Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

něco se děje

08. 02. 2021
26
22
625
Autor
aleš-novák

internet dosahuje zrychlení 5G

řídící jednotky aut mají v sobě

omezovač rychlosti do 250 km/h

hodinky se mi poslední dobou předcházejí

možná i Země se točí rychleji

 

dnes vyšlo už třetí Slunce


22 názorů

Slunce se vyhouplo do růžova,

ale mi se dívali na to,

co už bylo před několika minutami. 

Jsem ráda, že jsem viděla takovou krásu.

Opožděně, ale přece.


Dát tip aleš-novák

Faster, harder, scooter.

Musíme sa vrátiť k tomu, čo už vieme. (Billy Corgan)


annnie
09. 02. 2021
Dát tip

Kočkodane... mně to, zdá se, taky trochu ulítlo... Really sorry. Ovšem, mírně cynicky a zcela popravdě: za tu slovní hříčku to mi jen tak ulit(l)o mi to snad i stálo... No, radši už lezu do ulity...

Na litost pozde, lituju Stop Mej ulitlej den a.


Kočkodan
08. 02. 2021
Dát tip

 

Annnie,

 

to mi jen tak ulit(l)o... ovsem naha pravda je, že ja nevidim sneka cely rok.

 

 

 

Johana,

 

v Blesku nic nepsali, tak jsou sneci urcite furt monoudni. I pro davani za krk jim jedna koncetina bohate staci. (spolecny strednikovy smajlik)

 


Jo, to mohlo fungovat...:o)


Dagmaram
08. 02. 2021
Dát tip aleš-novák, Gora

Rozeběhne se všeci proti rotaci země a trochu ji přibrzdíme


Benetka
08. 02. 2021
Dát tip

Něco se děje.

A já jsem pln beznaděje... :(


blacksabbath
08. 02. 2021
Dát tip aleš-novák, Benetka

Škopková vysvětluje hlasatelce v kravíně: ........ já bych chtěla říct, že u nás jde přestavba tak rychle, že my už dnes se máme líp než zítra... pozítří... včera- no, včera jsi to přece říkal, předsedo?!


Incognit
08. 02. 2021
Dát tip

Já to vím Aleši (kdysi i z praxe-dnes už jen literárně).


Incognit: pro srovnání - výcvik pilotů:

"...Při instruktáži nám totiž vysmátí piloti řekli, že nás čeká přetížení až 4,5 G. Něco jako by na vás hodili čtyři lidi vážící stejně jako vy a ještě půlku dalšího přidali. A pod takovou tíhou už by mohl omdlít kdekdo..."

Zdroj: https://www.idnes.cz/xman/adrenalin/let-stihackou.A130910_163548_xman-adrenalin_mku


Incognit
08. 02. 2021
Dát tip aleš-novák

Už chápu, proč internet, nebo alespoň někteří lidé, při 5G omdlívají, zatemňuje se jim vidění a dokonce ztrácejí vědomí i podvědomí. A Slunce? Dnes jen třetí?


Johanakrupa
08. 02. 2021
Dát tip aleš-novák

Kočkodane-  to víš, jedna noha asi běží rychleji, když se nemusí plést s tou druhou :-). Nebo že by nějaká nová mutace a šneci už mají dvě?


annnie
08. 02. 2021
Dát tip Benetka

No a mě by zajímalo, na čem jede Kočkodan... Kde teď proboha vidí šneky???

to Aleš: Nejlepší, co jsem od tebe v poslední době četla. Dík a tip a pá a.


Kočkodan
08. 02. 2021
Dát tip

 

Mně se zdá, že i šneci běhají nějak svižněji.


aleš-novák
08. 02. 2021
Dát tip Benetka

pamatuju zemi, kde zítra už znamenalo včera...:o)

takže pozítří znamená dnes? ale může to už být jinak, pokrok nezastavíme...


Johanakrupa
08. 02. 2021
Dát tip

Že by přicházela opět doba, kdy už včera bylo dnes???


Abakus: dokud je gravitační síla větší než síla odstředivá, můžeme být v klidu...ale jak dlouho ještě?


Abakus
08. 02. 2021
Dát tip

pekné, akurát sa  to trochu príliš rýchlo točí. 


stromeček
08. 02. 2021
Dát tip asrar, Benetka

Nevím co hulíš, ale chci taky...:-)


Diana
08. 02. 2021
Dát tip

Kecáš :-)))). Rozesmálo mne to - díky! :-))))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru