Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tanečnice se štěstím

30. 04. 2002
0
0
1706
Autor
denizz

Tanec na křídlech lásky.

Tanečnice se štěstím

 

Láska je smutná tanečnice,

přináší pocity hříšníka,

přežijete-li ji bez opice,

můžete si říci: „Hrdina.“

 

Smutní muži;  smutné ženy,

bloudí krajinou bez citu,

jejich trasy jsou zaneseny,

do kartotéky básníkù.

 

Nevěšme lidi hlavu,

nad neskutečným osudem.

Není to možná na závadu,

že věčně šťastní nebudem.


ABCI
30. 11. 2002
Dát tip
já nevim ,co furt máte,mě se to náhodou dost líbí TIP

Radost
13. 05. 2002
Dát tip
he, no, jasně že máš právo psát si co chceš... ale já mám pak právo to kritizovat (stejné právo máš ty) svoboda, že? žádnou svou kritikou jsem nemířil proti Tobě!

denizz
09. 05. 2002
Dát tip
Jo, stylisticky to nevyzrálý je. Já to nepopírám, proto jsem to sem dal - abych poznal, kde stojím a kde jsem stál. Jen jsem Tě pochopil ve smyslu, že protože se na toto téma někdo vyjádřil přede mnou lépe, já už nesmím.Ono to téma je dost široké pro každého... Ale nic proti tobě a tvým dílům...

Radost
06. 05. 2002
Dát tip
eště že máme novináře :-((( ti nám vždycky zlepší náladu, hlavně ti titulovaní, kteří píší jistě jen samé oduševnělé moudré texty D: myslíš, že to je velká opovážlivost Tě kritiozovat? od čeho tu pak ta funkce je? P.S.: nic proti tvému prožitku, ať už byl jakýkoli, nemůžu ho kritizovat. Mluvil jsem jen čistě o stylistice.

Radost
06. 05. 2002
Dát tip
p.p.s.: Žádný Barouch v redakci lidovek není. Co to znamená, to nechávám na úvaze....:-((

denizz
01. 05. 2002
Dát tip
Dobře,souhlasím, že na toto téma dost již bylo řečeno, ale v době ve které jsem to tvořil, a je má chyba, že jsem to neuvedl, jsem toho moc ještě neznal. Ale dotklo se mě slovo nic. Asi jako každého autora, mě to zamrzelo proto, že jsem tu báseň adresoval určitému okamžiku ve svém životě. A je asi mojí věčnou smůlou, že nedokážů (prozatím) tvořit básně bez nějakých prožitků.(To samé už neplatí o textech)

Radost
30. 04. 2002
Dát tip
takovýchle textů je snad milión...:-((( nic originálního, nic přínosného, prostě nic!

denizz
30. 04. 2002
Dát tip
každá má báseň je originál, na tom se nic nemění!

Radost
30. 04. 2002
Dát tip
to jo, ale pokud to má být obhajoba Tvých textů a jediný relevantní argument, tak ty díla asi číst nemusím :-((( každá báseň je originál, ale to neznamená, že to nemusí být povrchní blábol na tisíckrát obehrané téma bez jediné invence!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru