Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bruce Lee

28. 04. 2021
0
3
263
Autor
Kamamura

První dílo legendárního haiku-bota. 

Tedy jeho experimentálního prototypu. 

Podobně jako v šachovém automatu legendárního hraběte Kempelena i v něm dosud sedí skrytý veršující liliput. Ale technologický pokrok (a moje znalost pythonu) kráčí vpřed nezadržitelným tempem...

 

               

                         

       Tři bruslaři na    

    jezeře Abashiri (a)    

   najednou jsou dva!    

                              

                      

           


3 názory

Šmodrcha
01. 02. 2022
Dát tip

Dobrá, nebudu se namáhat. V haiku jsem předem odrovnán. Japonec nejsem. Věz však, že czaiku a czenrjú sleduji


Kamamura
01. 02. 2022
Dát tip

Nešmodrchej si s tím zbytečně závity, slovutný Šmodrcho, celé jsem to popletl, ale není to špatný pokus ani teď po roce - představoval jsem si, že k tomu hrají bubny taikó, a jestli je to senrjú nebo haiku je celkem M. C. Putna, protože haiku může napsat jen adept zenového buddhismu, který ovládá bezvadně japonštinu, a pokud vím, nikdo takový na Písmáku není. 

Nicméně jsem ti zavázán - zaprvé proto, že jsi mi umožnil opravit starý překlep, a sama Literatura je od teď tvým dlužníkem (a bude ti odteď půjčovat slova a věty), a za druhé, že jsi mi připomněl můj dluh dějinám automatizace poetické tvorby. Projekt Hajkuliferda musím dorazit dřív, než dorazí on mě! Dómó arigató!


Šmodrcha
01. 02. 2022
Dát tip

Zajímavý hlavolam - najedou - najednou? Je to překlep, nebo snad záměr?

Každopádně bych to označil za senrjú.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru