Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

dobrou noc lide

21. 02. 2000
0
0
575
Autor
SyrDake

prolog je v textu

Snad jeste jedna na dobrou noc pokusil jsem se vas popsat - vas mili lide kteri jste tu uvnitr a skrz cerne znaky na bilem podklade na me dychate . Jste . Nevim jak bych vam to popsal , vazim si kazdeho zvas vic nez tech clovicku co behaji po zelene , ale jsou schopni velkou ranou umistit kulaty predmet zvany mic presne do toho useku jez si sami vysnili.casto kdyz tak sedim v hospode a pomalimi usrky usrkavam premislim o tech lidech jez sedi vedle mne.Dostovam strach kdyz citim ze se dokazi bavit ctyri hodiny o dvou tematech - ne ze by to tady bylo jine - neustale tu koluje par ohranych temat vecneho pabasneni.inu co jsem chtel vlastne rict - budme a menme se mam pokrk na vsech tech image ,jez si tvory kazdy znas.Jeden je fyzik a tak se snazi vsechno resit fyzikalne ma obrovskou zasobu fyzikalnich vtipu a resi fyzikalni olimpiady a nakonec znej bude ucitel fyziky.Jezdit do prace bude podle predpisu a kdyz jednou nechte slapne na brzdu vyvetli svemu sinkovi ze je to setrvacnost co ho prohodilo prednim oknem.Tu prijde lekar aby synka osetril , po praci pujde domu a rekne sve zene ze dnes spotreboval ctyri gazi , uslysi to jeho soused basnik a napise o tom svou basen. Sousedovic synek bude ve skole basnit a bude doktorovou dceru za to obdivovan , on ji bude obdivovat za to ze umi vsechny kosti v tele. Prosim budme vsim a plynule se menme at nedopadnem tak ze kdyz se o nas deti budou ucit pod nasim obrazkem bude veta tohle byl velky fyzik.Chtel bych tam videt - clovek.
kirkina
18. 04. 2005
Dát tip
S tema hrubkama mi dalo docela praci si to vychutnat:)) Ale ma to neco do sebe.. Pekny.Dobry duvod k zamysleni.

bez ohledu na hrubky mě to zvláštně stisklo pod krkem a polechtalo kdesi u osrdí...

Bříza
22. 02. 2000
Dát tip
má to mnoho hrubek, ale úvaha to špatná není :-)

SyrDake
21. 02. 2000
Dát tip
mam tam mnoho hrubek ja vim ale uz usinam ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru