Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

z břečky na louku

19. 01. 2020
9
11
816
Autor
atkij

 

 

z břečky na louku 

každým krokem bělejší

stopy přede mnou


11 názorů

atkij
22. 01. 2020
Dát tip Gora

teisane, spojení se Santókou, mě tedy dost nadchlo. Připomnělo mi to i jednu Ortenovu báseň z Modré knihy, pokusím se jí dohledat. Podobná zvláštně tichá, naléhavá vnitřní síla a odevzdanost s pokorou zároveň. Děkuji za povýšení textu do nové souvislosti, podoby. Dva verše a jak dokreslí...

snake_01, ano, břečka je nespisovné slovo. Domnívám se, že dost zažité pro rozbředlý sníh.  Jednoslovný výraz se mi  pro ten okamžik jevil příhodnější. Nakolik expresivní, to je spíš o čtenářském pocitu. Velice děkuji za názor. 

 


snake_01
22. 01. 2020
Dát tip atkij, Gora

Obraz je velmi vydařený, moc pěkný postřeh a myslím, že i přesah. Jen mně osobně trochu vadí expresivní a nespisovné výrazy - důvod je zjevný: samotná podstata expresivního výrazu spočívá v tom, že je expresivní, a tedy prozrazuje emoce autora...

Ale nápad se mi opravdu líbí.

T.


teisan
21. 01. 2020
Dát tip Gora, atkij

Že se vracím, ale nedalo mi to (dostatek/ NEdostatek energie nebyl podstatný) - věčný poutník Santóka Taneda napsal haiku...

jít jenom jít

neumím nic jiného

takže, kdyby se z obou textů vytvořila free Tanka (původně 57577) a vypadalo by to takhle:

 

z břečky na louku

každým krokem bělejší

stopy přede mnou

 

jít jenom jít

neumím nic jiného

 

kdo by co poznal? Za Santóku ještě jeden TP :).

 


atkij
21. 01. 2020
Dát tip Gora

Děkuju a zároveň zdravím nejen haikuisty. Teisane, každé, i minimální,  odlepení od země potřebuje určitou energii. Takže jsem ráda.


trojort
21. 01. 2020
Dát tip

...alchymie doteků..


Diana
20. 01. 2020
Dát tip

Dobře odpozorováno :-)*


teisan
20. 01. 2020
Dát tip

Napsané to není špatně, žádné zoufalé vycpávky na 575, nadšením sice neskáču a kvality "palačinek" to rovněž nedosahuje, ale ve srovnání s většinou ostatních tady...

TP


Kočkodan
19. 01. 2020
Dát tip

Vztahy k pavoukům

každým rokem vřelejší

black widow, co ty?


atkij
19. 01. 2020
Dát tip

Díky oběma:)


Norsko 1
19. 01. 2020
Dát tip

Kristepane! Zastavte to někdo


Gora
19. 01. 2020
Dát tip

Radost vzbuzující:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru