Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

tlapičky koček

21. 02. 2000
5
0
1324
Autor
Merlin

... jen takový krátký nepropracovaný ... něco ...

... vločka za vločkou padají z nebe chytám je do dlaní vidím v nich tebe slyším je dopadat tisíce vloček tak jako měkounké tlapičky koček ...
Merlin
20. 11. 2000
Dát tip
... každá v sobě kousek toho chlapa stejně máme ... musíme ... a kočky i jejich protějšky budu pozdravovat. Všechny, které potkám.

Yeziiinka
19. 11. 2000
Dát tip
Aha! Tak tedy sněžím MERLINCE!!! :)))))) Už to tedy vím, slibuju,že z tebe nebudu dělat chlapa, ale musíš mi slíbit, že ode mě budeš pozdravovat všechny kočičky i kocoury! :)

Merlin
13. 11. 2000
Dát tip
... jen klidně piš, ráda si něco přečtu. Ale asi by jsi měla vědět, že jsem TA Merlin ...:o)))))

Yeziiinka
10. 11. 2000
Dát tip
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * ...už aby, Merlinku... :)))

Yeziiinka
10. 11. 2000
Dát tip
Už dám pokoj, slibuju! ;)

Merlin
06. 11. 2000
Dát tip
... krásně sněží ... a brzy bude asi i venku ...

Merlin
04. 11. 2000
Dát tip
Yeziii, dík, jen tak mimochodem; jak se ti podařil tak neskromně široký řádek ... ?

Yeziiinka
04. 11. 2000
Dát tip
No...totiž...já vlastně jen sněžila těmi hvězdičkami a oni místo sněžení udělaly vánoční řetěz... Já to napravím! ************************************************** ************************************************** ************************************************** Tak. A vůbec nemáš zač děkovat. :)

Yeziiinka
03. 11. 2000
Dát tip
Mmm! Nádherka, takové vločkokočičí sněhomňoukavé čtení se prostě nemůže nelíbit. Ani náhodou! ********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Sněží...ťap ťap ťip!

Claire
05. 06. 2000
Dát tip
Pohladilo mi to duši.Je to roztomilé.

Regins
30. 05. 2000
Dát tip
Celkově je to takový lehoučký, něžňoučký,heboučký ,hezoučký.

Mamba
13. 03. 2000
Dát tip
Jó tlapičky, to je moje. V heboučkém písku či koberci, trávníku voňavém... to se ti povedlo.

zdravím dalšího ulítlýho kočkomilce a tipuj dobře, TIPuješ za svý :))

Merle
22. 02. 2000
Dát tip
čau jmenovečko, rád tě tu zas vidím...
tohle se mi opravdu líbí, protože mám moc rád kočky... tak ti za ně tiptaky, a jeden úsměv za comeback
šíla!!!! éééééééééé :-))))))))))

Anonym
21. 02. 2000
Dát tip
tlap tlap... merlíku tvoje láska ke kočičkám snad ani nešla vyjádřit lépe. sametovoučké... řekni řekni že je to ta pro mě. plosííím:o)))Pokud je pro mě posílám tipa a úsměv...veeeeliký úsměv...pokud je pro nějakou jinou tak něžňoučká kočička vystrčí své drápky a to teprve uvidíš bratříčku co máš za sourozenečka:o)
*Ne vážně, tohle je tak jemně jednoduché, že se mi to líbí*

Šílená
21. 02. 2000
Dát tip
jo a nejsem Anonym, Jsem... (vidíš a dokonce i o tom občas pochybuji)

Šílená
21. 02. 2000
Dát tip
ježkovy oči...ty tam máš místo "e" "in"... to jsem si zase pěkně naběhla...ach jo...a ještě se přiznám že jsem Anonym...no nic - tak drahý Merline z toho co jsem napsala si vem jen ten tip a to že se mi to líbí to ostatní bylo pro Merleho:o))))) Co dodat na vysvětlenou...snad no víš já jsem trochu ... to no...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru