Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Elle 1

29. 01. 2020
0
0
149
Autor
Emule

ahoj jsem Elle dnes máme školní ples měla bych si sehnat tanečníka a šaty takže mužem jít na to chtělo by to růžoví šatičky prostě

krátká sukně krátké rukávi toď vše,  mám tu tísíc a jdem nakupovat tady jsou druhy růžovích šatů pane mohl by jste mi doporučit šaty?

jistě, tak bych vám doporučit tyto 3 pak uš si musíte vibrat sama! ano pane, takže tady 3

tak koupíme všechny doma si viberu. pane tak si koupim všechny. dobře paní. tak to bude 557kč.

ano tak davám tisíc. míň nemáte? bhužel ne. nevadí tady to je. děkuji naschledanou!

a teď to viskoušet první ne druhý ne aaaaaaa třeti jsou úžasný

tak ty a teď nějakýho kluka

 tak chtěla bych adama kolečku, héj adame nechceš jít se mnoun na ples? promiň ale ne mám jinou. aha tak ne.

nebo michala nolena. hej michale nechceš se mnou jít na ples? ale jo tak si jdu hledat sako čau Elle!

tak kluka máme co dál? to je vše je to je už večer?

zítra bude pleeeees. ráno: tuuuuuu tuuuuuu tuuuuu jejda volá mi michal co asi chce? no čau michale co je? no víš

já s tebou nemůžu jít na ten ples moc se omlouvám mám jinou tak čau! píp. no tohle co to je koho teď?

to je fakt super teď všichni kluci už holky mít budou no vemu si šaty jdu sama. na plese: dobríden tady Elle liknova.

a s kým jdete paní? no sni kým. tak to nemužete vejít musíte mí partnera. aha tak já zase du. (brečím) hej Elle co? nikoho nemám. jé to je náhoda já taky ne.

a nechceš jít semnou? klidně jestli chceš Elle. no jasně!!!!!!! tak pojď! tak jdeme. dobríden tady Elle Liknova. ale pání uš jsem vám říkal že kdyš nikoho...... ale já někoho

mám jana šilháka tak naschle pozor!

 

KONEC

 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru