Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

haiku 2020/38

04. 09. 2020
4
5
238
Autor
verulinda

onehdá jsem o tom natočila video,  příroda je vskutku úžasná, všechno co je, co se děje, má důvod a smysl  a  chlapec od Můry73 se smůlou na rukou mi to připoměl a tak je tady mé haiku....

 

        z žebříku regál

        vosička zátkuje dírky

        vůně pryskyřice


5 názorů

moorgaan
05. 09. 2020
Dát tip

...smůla...jen jestli to nebyl cervotoc..hihi


verulinda
05. 09. 2020
Dát tip blacksabbath

jj, sledovala jsem to napjatě, bohužel jsem nestihla postřehnout jak zrovna zátkuje, neseděla jsem u toho celý den, ale budu se snažit o tu fotku a z videa udělám fotku toho tvorečka, díky a měj se...


díky za napsané.......určitě jsi seděla úplně potichočku.....fotka by byla fain....tak snad se podaří a dej pak avi......krásný večer


verulinda
04. 09. 2020
Dát tip blacksabbath

hmm, je to taková opravdu malá  černá vosička nebo prostě nějaký létavý hmyz, všimla jsem si ji , když zalézala do jedné z dírek a stále se vracela a vlastně jsem ji neviděla, že by něco nosila, možná už tam měla vajíčka, nevím, později  jsem si všimla, že jsou dírky zazátkované, lehce jsem si sáhla na cosi žlutého a přivoněla, opravdu to  vonělo po pryskyřici,a trochu lepilo,tak to zřejmě byla pryskyřice, která později, když jsem opět na to sáhla, tak byla tuhá. Je to úžasný,možná bych mohla udělat aspoň fotku, ještě jsem nezkoušela dát fotku, ale pokud by mi to nešlo, někdo mi určitě poradí , jak na to. Díky blacksabbath...


to se mi líbí......škoda, že nevidím i to video......*/***************


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru