Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

chvála vztahu

20. 02. 2000
0
0
1530
Autor
Yorick

(opět jeden rádoby automatický text, tentokrát vyhrabaný z šuplíku)

*Mám takový nejistý pocit, že "rozjasněné k upřímnosti" jsem někomu ukrad´ - nevíte někdo odkud to může být?

Láska je někde mezi a ráda mizí jako vítr, nezůstane nic, jen planě jabloně, jejichž jablká trpká jsou, a nebesa proklatě čistá když jeden by si bouři přál, v srdcích roznesen svatý grál, tak vždy jen úlomky dva sejdou se, nestačí to vždy, každý touží hledat dál, a netrousit z kapes žité roky, taroky života Bůh v rukou má, nemává a rozmýšlí mocně, něboť myšlenka mocnější slova být může, Bůh-li pomůže, pravda se vrátí v nás a zastihne nás nepřipravené a vědoucí tak málo, že skutečnost se stává neustále šokem a pak k sobě dovnitř utíkáme, aby pak ráno statečně ven, otužovat, přežít den, a nebude jeden jen, bude šňůrou perel nepravých, to člověk si přál, svět pak jak hostina nezvaných, opít se jen pro jistotu, rozmazaný vjem okolostojících tváří ke smíchu svádí, poddává se většina a kočí vrací minuty, čas se roztéká a plyne nečekaně v prostor, ne kupředu, až překvapeně všichni vstávají, zapomenuti vyvolávačem jmen vyvolených. Štěstí je vzácným ptákem sedícím na parapetu; vzápětí rozcupován, zástup jásá jednotně, a tudíž mocně, hlasy se nesou daleko a jsou rozjasněné k upřímnosti. V poušti mizí slova chvály, cihly pálené zbytečné jsou jakmile zaútočí prázdnota, ta obejme i zevnitř ne však nás, MY JSME DVA.
Merle
21. 02. 2000
Dát tip
JOJO

AZALIN
20. 02. 2000
Dát tip
AMEN

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru