Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Císařovna je nahá

17. 05. 2021
14
9
496
Autor
Danny

špatně dosažitelné věci
zařazené mezi "Přání"
svítí jistou gloriolou:
stačí jich však dosáhnout
aura splaskne
a "to bylo všechno?"
inu, proto s námi někdy svět
zkouší hrát durcha
kdy se plahočíme za těmito "Přáními"
jako osel
s mrkvičkou před obličejem na udičce
a ony nám unikají
ale stačí prohlédnout, jaký je to nesmysl
a jsme zase o něco svobodnější


9 názorů

lastgasp
19. 05. 2021
Dát tip

Velmi pravdivé. Jak říkal Horníček: Nesplněná přání jsou krásná, protože trvají. Je-li přání splněno hyne.


Andělka1
17. 05. 2021
Dát tip annnie

*** a ANNIE, Tobě moc díky za mantru.


Abakus
17. 05. 2021
Dát tip annnie

Annie - pri všetkej mojej skromnosti - kľudne to rozšír na vesmír.

Keď zachraňujem jeden život, alebo viac životov, vždy skáčem do vody  a  potom som mokrá ako myš. 


annnie
17. 05. 2021
Dát tip

Aba, děkuju ti jménem celé planety :)


Abakus
17. 05. 2021
Dát tip

Ahoj Annie, myslela som si, že horšie, ako keď  sa moja mama nudila /ľahla časť polostrova Chalkidiki popolom/, už nemôže nastať. Občas sa  našinec mýli  niekedy  dosť škaredo. Dávam si pozor  na svoje želania a ležania. 


annnie
17. 05. 2021
Dát tip

Vaše prevozchodítělstvo! (To je pro Abakus) Tak to ty za to můžeš??? Tak doufám, že teď už si dáváš bacha!!! :)


Abakus
17. 05. 2021
Dát tip

tiež mám podobné problémy  so želaniami. Naposledy som zahlásila, že nepôjdem mimo sezńy k moru.../posledná normálna jeseň bez rúška a  rozostupov/ a  nemyslela som to tak, že nik nepôjde k moru.


Diana
17. 05. 2021
Dát tip

Moc dobrá metafora ten osel s mrkvičkou. Celé bezva!


annnie
17. 05. 2021
Dát tip Danny

Potvrzuju. Jen škoda, že je tak těžký to prohlédnout :) . Mně pomáhaj dvě známý mantry: "Dejte si pozor na svá přání, mohla by se vám splnit" a "Ne, Pane, jak já chci, ale jak ty chceš..."

Pěkněs to napsal. Tip a.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru