Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

---den 010---

12. 05. 2002
3
0
603
Autor
Máslo

máslo.cz

Slibovaný návod. (Původní nápad jsem přes noc zapomněl, což mě doopravdy mrzí. Vemte zavděk \"náhradníkem\". Inspirace tohoto je tajná.)

Procházejte se po městě.
Navštivte několik antikvariátů a nakupte zcela zbytečné, avšak lákavě znějící tituly (např. Templáři v Čechách, Slovensko-Maďarský technický slovník, Zapadlé vlastence atd.)
Vyhlédněte si vhodnou ulici. Ani dlouhou, ani krátkou, přiměřeně v centru, nikoliv však příliš frekventovanou. Prostě tak akorát.
Změřte si velikost cedulí s názvem ulice.
Vraťte se domů. (V případě, že nemáte tiskárnu, volte alternativní postup (tuš, tempery, olej+plátno atd.).)
Vytiskněte papíry stejné velikosti jako ony cedule, ovšem s jiným názvem.
Fantazii se meze nekladou. Inspiraci lze hledat na různých místech (historie, sport, hudba, jiné).
Vytiskněte tolik cedulí, kolik je potřeba.
Pod rouškou tmy se vraťte do města a proveďte příslušné změny. Vhodná je spolupráce více lidí.
Konat rychle, efektivně (lepte podobně jako plakáty - hůř se to bude strhávat).
Ožije-li Gottwaldova, lze rozpoutat celoměstskou společenskou diskusi. Zvláště, máte-li známé ve sdělovacích prostředcích a jsou-li k dispozici zajímavé fotografie.
Vytvoříte-li Třídu Extáze, poprask bude taky, i když trochu jiný. :)

Tak nebo onak - nenechte se chytit a dobře se bavte.

Domácí úkol Klubu másla?
Wopi
09. 06. 2002
Dát tip
:o)

Toxman
15. 05. 2002
Dát tip
To jde jako po másle:-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru