Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Domáce práce II.

Výběr: Bix, Print
08. 05. 2002
3
0
1379
Autor
Sýkorka

Túto báseň som napísala súbežne s Domácimi prácami I. Teraz si myslím, že som ich mala uverejniť spolu, pretože na seba nadväzujú, nemajú si byť konkurenciou... Táto je bez prvej trošku prázdna.

Naučené pohyby

raz - dva - tri

do rytmu valčíka

 

sused spí

spia, neruš!
raz - dva - tri

 

od mladosti

pružné kosti

 

nečakáš

čo príde po

raz - dva - tri

 

baví ťa

hra na upratovanie

večer totiž

upraceš seba

 

on

svižný pohyb

do rytmu

raz - dva - raz - dva...

 

iný


Mythus
05. 06. 2002
Dát tip
!!! To raz- dva...! a to raz- dva tri...! !!! pocit valčika! :) Nemáš občas pocit, že človek sa stále opakuje. že život je len jeden veľký stereotyp? Ale rovnyký môže byť aj iný. Tak ako v rozdielnom vidíme tie okukané veci. :) Ach bože, alôe to ja blábolím! :)

Naso
09. 05. 2002
Dát tip
pobavil hlavne záver o "šijacích strojoch z dvoch tiel" (Noga&Skrúcaný) u susedov - aká to paralela k iným tieždomácim činnostiam, že? - upratovanie seba (ako protiklad s upratovanímbytu) - pekná myšlienka - psychohygiena je veru oveľa viac potrebná, ako si dokážeme predstaviť...

BooB
08. 05. 2002
Dát tip
domáce práce I. sa mi páčila viac - ale ako duo by naozaj aj táto zosilnela - je taká, taká akási rozhodenejšia - ako asi aj tá pani, o ktorej to celé je ... - akokeby (poprípadné) domáce práce III. tú dámu rozbili na márne kúsky, ktoré rozfúka prievan ...

Sýkorka
08. 05. 2002
Dát tip
BooB: Táto je o inej, tentokrát slečne :o)))

Bix
08. 05. 2002
Dát tip
prázdna ? Naopak...toto je taká zdanlivo vzdušná báseň...a v nej toľko - pomóóc, sestrička, to je dobré ! Podarilo sa Ti vystihnúť veľa... jediné, čo ma napadlo, že v slohe baví ťa...trošku príliš prezrádzaš...Tvoj valčík ma dostal...a záver, ani nehovorím... vidím to tak, že aj iný môže byť stále rovnaký triafaš mi strunu, nemám viac čo povedať ( zatiaľ :o)) )

tanganika
07. 05. 2002
Dát tip
taki to je dobre! "mam rada "upratovania! vid jarne upratovanie! t*

Sýkorka
07. 05. 2002
Dát tip
Teda, to bola rýchlosť!!! :o) Len teraz som to sem vložila. Ďakujem :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru