Přece je nejjednodušší vzit si s sebou baterku a podívat se, kolik je, i bez slunce, ne? Teda Wopi, to bych si o Tovbě nemyslela ;o)))))))))))))))) m.

Wiki
02. 05. 2002
Dát tip
Wopi, teda prošvihnout rande ...tsssss......na to přece nepotřebuješ hodiny ani sluneční...... to prošvihnout prostě nejde !!!!!!!!!

Prokletí
02. 05. 2002
Dát tip
Wiki, tak te%d jsem to nepochopil :-O ;o))))))))))) m.

Wopi
02. 05. 2002
Dát tip
Proklíku, t toho si nic nedělej, já taky ne... a vůbec... 85% wikiovských teorií nechápu... :))

Prokletí
02. 05. 2002
Dát tip
bléééééééééééééé ;o))))))))))))) m.

Wiki
02. 05. 2002
Dát tip
no přece, když se na to rande těšíš,tak máš hodiny v hlavě!!!!!!!! a nemůžeš ho prošihnout, ty truhliku :-))))))) jedině, kdyby se Ti na něj nechtělo, tak pak ho můžeš prošvihnout úplně snadno .-)))

Prokletí
02. 05. 2002
Dát tip
aha... když my, truhlíci, randeta nemíváme, pár neexisujou truhlinky :((( m.

Wopi
02. 05. 2002
Dát tip
tak

No, kdyby měl ten polykač hodně silnou žaludeční šťávu, tak by se mu v žaludku rozložila a ten sajrajt vevnitř by ho asi přiotrávil... nebo úplně otrávil... co je vlastně vevnitř? Ale já si myslím, že máš pravdu ty, husky. Že tu baterku prostě normálně vytento...

malykuba01
30. 04. 2002
Dát tip
ježíš, to nabízí možností:))) to budeš mít třeba elektrickou stolici? a taky začneš těsne před vybitím pištět jako mobil? Dobíjet se budeš prsty v zásuvce? A nezpůsobí to návyk? Ty abys ses pak přidal k zastáncům Temelína:))

Nuitík
30. 04. 2002
Dát tip
Sééégra tuuuuu... milé děti, baterčička vám naleptá střeva, neb určitě obsahuje všechny náležitosti správných baterek, což? Vyteče do střev a vy ji a je společně vytento... nebo jak říká Malýkuba, bude to v lese na jehličí pěkně svítit :o) to se potom nabízí levné disko osvětlení pro trpajzlíky!

Helča
30. 04. 2002
Dát tip
Elektro léčba žaludečních vředů?

Čmelák
30. 04. 2002
Dát tip
Čtyřletá dcera mého bratra jednou dostala k narozeninám medvídka v balíčku. Balíček měla babičkou odborně zabalený a zasvorkovaný drátěnými kancelářskými sponkami. Samozřejmě, že jednu okamžitě spolkla, aby si ji babička nemohla vzít zpátky. Lékař v nemocnici řekl: "My si holčičku vyfotíme - rentgenem, aby měla památku. A vy budete čekat." Čekali jsme pokaždé u nočníčku a hrabali se v... Ne, ne - odborně řečeno jsme se snažili najít koprofágní organismy. A našli jsme - svorku. Po čtyřech dnech vyšla sama - prý se jí uvnitř těla vůbec nelíbilo. Myslím si, že by nevyšla druhý den (normální perioda "tento" je 3x za den až 3x za týden), ale vyšla by... P.S.: Doporučuji rovněž rentgenový snímeček. Ten náš se svorkou odpočívající v žaludku je i dnes úžasně vzrušující - pro všechny zúčastněné...

ofčátko
30. 04. 2002
Dát tip
husky, nezapomínej, že život je krutý ... --------------------------------------------- UČITEL - Miroslav Holub Země se točí, říká žáček. Nikoli, země se točí, říká učitel. Hory se zelenají, říká žáček. Nikoli, hory se zelenají, říká učitel. Dvakrát dvě jsou čtyři, říká žáček. Dvakrát dvě jsou čtyři, opravuje ho učitel. Protože učitel to ví líp. -------------------------------------------- tak to vidíte ;o))))))

Nuitík
30. 04. 2002
Dát tip
ofčátko ;o)

Prokletí
30. 04. 2002
Dát tip
Neporadí ;o)))))))))))))))))))))) Cheché... jsem v pokušení ju sežrat a říct z vlastní zkušenosti ;o) m.

Brunhilda
30. 04. 2002
Dát tip
mozny je, ze ty hodinky sou veliky asi jako dvoumetrovy babicciny pendlovky, tudiz clovek tu baterku musi nejprva rozkrajet (de to?), a pak to vevnitr desne syci a bubl a tak, anebo ji do sebe nasouka celou, a to pak zase chodi jako meloun...

Prokletí
29. 04. 2002
Dát tip
Pravdu má ona, protože dotyčný jedlík začne tikat a o polednách dokonce bimbat jako zvon ;o))))))))))) Xixi m.

ofčátko
29. 04. 2002
Dát tip
nevím, kdo z vás má pravdu, ale jelikož neexistuje absolutní prauda, je to vlastně jedno, ne ? ;o))) a nezačne ta batérie v bříšku třebas uvolňovat nějaký nepěkný a aj možná jedovatý věsišky ? hm... :oP

Wopi
29. 04. 2002
Dát tip
no, kdyby tam byla dost dlouho, tak by to asi tak bylo - ale pochybuju, že by se ten obal strávil tak rychle... prokletí: bimbat mu bude jedině bimbásek - a to jedině v případě, že půjde o chlapečka :)

Prokletí
29. 04. 2002
Dát tip
Nebo ho třeba zabije výboj el tečka proudu ;o)))))))))) Wopí, ale! Máš s tím snad nějaké zkušenosti? cheche ;o)))))) m.

ofčátko
29. 04. 2002
Dát tip
Wopi, ale vždyť to nejni ouplně uzavřenej oubal od tej batérky, nebo jo ? a uvnitř určitě nějaká hluboce nejedlá hmota je, ne ? jo ? ne ? co ? :o)))

Wopi
29. 04. 2002
Dát tip
no co já vim... ale kdyby šlo o sázku, klidně to spolknu :) nechcete se někdo vsadit?? :)) Proklí: myslíš, že ten knoflíček může udělat nějakej extra el tečka výboj?

Prokletí
29. 04. 2002
Dát tip
Jo!!! Urkytě!!! protože ve spojení s kyselinou chlorovodíkovou za žaludečních šťav se transformuje na autobaterku ;o) Chechechéééééééééé ;o))))))))) A na druhou otázku jsi neodpověděl, zajímavé ;o) m.

Wopi
29. 04. 2002
Dát tip
a) nemam žádný zkušenosti. b) autobaterka se dycky hodí :)

Prokletí
29. 04. 2002
Dát tip
a) Checheche, tajnůstkáři ;o)))))))) b) To jo, v zažívacím traktu obzvlášť ;o)))))))))))))))))) m.

ofčátko
29. 04. 2002
Dát tip
hele, Wopi, to bys pak mohl být pěkně prosvícenej ! alespon trouškůůůůůů :o)) to by se ale ještě muselo něco přihodit, že jo :o)

Wopi
29. 04. 2002
Dát tip
přihodit se může leccos, což o to... já už viděl věcí se přihodit, že byste lidi a ofčátka nevěřili... možná vo tom napíšu dílo... nebo se na to vyprdnu... ale co mně se teď děje v trávicím traktu... na to by nestačil ani akumulátor

Wopi
29. 04. 2002
Dát tip
ale o tom to dílo napíšu

Prokletí
29. 04. 2002
Dát tip
Já sem pozvu Nuitíka, co vy na to? ;o)))))))))))))))) Ségrá, séééém! m.

Wopi
29. 04. 2002
Dát tip
já sem taky ségra!! a teta!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru