Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Některé ticho

20. 03. 2020
15
12
932

Březen 2020

mám místo roušky

kuklu teroristy

holou rukou sahám

pro rohlík

 

v čase nákazy

na rohu kašlu a kýchám

 

viděl jsem na obloze velké a malé vozy

hradbu starozákonní víry

byl to sen, na nebeské bráně:

ZAVŘENO


12 názorů

Virus je teď téma číslo jedna, taky zvažuji kdy a jak o něm psát, díky za návštěvu. 


Trojorte, slovo "sen" je použito zhruba ve významu "zdání, iluze." Děkuji za návštěvu.


trojort
24. 03. 2020
Dát tip

...sen?...


Agáto, děkuji moc za návštěvu.


agáta5
23. 03. 2020
Dát tip

phil, klidně používej víc "jsem", jináč to vypadá, že ty rohlíky vzala holou rukou ta zubařka :)))

báseň mě bavila :)   nahoře je zavřeno, tedy počkám... )


Děkuji všem, zvláště Goře za podnětná doporučení.


Gora
20. 03. 2020
Dát tip

Zajíci, zajímavý nástup, třetí sloka je /podle mého/ nejzajímavější, poslední dvě bych tam ani nepostrádala, hlavně "nicotu". Brala bych i jako mini o třech strofách. 

 


Philogyny
20. 03. 2020
Dát tip

...já si naběhla, celou noc mne bolelo ucho, ráno volala svému lékaři, byla nějaká zamyšlená, zapomněla si navléct rukavici v Hrušce (jiný obchod tu nemáme) vložila do sáčku šest grahamových rohlíků...bylo to strašné...zabila jsem jsem všechny lidi ve vsi, byla jsem vinna vším co se stane a mohlo by se stát a nahlášena jako asociální živel...  


nie kolem, ale v nás, čiže je to na nás


Entropia
20. 03. 2020
Dát tip

Až na ten rohlík spásy...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru