Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lehká erotika

08. 05. 2002
6
0
2740
Autor
Agony

 

I.

 

            Petra si stáhnula sukni přes kolena a vrhla na mě tázavý pohled. Bylo jí sedmadvacet a měla velmi malá prsa. Když říkám malá, nemyslím tím nějaký mladý tvrdý meruňky, ale prostě takový špuntíky jako jsou na kopačkách. Nevím, co mě to popadlo, že jsem seděl právě s ní na schodech našeho gymnázia. Bylo mi sedmnáct a její poprsí jsem vnímal jako vážný problém. Nejenže to nebylo esteticky hezké, ale také mé ruce zůstaly ochuzeny o svůj díl potěšení. Naštěstí svůj handicap dokázala Petra kompenzovat. Byla tak trochu nymfomanka. Taková přítulná mamča. Teda svého potomka ještě neměla, ale jak jsem mohl z vlastní zkušenosti posoudit, její péče byla vskutku mateřská.

            Zrovna mě přemlouvala k další návštěvě jejího zánovního sídlištního bytu, kterému se bez nadsázky dalo říkat hnízdečko lásky. Za ten rok a půl, co v něm bydlela, se v něm vystřídala solidní část mužské populace. Ne že by mě v mých bujarých sedmnácti musela k něčemu nutit, ale vzhledem k tomu, že jsem u ní včera strávil tři a půl hodiny, jsem měl dojem, že mám nárok na odpočinek. Začalo mi to trochu lézt do učení. Ve škole jsem jen ztěží udržel otevřená víčka a hlava mi co chvíli rezignovaně klesla na prsa. Petře to však bylo jedno. Chtěla svojí hračku a na ničem jiném ji nezáleželo.

            „Dobře, ale v tomhle týdnu je to naposled,“ řekl jsem rezolutně.

Odpovědí mi bylo zaryté mlčení, věděl jsem, že to nebudu mít lehké.

            „Fajn, tak jdem,“ řekla nakonec Petra a vstala.

 


Vihar
22. 09. 2005
Dát tip
Chybí tu Petřina adresa :-)) Jak ti závidím. Ženský toho zpravidla moc nevydrží... Nám dolňákům neva malá ňadra... t

Čajke
13. 05. 2002
Dát tip
*******!

Agony
09. 05. 2002
Dát tip
Dabi: díky, další už je hotová...:)

Kytička
09. 05. 2002
Dát tip
Jsem zvědavá na pokračování :-) ***

Agony
09. 05. 2002
Dát tip
Kytička: díky, pokračování je již na světě:)

Annika
08. 05. 2002
Dát tip
vyzera to na roman na pokracovanie :-)))

dara
08. 05. 2002
Dát tip
No to je vál :-)) čte se to tak lehce a přitom zůstane v mysli pocit úlevy?

Cirilla
08. 05. 2002
Dát tip
ty jo, dobrá povídečka :))*

Prokletí
08. 05. 2002
Dát tip
cheche... šup do klubu ;o) m.

Agony
08. 05. 2002
Dát tip
Díky moc za návštěvu a komentáře:) Annika: Ano, trefa. Již zítra:) dara: vál? to je teda něco, to jsem ještě neslyšel. To se mě ptáš? Já nevím, co zůstalo v tvé mysli....:) Cirilla: díky Prokletí: Díky za klub

Prokletí
08. 05. 2002
Dát tip
Nejni zatš ;o) m.

Dabi
08. 05. 2002
Dát tip
Pěkné, těším se na další :o)

Deltex
07. 05. 2002
Dát tip
Aha, tak to potom ano... ale lepší bude to někam označit... protože jsem to automaticky bral jako kompletní povídku...:o)

Agony
07. 05. 2002
Dát tip
Deltex: tak teď už to ostatní budou vědět:) a navíc, ta jednička v záhlaví!!! :)

Deltex
06. 05. 2002
Dát tip
:o) nechápu ale pointu!

Agony
06. 05. 2002
Dát tip
Deltex: to je první kapitola, další budou následovat:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru