Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ženský

02. 05. 2002
1
0
1227
Autor
Mikimys

Pánové, odpusťte... Mužský princip vládne světu...

 

24.10.2000

ŽENSKÝ

vysoká

buclatá

těhotná

prsatá

malinká

nohatá

svobodná

bohatá

hubená

brejlatá

silnější

vlasatá

...

Začněte muži

hony

a štvanice,

vždyť to jsou lákavé

pro váš pud samice.


Thurin
11. 04. 2003
Dát tip
Já myslím, že feminismus sice má svůj smysl, protože ženy vždy byly v níším postavení, ale podle mě by bylo lepší něco, co by vzešlo od obou pohlaví a ne jen další protiklad k tomu, co už je...

Mikimys
11. 04. 2003
Dát tip
Zase musím napsat....asi máš pravdu. Jen si nejsem moc jistá, jestli feminismus je přímo protikladem k této situaci. Tenhle termín má a priori trošku negativní význam....

Thurin
08. 04. 2003
Dát tip
Problém je v tom, že ten mužský princip ovádají ženy... Ikdyž nevím, zda je to problém.

Mikimys
08. 04. 2003
Dát tip
No, asi jo, myslím, že by to mělo fungovat trošku jinak. Přeci jen je hezký, když ženská ctí svůj princip a "nesere" se s prominutím někam jinam....tím ale nechci říct, že zdravá emancipace či umírněný feminismus je něco ošklivýho...


ulita
07. 05. 2002
Dát tip
no určitě bys nepočala...i když...vlastně i to dneska jde.

Mikimys
07. 05. 2002
Dát tip
:-)))

ulita
02. 05. 2002
Dát tip
mužský princip vládne světu - nepros o odpuštění...první část mi připomněla kmížku "Žena v řeči bystrá", ta druhá to hodila trochu jinam...:)))

Mikimys
02. 05. 2002
Dát tip
Tu knížku neznám...a pánům se omluvit musím... co bych si bez nich počala? :-))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru