Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Festival? Demonstrace? Poezie? Ano.

09. 05. 2002
1
0
2150
Autor
Vio

Řada z vás už jistě četla o připravovaném festivalu poezie Bohémia a doufám, že řada z vás se tam taky chystá. Rád bych věděl, kdo nás přijde podpořit na zcela unikátní nenásilnou demonstraci za práva poezie, která bude součástí festivalového dění. Máte jedinečnou možnost se odlišit od násilných demonstrací z televizních obrazovek a ukázat, že to jde i jinak a že stojí za to demonstrovat i za jiné věci, než bývá zvykem a prožít příjemné chvíle na netradičním happeningu. Na demonstraci budou připraveny pro každého prázdné plochy čistě bílého papíru k vytvoření vlastních transparentů pro prezentaci vašich názorů.

 

Moc se na vás těším, protože já tam budu určitě ;-)

Kdo se přidá?


Vio
19. 05. 2002
Dát tip
breta ;-))) bezva... určitě nám uděláš radost ;-))) dík předem, adresu Ti napíšu...

breta
18. 05. 2002
Dát tip
:o) Dnes jsem Váš happening náhodou potkal a upřímně se zasmál :o) Mám pár fotek - kam můžu poslat?

ulita
13. 05. 2002
Dát tip
Vio, řekla bych, že ti chybí některé základní znalosti ohledně (ne)násilných demonstrací, a naopak vykazuješ (opět základní) neznalost ohledně mediálních taktik...:)))))

Vio
10. 05. 2002
Dát tip
Soni, nevysvětluj nevysvětlitelné ;-)

Vio
10. 05. 2002
Dát tip
Soni, naivku Ty hrát neumíš, Tobě jdou učitelky Kamasútry ;-)))

Knihovník
10. 05. 2002
Dát tip
Sonatina - nojo nojo já věděl že to sou zase kecy ...

Cavalera
09. 05. 2002
Dát tip
... až na to, že nechápu proč a za jaký práva poezie bych měl demostrovat, to jde:-))))

Miroslawek
09. 05. 2002
Dát tip
přijdu... za právo shromažďovací, svobodu projevu a právo na práci ;o))))

Miroslawek
09. 05. 2002
Dát tip
jo a ješt jsm zapomněl na spravedlivou mzdu ... ;-D

Mahoney
09. 05. 2002
Dát tip
tu spravedlivou mzdu podepisuju..!!! (to by asi udělal každej civilkář :))

Merle
09. 05. 2002
Dát tip
co si zademonstrovat proti všem demonstracím?

t.č. nemám vlastní názor, ale dyž mě nasměrujete kdy a kam mám přijít... půjdu proti všem :-)

Woland
09. 05. 2002
Dát tip
A co udelat taky nejakou nasilnou demonstraci za prava poezie? :-)

Cavalera
09. 05. 2002
Dát tip
a co násilnou proti právům poezie?? ať se mrcha moc neroztahuje!!!

Wopi
09. 05. 2002
Dát tip
Miroslawku, zadrž... spravedlivou mzdu NEEE, já taky musim jíst... :(

Lee
09. 05. 2002
Dát tip
jo :-))))) za právo na bezpráví ? :-)))))

papouch
09. 05. 2002
Dát tip
já jsem jednou ve škole v chemické laboratoři byl vybrán za demonstrátora a způsobil jsem výbuch; od těch dob nejsem ochoten se účastniti kýchkolvěk demonstrací :-)

Miroslawek
09. 05. 2002
Dát tip
Wopi, no jo, to máš blbý, Ty jsi ještě z té předchozí, socialistické generace, pro kterou platí "každý podle svých schopností, každému podle jeho práce". To my, co budem žít v komunismu, se máme mnohem líp - "každému podle jeho potřeb". Už se těším až budu mít potřebu...

Wopi
09. 05. 2002
Dát tip
Já ji mam teda dost často - s dráždivým trakčníkem... to by mi mohli v kominismu přidat, což? :)

Knihovník
09. 05. 2002
Dát tip
Jééé, už zase ty řeči o "právách poezie" ... to je strašný ... tak už konečně řekni jaká práva má poezie a jak jsou porušovaná, pak můžeš jít eventuelně "demonstrovat" . Ale rád bych se šel kouknout ... no, a možná to taky udělám :)

Dabi
09. 05. 2002
Dát tip
papouch! :oD

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru