Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Drahý deníčku

20. 02. 2000
1
0
754
Autor
Erik


čtvrtek 16. prosinec 1999 Dear diary Drahý deníčku další den uplynul a nic podstatného se nestalo Světem otřásla pravidelná zemětřesení nudy. Sedmička na Richterově stupnici. Moře lidí zesnulo a jejich oceán dnes poprvé spatřil světlo světa. Je nás zase o něco víc Svět je těsnější a škrtí jako límec od košile Koule se zase čtyřiadvacet hodin točila vesmírem bez zjevného cíle a zastávky s úhlovou rychlostí na rovníku 1564 km v hodině ale mnou to ani nehnulo Klima je zas o něco teplejší a na rozdíl od lidí ozónová díra se světu široce otevírá Pár jejich miliard se přesunulo z místa A do místa B a přitom se nezdá, že by byli šťastnější Zítra budu asi sedět nehnutě aby to nakonec ještě nebylo horší .....
Michalka222
10. 06. 2003
Dát tip
Je to hezky napsany...

Ozzy
23. 02. 2000
Dát tip
chapesh !!!!!

Ozzy
23. 02. 2000
Dát tip
za todle je zaslouzenej TIP !

Davidxx
21. 02. 2000
Dát tip
mam pocit jako by te neco tizilo
pockej ze by to byla marnost ?

Bibša
21. 02. 2000
Dát tip
Jůva, tam je krásných myšlenek ... proč ta rezignace na konci, něco sis uvědomil, tak teĎ je potřeba s tím něco dělat! To zobecnění "z místa A do místa B" a oceány v lidech a zastávky zemětoče ... hm, jo, asi mě to oslovilo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru