Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

cítit blízkost aspoň vzdáleně

21. 03. 2020
0
0
160
Autor
Blue soul

Probudíš se, ale kus tebe ještě spí.

 

Celý den se zmítáš bolestí. Pramenící z té praskliny na duši. O té ale nikdo netuší.

 

Chci cítit blízkost. Aspoň vzdáleně.

 

Takhle po ránu... Nic bez čeho bych se neobešla.

 

Nikdo si prozatím nevšiml. Že mizí.m.

 

Jak ptáci stěhovavý.pocity.

 

Vám skrytá. Ve mně vrytá. Za deště s[k]vítá. Především se neodmítá. Možnost.

 

Poskládej rovnici z tvých beznadějí, stoupni si na výsledné číslo, nemusíš vědět, jestli to vyjde, jak má. Směr.nice. Konečná.

 

Všímej si mizících. nadějí.

 

Dvě období v jednom významu. Jeden výraz ve dvou. období.

 

Zase Ztracená. Čekám až se objevý nějakej známej obrys. Necítím. Nové nápisy na starejch stěnách. Starý problémy v novejch scénách.Vajgloidní pocity. Napustí svoje zabarvení do všech zbylejch.Ale kde je to, to co tam bylo? Ono to tam je... Tak kde jsem já? Kde je ta hrana o kterou jsem se odřela? zmateně. výrazné.

 

Modrá se do mne začala vpíjet. A já se přestala bránit. Přestala jsem se jí stranit. Kam až to nechám zajít? Líbí se mi, jak se mi to nelíbí. I tobě se to zalíbí. Věř mi. Zmateně.

 

Žijeme životy, který chceme? chceme životy, který žijeme? Chceme. živo.ty. Kolik máme. možností. času? Dávej mi otázky na odpovědi. Všímáš. si. málo. vážné. bez.moci.

 

 

 

Svět je jedno velký místo.

 

Květiny. trn.

 

V tvých očích.

 

Vidím naději.

 

Za noci. bledé. Šedé.stíny. hledám. krásy.

 

V cizích zahradách. duše spící. Za okny. Unevený.mi. Jsou tiché. myšlenky.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru