Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podzimní dny

25. 05. 2002
0
0
680
Autor
Murhaaya

Venku pršelo. Bylo to takové to podzimní mrholení. Šel pomalu domů. Doma ho nečekalo nic zvláštního tak se loudal. Procházel pomalu ztichlými podzimními ulicemi. Lidé kolem něj spěchali s deštníky. Jemu déšť mnoho nevadil, spíš naopak. Rád se procházel v dešti, to venku skoro nikdo nebyl. Nebe tvořilo s paneláky jednolitou šedou masu. Jen listí co ještě zbylo na stromech bylo hnědé. Po ulici kolem něj sem tam projelo nějaké auto. Vždy zvedlo spršku malých kapiček vody. Zahnul u velkého paneláku doprava a šel dál. Mezi haldou navážky a keři se táhla krátká, spoře osvětlená cesta. Došel až na náměstí VÝCHOD* a prošel v podchodu metra. Proti němu se vynořil sedmipatrový, šedý panelák. Začínal být po dnešku unavený tak přidal do kroku, aby neusnul na ulici. Odemkl dveře a podzimní vítr navál dovnitř svěží vzduch. Zase dveře zamkl a vydal se po schodech do pátého patra. V domě to páchlo nějakým připáleným jídlem, ale v každém patře jiném. Došel do pátého patra. Odemkl svůj byt a vkročil dovnitř a průvan zabouchl dveře. V předsíni se pouze zul a odešel do kuchyně. Napil se z malé skleničky plné vody. Skleničku položil zpět a sedl si ke stolu. Začal přemýšlet. Přemýšlel o tom, jestli něco sní nebo půjde spát s prázdným žaludkem. Nakonec z lednice vylovil dvě nožičky párků a mírně si je přihřál. *nikdy nezjistil, jestli se náměstí jmenuje Východ nebo je také nějaké náměstí západ.
hippiesanda
20. 10. 2003
Dát tip
souhlasím s StvN.nic moc

jeorenny
27. 05. 2002
Dát tip
spis nez povidka bych to nazvala popis..nebo pocitovka,jak rekl(a) Deltex...

Norek
25. 05. 2002
Dát tip
podle mého názoru to postrádá jakýkoli smysl, ale mohu se mýlit

StvN
25. 05. 2002
Dát tip
SNAHA BYLA, ALE BEZ EFEKTU.

Deltex
23. 05. 2002
Dát tip
No, je to pocitovka, nebo respektive popis... nevím, nevím.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru