Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Blázen

19. 05. 2002
3
0
1211
Autor
Ikvous

Neber blázna vážně, ale vždy mu pozorně naslouchej!
Dolente
27. 08. 2004
Dát tip
Tohle se mi líbí!

Lancelott
18. 12. 2003
Dát tip
Nejsem proti...pokud není zjevně opilý:o(

Pepo
18. 07. 2002
Dát tip
Nie snaha zosmiešniť ich. Iba že titul BLÁZON nie je tak jednoduché prisúdiť konkrétnemu človeku (len preto, že mu nerozumieme?). :o)

Ikvous
17. 07. 2002
Dát tip
Whelp: No, to jo... Největší šílenec svý doby, kterej uměl dobře mluvit. Já jsem taky ukecal babču, aby si koupila novou kuchyňskou linku.

Pepo
17. 07. 2002
Dát tip
Nepamätám si to presne, ale znie to nejako takto: Blázon sedí pri vani a opakovane nahadzuje imaginárnu udicu. Psychiater, ktorý si chce vydobiť jeho dôveru sa so záujmom pýta: "Berú, berú?" Blázon na to: "Somár! Čo nevieš, že vo vani ryby nežijú?!"

Pepo
17. 07. 2002
Dát tip
Absurdná logika!

Jeanette
17. 07. 2002
Dát tip
W: To je sice pravda...ale ON zas takovej génius být nemusel...vzhledem k situaci, která v té době v Německu byla, lidi přímo prahli po nějakém vůdci..... Ale jo, uznávám, Hitler BYL vyjímečný...blázen....

Jeanette
17. 07. 2002
Dát tip
P: To už je zase snaha zesměšnit profesi psychiatrů....to je, řekla bych, něco jiného...

Pepo
16. 07. 2002
Dát tip
Blázon, ako sa dnes zvykne príliš bežne hovoriť, je človek, ktorý sa vymyká štandardu. Teda je výnimočný - ako génius; kto má dosť odvahy určiť medzi nimi hranicu?! :o)

Whelp
16. 07. 2002
Dát tip
O Hitlerovy také říkali, že je to blázen a co všechno dokázal. Slova bláznova: "Nejsem jako vy, tak mně nenuťte dělat ze sebe blázna."

Jeanette
16. 07. 2002
Dát tip
Whelp: Mluvíš o A.H. jako o člověku, který by si zasloužil obdiv.....!!!!.......!??!?!?!?!??!?!??!?!?

Jeanette
16. 07. 2002
Dát tip
Pepo: tak to sedí..:) ...přijde mi to trochu tragikomické, ale je to pravda.....

Whelp
16. 07. 2002
Dát tip
Jea: Svým spůsobem si obdiv zaslouží. To nepopřeš.

Ziggy
22. 06. 2002
Dát tip
tak proč mi nikto nenaslouchá? ... ... ajo to bylo pozorně ... tak nic ... chjo

alina
22. 06. 2002
Dát tip
Jeanette to řekla i za mě!!! Čmelák: myslím, že ten případ o kterém mluvíš je asi poněkud o něčem jiném....

Jeanette
05. 06. 2002
Dát tip
......občas to mají blázni v hlavě daleko víc srovnaný než my ostatní......:)

Bulvena
04. 06. 2002
Dát tip
Krásný citát , ó jak se hodí na mého šéfa! Tip*

hvezdicka1
02. 06. 2002
Dát tip
to je docela poučný ale ohraný.

suva
29. 05. 2002
Dát tip
Mám básničku Svět plný bláznů, ono na tom něco bude, ta jejich jednoduchá filosofie...

Blaznivkaaa
25. 05. 2002
Dát tip
Doufám, že tu někdo nemluví o mě?::)Jináš!*

Knihovník
24. 05. 2002
Dát tip
ovšem, na čemkoli může být něco pravdy

Čmelák
20. 05. 2002
Dát tip
TIP Rozumím, ale znám horší případy... Znám čtyřicetiletého člověka, který se tváří - jako blázen, nemluví, ale vydává skřeky - jako blázen, dorozumívá se posunky - jako blázen... Chová se jako blázen - A JE TO BLÁZEN. Například už stokrát počkal až jeho maminka odejde na nákup, poté se zamkl uvnitř bytu - a nikdy sám nedokázal bez pomoci dveře znovu odemknout... A jeho maminka zapomínala klíč ve dveřích stále častěji a on se stále častěji zamykal. Pokaždé se dětinsky "těšil" na chvíli až se jeho maminka vrátí z nákupu, začne hystericky řvát, neobyčejně sprostě nadávat, mlátit a kopat do dveří a nakonec trpělivě vysvětlovat: "Stiskni klíč! Otoč klíčem! Ne tam! Na druhou stranu! Ne tam! Ještě na druhou stranu! Proboha, nevytahuj ho z dírky! Zasejc ti spadne na zem..." Nakonec se dveře otevřely, nadávky té paní dosáhly vrcholu, zuřivost se také vystupňovala a mezi tím vším bylo zřetelně slyšet: "Ty cvoku, ty se vážně chováš jako blázen." V podobných chvílích mě už často napadlo, že: "Nic není směšnější než okamžik, ve kterém jeden "blázen" prohlásí o druhém "bláznovi", že právě on se chová jako blázen."

Ikvous
20. 05. 2002
Dát tip
To Čmelák: Je to smutný, ale stále se vyskytující. Také jsem se s tím už setkal.

Annika
19. 05. 2002
Dát tip
Pravda pravduca, blazni hovoria vzdy pravdu, preto im ostatni vravia, ze su blazni.....

Idril
19. 05. 2002
Dát tip
Naslouchej vážnému pozorně, ale nikdy mu neber blázna.

Whelp
19. 05. 2002
Dát tip
Není moudřejšího člověka nežli chytrého blázna.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru