Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

semeno hnevu vam nabizim

21. 02. 2000
0
0
620
Autor
SyrDake

jsem tu novy a tak jsem se citil povinost se podivat na ty dilka nejlepe tipovane a nahle mi prislo ze vetsina z nich je o nicem, o nikom
,ale nekdo jiny si v tom nasel co chtel.

Prosim rozneste me na kopitech jinak to budu asi tvrdit i pristi zivot.

jsem asi tupec a tak to nechapu sedim tupe ziram nad tipami ktere vidam jenom si lezim dlouze nahlas zivam je to tim jmenem ? ten pocit obcas mivam prominte lidicky ze jsem vas pospinil ale ten pocit ve mne byl chtel rvat na okoli ze vsech sil jen ho jednoduse uvolnil
Osobně tipy beru jako známku toho, že ta která báseň čtoucímu kritikovi něco připomněla, něco v něm vybudila, starej známej pocit, zasutou náladu... Prostě něčím ho šťouchla do oka nebo do srdce. Co je subjektivní, to nelze vidět objektivně. :) (a ehm kopyta, promiň)

Merle
22. 02. 2000
Dát tip
Nemáš se za co omlouvat, hodně tipů znamená jen to, že se na tý básničce dost lidem NĚCO líbilo natolik, aby ho dali, nic víc, nic míň. Musel by jsi posuzovat, jakej člověk dal tip, a taky proč. Tip není o umělecký hodnotě, protože tu je jen málo lidí schopno takovou hodnotu vůbec posoudit. Už z názvu vyplývá, že to dárce dělá jako tip jiným (za sebe), aby si to přečetli, ale zároveň je to ocenění (vysoký) pro autora.
To že tobě ty nejvíc tipovaný díla nevyhovujou je jen věc tvýho a dá se říct tu-obecnýho vkusu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru