Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

byl jednou jeden delnik

19. 02. 2000
0
0
678
Autor
Davidxx

bylo nebylo

Většinou brzo zrána , když celkem ospalý probouzím své ťelo vzpomínám na to co ještě včera chtělo a když zjisím ,že to mělo v mé hlavě je neuvěřitelně bělo. Zrudlý tam postávám když přemýšlým co dál mám pocit jakobych se budoucna bál v mé hlavě je cítit žár přeskočí jiskra sem a tam jenom se myhne je to můj pán stahuji roletu propouštím světlo pokoj můj ožívá již není jak peklo.radostné enzymy sám sobě vydávám potom jdu a na berňáku sám sebe udávám zhýralím pocitemcítím jak klesám ležím cítím jak těžknu sněží venku pár blesků přírodo nehraj si dost. Pomalu probuzen ovládám své tělo směruji pohyb jenom tam jak se mi chtělo proplouvám stíny hmatám po klice a potom činnost prováďená po ránu nejvíce ladně se nakláním vychutnávám jenom ten pocit a už nejsem sám slyším své bratry venku velice pak náhle na chodníku světlo ulice.Santa Claus blije opodál co já bych mu na to dal pár sobů kulatá kašna proč dívám se tak dolů proč zatahují se mračna škrtí mě nevím co dál stavím se na tlapky jako bych se bál kde je můj pán vrtím si ocáskem jen tak pro radost ó bože cožpak jich nemá dost mé tlapky se zimou tetelí na zemi vidím co měl ježíšek v neděli náhle hlas té feny tón je to tu zas co vidí v nás vstyčím své tělo vypadám příjemněji jen kdyby se jí chtělo já toužím po naďeji ale vždyť je to tak že na výběr není ber či ne je to na tobě ber či ne sedíme v zákopě. Je zima a mráz mám hlad pojď kamaráde pár kulek do těl udělat neciv na mě tak upřeně jednou to příjde Ale né dnes s tebou je děs tak co pár kamarádů rozthaných střepinou pár kamarádu pokropeno smrtonosnou lavinu to set ty vztahy brzo rozplynou vždyť už je klid někteří dopadli i hůř hele tohle vypyj a radši kuř neseď tam jsi tak bledý neseď povinnost ti ostrahu velí bojuj duchem pro své ideály bojuj i když se kousky masa všude válí bojuj pro lepší daně bojů je požehnaňe ale jídla není dost opatřit ho to jest má povinnost co máš radši krev či kaši nejes tyhle to jsou naši cos tady čekal rozum či cit ?
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru