Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Babora

10. 02. 2020
1
1
219
Autor
peetzn

A teď už přepínáme do Linských hor, kde na nás čeká naše reportérka, Lidka Lidková, v Lidštýně, kde jeden místní občan právě se svými spoluobčany slaví své významné jubileum. Lidko, slyšíme se?

Slyšíme. Dobrý večer vážení diváci z Lidštýna v Lidských horách, a spolu se mnou je tu pan Babora. 

Pane Babora, dožil jste se významného jubilea. Ale já se Vás zeptám trochu jinak, kdy Vám je nejlépe pane Babora?

Když - jím - brambory. 

Myslela jsem, kdy se cítíte nejlépe?

Když jím brambory. 

Aha, rozumím. A kdy se cítíte nelépe, tak jako psychicky, na duši?

Když jím brambory, - vařený. 

Aha. A co...?

Můžu ještě něco říci?

Ano, ale jistě. Prosím pane Babora. 

Když jím brambory - vařený ve vodě. A mrkev. 

Aha, vařenou, že pane Babora. A co vaši příbuzní, rodina, blízcí? Také jedí. Brambory?

Ne nejedí - brambory. 

A jak to? Že nejedí? 

Já nikoho nemám. A jsem Brambora, ne Babora. Všichni mi tu tak říkají protože jím ty brambory. 

Ach! Aha. Brambora. Mámto tu. Promiňte. Tak a tolik Lidka Lidková, Linské hory, a nejstarší občan Lidštýna, který dnes oslavil 109 let.


1 názor

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru