Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přiškrcená pravda

03. 11. 2020
3
4
326
Autor
Savage Flame

Přiškrcená Pravda

Chytil jsem Pravdu a stejně se mi smála, že jí nemám. Smála se až mě to rozzuřilo k nepříčetnosti. Křičel jsem na ni, ať toho nechá, ale nechtěla mlčet. Smála se dál, až jí tekly slzy.

 

Pevně, jak jsem jen mohl, jsem jí chytil a zatřásl s ní. Zatnula zuby bolestí, za chvíli se ovšem začala posměšně šklebit, dělat grimasy a nakonec zase vyprskla v hlasitý smích.

 

Rukama jsem ji chytil za krk. Ttisknul jsem a tisknul, stále víc. Už se nesmála. V očích měla něco jako strach. Když jsem ale své sevření povolil, začala zas a tak jsem se jí vztekle zeptal, proč se vlastně pořád tak pitomě směje. Přidušeně zachroptěla: „To opravdu nevím. Asi je to příliš absurdní, když mám vždycky pravdu.“ Opět se začala chechtat a posměšně koulet očima...

 

Zavřel jsem oči, sevřel jsem dlaně... Za chvíli jsem už necítil žádný pohyb, Jen váha jejího těla mě táhla k zemi. Pustil jsem ji a ona se svezla na podlahu...

 

Klekl jsem si vedle ní a podíval jsem se do jejích vytřeštěných očí. V obličeji už ani náznak veselosti, nebo pohrdání, jen nehybný pohled. Možná jsem vyhrál, ale co vlastně. Ona stejně už navždy bude Pravdou, i když ustrašenou, děsivou, či nevyřčenou… 


4 názory

R.L.: Dekuji za navstevu a tip. ;) S.F.


Ja dekuji za tip. Co se inspirace tyce, zkusim pohledat, lec ac mam Nohavicu rad, neni za touhle malickosti. Zjevne od nej neznam vse, ale jak rikam, zkusim juknout po netu o cem pisete. ;) S.F.


atkij
04. 11. 2020
Dát tip Savage Flame

Inspirace od Nohavici a rozvinuté k obrazu Tvému. 

Zajímavé zpracování i úhel pohledu. 

A děkuji za přízeň a zastavení se u těch mých "pravd":)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru