Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o síti

06. 09. 2020
11
9
350
Autor
aleš-novák

inspired by Ondrej Kalamár (SK)

co by asi dokázal

Henlein

kdyby byl

onlajn?


9 názorů

To si nechci představit.


Hamar
07. 09. 2020
Dát tip aleš-novák

Henlein jak Henlein, ale kdyby byl online Goebels, to by měl Hitler pravidelné nedělní facebookové videa "Čau Übermensch" :-)


kdyby byl onlaj, dostal by in-lajn a hned by byl offlajn......*/***


Umbratica
07. 09. 2020
Dát tip aleš-novák, blacksabbath, Aru

To se Němcům stává. My Češi se zpravidla smějeme tam, kde Angličani, ne tam, kde Němci.


aleš-novák
07. 09. 2020
Dát tip blacksabbath

viděl jsem ten film v německém kině a zaujalo mě nejvíc to, že němečtí diváci se smáli na jiných místech než já...:o)


Umbratica
07. 09. 2020
Dát tip Hamar

Ten film jsem viděla. Zaujalo mě na něm to, kolik Němců se k vůdci okamžitě začalo připojovat. Skoro to až vypadalo, že ta současná "velká demokracie" ve spolkové republice je jenom takový nátěr na růžovo. Skoro se až divím, že dnes v "korektní" době je možné naznačovat , že Němci jsou v jádru pořád stejní.

Líbila se mi třeba epizoda, kde vůdcem regionální buňky nové NSDAP byl velký "Němec" Siegfried Slepička, či jak se to jmenoval.


aleš-novák
07. 09. 2020
Dát tip Hamar

Umbratica: ve filmu On je zase tady (Er ist wieder da) se Hitler probudí v Berlíně na začátku 21. století... nejdřív vystupuje v zábavných pořadech, ale časem se z něj stává naprostá mediální hvězda...doporučuji k shlédnutí...


Umbratica
07. 09. 2020
Dát tip

A co by teprve dokázal Hitler !

Ale pozor - jen málo lidí ví, že ve Třetí říši už existoval experimenátlní provoz televize.  I televize by stačila !


supizmus
06. 09. 2020
Dát tip

Protektorového manažera


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru