Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jede nocí...

06. 05. 2002
51
3
8386
Autor
LaMouette

jen... jede nocí...

 

Jede nocí ..

Jede nocí s mužem..

Je vmáčknutá do sedadla toho luxusního auta a pozoruje, jak kužely světla ukrajují tmu a polykají jeden kilometr za druhým. Po očku sleduje muže vedle sebe, jak pozorně sleduje silnici před sebou a spokojeně se usmívá. Je unavená, večer byla náročný a ještě zdaleka není u konce. Ví, co ji čeká, věděla to už ve chvíli, kdy váhala u dveří jeho auta a zachytila jeho udivený pohled.. nadzvižené obočí.. Jen sklonila hlavu a odevzdaně nastoupila.. A teď tu sedí a tulí se ke své kabelce.. On se k ní otočí, koutky úst mu na moment povyskočí nahoru a lišácky na ní mrkne.. Snaží se mu úsměv oplatit, ale nedokáže zakrýt ten zvláštní pocit.. ostatně jako už tolikrát a raději se odvrací do tmy. Ví, co ji čeká a modlí se, aby bylo za hodinku za dvě, ale je jí nadevše jasné, že se čas povleče.. jako už tolikrát. Po očku se na něj dívá.. je moc milý společník a pěkný, dá se říct, že i přitažlivý...   dělají se mu kolem očí vrásky, když se usmívá, jak si všimla už v drahé restauraci, kde s ním strávila celý večer. Ale ona ví, co ji čeká, ví, na co on myslí, snad proto, jak se usmívá nebo proto, že ji právě položil pravou ruku na koleno a pomalu ji hladí po celé délce stehna.. usměje se na něj, že jí to dělá dobře.. ví, že se to od ní očekává jako už tolikrát.. Myslí na svoje děti, nechala je u matky, je třeba si také jednou za čas povyrazit a pobavit se.. vybavuje si synkovo rozloučení, jak se k ní přitulil a dal mlaskavou pusu, dcerka si tak vážně urovnala brýle a řekla jen.. hezky se bav mami.. Bolestně stiskne k sobě víčka..děti jí už teď chybí, když v tom ji myšlenky přeruší jeho hlas.. "..dáma se nebaví? však se ještě pobavíme.." honem omluvně mumlá své ..promiň a začne švitořit ty roztomilé blbůstky, co muži tak rádi poslouchají.. jako už tolikrát. On se po chvilce začne usmívat a potichu si pohvizdovat, zatímco ona zase může na chvilku zavřít oči a myslet na jiné věci. Ale nejde to.. vidí, jak odemyká byt.. a pouští ho dovnitř.. nabízí mu něco k pití, nalévá sobě skleničku a rychle ji obrátí do sebe.. sedá si do kožené sedačky a pouští tlumenou muziku.. on si sedá vedle ní, políbí ji a začne rozepínat zip jejích jednoduše střižených šatů.. a ona.. jako už tolikrát.. se bude snažit oprostit tělo od duše, ale nepůjde to.. bude cítit jeho doteky, jeho dech, jeho rozkoš, jeho pohledy, to jak na něj reaguje?..tak jako už tolikrát napne všechny síly a předvede mu vášnivou, divokou, smyslnou ženu.. tak jak  si to přeje, jak to očekává.. a myslí na to, čím zítra potěší děti, myslí na dovolenou u moře, na to jak si zítra udělá radost novou kytičkou do bytu.. a její tělo se napíná jak struna a vydává ze sebe melodii, jakou chce slyšet ten, co na ní právě hraje.. Tok myšlenek přeruší zaječení brzd.."Zatracená srna, to bylo o chlup!".. ona jen posbírá rozsypanou kabelku a dál mlčí.. ještě jedna dvě křižovatky a je doma.. zhluboka se nadechne, usměje se a před očima se promění v úchvatnou, okouzlující a okouzlenou ženu.. neboť...

..jede nocí se svým mužem.


3 názory

A.H.
06. 08. 2010
Dát tip
Čtivé, opravdu. *

LaMouette
30. 07. 2007
Dát tip
jeje.. chyb tam muze bejt.. a nejen stylystyckejch..:-)) ja nenysu zadnej spysofatel totis..:-)) mi to proste jen.. sem tam negdy ba..:-) a tekuji pjekne za cteni i krytyku..:-)

Rabb
27. 01. 2006
Dát tip
LaMí, dnes není ten pravý den na dlouhé věty.. ..někdy v noci přečtu znova.. to se mi totiž lépe přemýšlí nad dílky.. ..T!P každopádně zaslouženej..

Lill
17. 01. 2006
Dát tip
neni vubec zac:o)) nezalezi jak je dilko stare... i nove dilo treba nikdo neprecte pokud nebude poutave naopak pokud bude dilo poutave budou se lidi vracet at je stare jakkoli:o)

Lill
16. 01. 2006
Dát tip
Zajímavé... Tento příběh ti nedovolí zůstat nedočteným...Poutavé od první věty až po tu poslední. tip

LaMouette
16. 01. 2006
Dát tip
jejda.. tak stary moje dilko.. a este k nemu negdo zavita.. to me dycinky mots potesi.. a navits.. se este libilo.. dowopravdicky mots tekuji pjekne.. Lill :-)

Eva_S
07. 01. 2006
Dát tip
blízký téma....fajn konec....

trigate
24. 12. 2005
Dát tip
Že by ze života? Je to smutné, ale zase, jaký si to uděláš, takový to máš... nebo ne? Bane, něco se nedá ovlivnit. Každopádně - pěkně podané. Dávám tip.

Manon2
27. 06. 2005
Dát tip
Jo jo, i takhle to chodí ... na druhou stranu ... vzal ji do drahé restaurace, měl o ni zájem ... takže je na tom lépe než mnoho jiných. Nešťastná a utopená ve svých "malichernostech".

LaMouette
27. 06. 2005
Dát tip
i takhlenc se to da videt.. tiky z Tvuj pohled..:-) a za cteni tez.. :-)

exorcista
23. 12. 2004
Dát tip
říká se, že pro spokojený život je potřeba vydělat dost peněz na koupi dvou domů...jednoho pro tělo a druhého pro svědomí...a prožít zbytek života v tom prvním...

Sybian
27. 11. 2004
Dát tip
mam rad ... povidky :o) co ukryto jest, necht vypluje na hladinu a vykrikne ... treba septem, treba ctenim z dlane, vypsanim na zamlzenou okenni tabulku. mam rad .. .tyhle povidky. t* G.

Alojs
03. 11. 2004
Dát tip
Dobře napsané. Poslední věta těžce cool a hlavně nečekaná. Tedy cool pro čtenáře, nikoli pro ní. Líbilo se mi to. Co dodat. snad jen 42 :-)

LaMouette
03. 11. 2004
Dát tip
dekuji pjekne.. takova nafsteva po takovy dobje.. dycinky potesi.. :-)))

fermosa
21. 09. 2004
Dát tip
hm, dobré *

JiKo
09. 04. 2004
Dát tip
Nevím co ti k tomu napsat. Je to fajn napsané ale od druhé třetiny jsem věděl o co půjde. Je to asi tím, že jsem si vzpoměl na nedostižnou Kocábovu písničku s cizí ženou v cizím pokoji, kterou miluji a tak mi pointa přišla vyzrazená. nicméně fajn čtivé. Dobrá byla ta předpointa s tou srnou, čtenář čekal že něco bude a vona se vyseká v autě, ještě žeto nakonec ubrzdil :-)))

Elyanne
19. 01. 2004
Dát tip
*

Matyjustin
04. 01. 2004
Dát tip
no jó no - to byla reakce na obsah :o) ale píše ti to, to musím uznat :o)

aramis
04. 12. 2003
Dát tip
no a tuto som este necital... ;) *

pbadraj
20. 11. 2003
Dát tip
Proč jsem už na začátku tušil, že je vlastní (že bych tě trochu znal?)? Připravil jsem se o strhující závěr ;-))). stejně si tipnu ;-)

LaMouette
20. 11. 2003
Dát tip
pb..:-))) je vlastní.. ale ne můj vlastní... je to jen příběh.. i když hodně lidí oslovil.. i mě tohle téma oslovilo..ono stačí jen pozorovat.. a proto Jede nocí..

pbadraj
20. 11. 2003
Dát tip
;-) .. opravdu jsem myslel vlastní té osůbky z příběhu...že by tvůj vlastní, na to jsem ani nepomyslel ;-))

Witch
22. 10. 2003
Dát tip
velmi zvláštně pojatý... je škoda, že lidi maj tyhla pocity tak často.. ***

Nijak mě tvůj text neoslovil. Pointa je dobrá, ale když se nad tím zamyslím, tak mi to nepřijde nijak šokující. Takhle to v mnoha rodinách chodí. Je to pěkný tok myšlenkek, ale i přesto by se mi tam občas líbil nějaký odstavec. Takto text zbytečně splývá. Také užití zdrobnělin je zbytečné (hodinku, blbůstka). Proč je používat, když se sem (k tak "drsné" pointě) nehodí. "Po očku sleduje muže vedle sebe, jak pozorně sleduje silnici před sebou a spokojeně se usmívá." - opakování slov "sleduje" "...jeho dech, jeho rozkoš, jeho pohledy..." - bohatě by stačilo jedno jeho. Takhle mi to přijde zbytečné a ruší to. "...tak jak si to přeje, jak to očekává.. a myslí na to, čím zítra potěší děti, myslí na dovolenou u moře, na to jak si zítra udělá..." - přejakováno

LaMouette
14. 09. 2003
Dát tip
chápu.. proti gustu žádný dyšputát.. :-))

*****

To by šlo!*

Lowlander
29. 04. 2003
Dát tip
Hodně dobrý... první jsem četl druhý díl a... obojí je naporsto super! TIP*

JASAN
26. 03. 2003
Dát tip
Výborně napsaný. Připomíná mi to Dělnici lásky.

aRmida
13. 03. 2003
Dát tip
hm... takže se překonala? a proč vlastně?

guy
24. 02. 2003
Dát tip
no comment ***

LaMouette
24. 02. 2003
Dát tip
chjo.. a zrovinka tady bych comment ráda.. nu což:-)) ale děkuji:-))

alim
10. 02. 2003
Dát tip
da se to cist fakt jednim dechem...:-) tip***

Seregil
10. 12. 2002
Dát tip
Ten konec je výbornej...Sloh máš velmi poutavý a šimravý... tip

j_i_r_i_k
21. 11. 2002
Dát tip
Jo jo jo, hodně jo, díky...

Helga
17. 11. 2002
Dát tip
Já bych bez tří teček asi taky nemohla... :) Jo, takový dnešní... Mám ráda, když se dá číst "na jeden nádech" - tohle je jedno z nich... A je to až hnusně tíživý - to myslím v kladném slova smyslu...

gennaro
19. 09. 2002
Dát tip
:o)

vero
30. 08. 2002
Dát tip
...wow! ***!

Kastel
16. 07. 2002
Dát tip
Fajn čtení - T (jen ten závěr mě mě překvapil asi méně než mé přepisatele:o)

Francois
10. 07. 2002
Dát tip
Nevím proč, ale čekal jsem takový konec (teď se vytahuju), dýchalo to na mě z toho. Téměř obligátní téma s neskutečným koncem, brilantně nakreslené.... velký tip.

suva
07. 07. 2002
Dát tip
někdy mě mrzí, že umím číst dopředu, takže nejsem překvapená, ale je to pěkně zpracované a na rozdíl od Míwy mi ta velká písmena nevadila.

XXXconXXX
01. 07. 2002
Dát tip
:)

Muawijhe
21. 06. 2002
Dát tip
LaMouette: Moc moc příma. :o)) Willi: Nesnášíš dlouhé texty? A že takové píšeš. :o))

Merle
20. 06. 2002
Dát tip
hmmm hmmm. už věřím úplně :)

Ziggy
10. 06. 2002
Dát tip
************************************************************************** ten rozprávačský štýl je ti vlastný ... trochu zalichotím ... aj som si to vytlačil a doma uložím do archívu no ... sentimentálne žvaním ale ... vážne sa mi to páči ***************************************

LaMouette
10. 06. 2002
Dát tip
Ziggy.. juj.. archívy zbožňuji... a za lichotku děkuji.. potěšila nesmírně:-))

Jarodějka
09. 06. 2002
Dát tip
četla jsem, a snažila se být tím mužem, v příběhu noc předbíhá, a málem jsem si taky myslela že se to řítí do cynické situace, no naštěstí to není tvůj styl teď tu kritiku dopíšu u dalšího dílka (druhé verze)

Jarodějka
09. 06. 2002
Dát tip
abych vysvětlila, proč jsem se nepřevtělila do ní, soustředila jsem se na jízdu autem, abych se dostala na konec příběhu jinak bych ještě teď řešila, proč mu dala přednost, někdy jsou neschůdné ty křižovatky ve svědomí :o)

LaMouette
09. 06. 2002
Dát tip
.. a pak je někdy velmi těžké říct třeba jen.. promiň..:-)))

Neither
08. 06. 2002
Dát tip
*tip*

Atalanta
03. 06. 2002
Dát tip
Vynikající.

Willi
01. 06. 2002
Dát tip
Jak já nesnáším dlouhé texty , ale tenhle stál za to !

_fantomQ_
20. 05. 2002
Dát tip
... dobrý, ale trochu drsný. Možná je to jen osobní pocitová záležitost ... když jsem to četl, začal mi chybět můj synátor.

Miroslawek
14. 05. 2002
Dát tip
Hezky, nápaditě a poutavě napsáno... možná jen trochu trpíš na stejný třítečkový zlozvyk jako já... mohl bych tedy souhlasit s ostatními... ale... (proč je vždycky nějaké "ale", že?). Celý text je postaven na pointě, která posunuje a mění význam na základě změny kontextu, na překvapení, že všechno je (trochu) jinak. Bohužel způsob jakým je toho dosaženo mi přijde jako ne zcela šťastný. I když je to přehnané, maně jsem si vzpomněl na vztyčený ukazovák Mirka Dušína a větu: "Neskákejte uhřátí do vody". Na překvapení je přece nejhezčí ten úžas z objevování. Pokud je to mně jako čtenáři takto kladivovitě vmeteno mezi oči, ztrácí to poněkud své kouzlo a nemohu se z toho tak těšit. Asi jako když někdo vysvětlí vtip. Myslím, že by neuškodilo kdyby "se SVŸM" mužem" bylo alespoň "se svým mužem" nebo se nad tím vůbec zamyslet, jak by to šlo upravit do méně... zjevného tvaru, který dá větší prostor čtenářově mysli. Pak by to bylo víc než dobré... i pro mne ;o))))))))))))))))))))

LaMouette
14. 05. 2002
Dát tip
to Miroslawek.. a víš, že jsem nad tím dlouho přemýšlela zda to napsat velkým bo malým písmem.. ale jsem naprostý začátečník a tudíž podceňuji čtenáře, bála jsem se, že by to tak nevyznělo... ale je pravda, že jste zde většinou zběhlí čtenáři.. polepším se:-)))

Tajta
13. 05. 2002
Dát tip
Přečetla jsem to sice v obráceném pořadí, ale zanechalo to ve mně hluboký dojem. Celý den mám o čem přemýšlet. *!*

Tajta
13. 05. 2002
Dát tip
Hodně žen by si asi řeklo, že jim píšeš z duše, ale samy by neměly tu odvahu (bez ohledu na to, nakolik píšeš z vlastní zkušenosti)...

LaMouette
12. 05. 2002
Dát tip
moc děkuji, těší mne, že se to líbí a usmívám se.. a za to vám dík..:-))) jinak myslím, že je lepší to číst po pořadě.. napřed toto a pak i II:-)) ale je to jen můj názor:-))

myrinda
11. 05. 2002
Dát tip
juu tak to je vazne dobry, to zije! TIP!

Dočetl jsem, 20 minut seděl, duše vystoupila z těla a já "lítal" v neuvěřitelném prostoru. Díky a mlack:-))))) Myšák

clovrdka
08. 05. 2002
Dát tip
překvapivý závěr :-)))

clovrdik
08. 05. 2002
Dát tip
moc pěkně a detailně vykreslený, člověka to úplně vtáhne do toho jednoucího auta ... a ten konec mě fakt překvapil :-)) Celou dobu jsem přemejšlel, jak to dopadne a říkal jsem si, že kdyby to mělo mít konec, jako že se vyspěj, on zaplatí a odejde a konec, tak to by bylo dost mělký, ale takhle je to super :-) TIP :-)

LaMouette
08. 05. 2002
Dát tip
jsem mile překvapena, že jste to pochopili tak, jak jsem chtěla a usmívám se.. a vím svý.. bo sem Lucije:-))

Manuria
08. 05. 2002
Dát tip
Moc pěkný... !**

Krel
08. 05. 2002
Dát tip
!* ten konec...

JohnieBass
08. 05. 2002
Dát tip
Napínavý začátek a strhující finále! Co dodat! J.B.

Albireo
07. 05. 2002
Dát tip
Drsný, naprosto nečekaný konec. Jsi skvělá vypravěčka! Samozřejmě tip.

XXXconXXX
07. 05. 2002
Dát tip
.....ťuk a je tam *

Whelp
07. 05. 2002
Dát tip
Co na to říct. Jen tomu dát filmovou podobu. :o) Típek. (dalo to fušku přečíst) (stálo to za to)

skromna
06. 05. 2002
Dát tip
moc hezky :c)*

XXXconXXX
06. 05. 2002
Dát tip
Chjo...si to nemůžu přečíst, huš musím mizet....tak se tu budu muset stavit někdy později....když už vím, že si svojí dílo dokončila.

Deltex
06. 05. 2002
Dát tip
****!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru