Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PORAĎTE!

22. 02. 2000
3
0
620
Autor
VagabunD

je to vo životě nebo vo flámu...ani nevim

Ten večer vedly se dosti mělký řeči a já si o jejich dno rozbil hlavu tak na půl mrtvej, na půl v křeči sedim sám vprostřed žvanícího davu Pak přišel žapšknutej čas placení a čárek bylo požehnaně Bůh možná požehná jenže nic nezmění dál kašle na mě stejně jako na ně. A přátelé mí vzali rychle roha takže tam zbyly jen zdi bez rohů a občas ňáká nastavená noha od stolů. Výčepní pult na mě řve platit já neměl nic než srdce v kalhotech tak mu ho podám s tím že chci vrátit dal půlku cizího a drobný: lidskej vzdech Tak ulicí se vleču s půlkou svalu a hledám zastavárnu kde to vezmou připravuji si na tu chlopeň chválu za utržený ( op)nos koupit si chci režnou a nebo režnou nit? mám se s ní opít? nebo na ní oběsit?
Šílená
11. 07. 2000
Dát tip
bibíšku:o))) neutek ti... on tady někde jestli se nemílím je:o)))))))))))

Bibša
22. 06. 2000
Dát tip
Jako autor jsi mi utekl o pár měsíců, no ale kvalita se objeví:-))) škoda, že jsi v tomto žánru nepokračoval, je to faktickovatě jiný a lákavý! (mrk pravým okem)

Saxanka
08. 05. 2000
Dát tip
Já jsem sice abstinent,ale chápu...

VagabunD
25. 04. 2000
Dát tip
___I__I__ (*~*) (Ú)

Merle
22. 02. 2000
Dát tip
sice mě to zaujalo, ale asi neporadím... to by byla medvědí odveta...
možná jen jednu radu: příště si dej čaj... :-))

Kísp
22. 02. 2000
Dát tip
Některý místa se mi fakt líbí. A hlavně ty nápady jak to popsat, klobou dolů. Jen občas mi tam něco nesedlo. Př.:

Výčepní pult na mě řve platit
já neměl nic než srdce v kalhotách
tak mu ho podám s tím že chci vrátit
dal půlku cizího a ....

Tak tahle část je podle mě naprosto skvělá jen za tím "a" by mi asi sedla jiná slova, nemyslím význam, ale slova...

Laďa
22. 02. 2000
Dát tip
Zajimavé, ale buď sakra veselej a nepij. Moc.

Tom
22. 02. 2000
Dát tip
Ma to styl, libi se mi to a jeste se k tomu budu muset vratit. Hospoda je velkej basnik.

Lampář
22. 02. 2000
Dát tip
Prvni dve a pul sloky - hodne dobry...
Ten zbytek je trosku pod urovni zacatku.
Davam tip pro povzbuzeni k dalsimu psani :o)))

Ozzy
22. 02. 2000
Dát tip
jo tohle znam ! TIP !

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru