Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chci.......Tvoji lásku???

22. 05. 2002
0
0
986
Autor
Anna02

Tvůj pohled mé srdce hladí, Tvé rty k pokušení svádí........

čím blíž Tě mám, tím víc jsi pryč!!

Kde hledat mám k Tvému srdci klíč??

Tvé rty ať nad mými se sklání, ta láska přišla z nenadání.......

Možná, že jednou budeš chtít mé rty z lásky políbit......!!

Na dosmrti kamárádi???     NE!!! Mít se z lásky rádi!!!!


Keba
06. 07. 2002
Dát tip
působivéééééééé

Tanaki
20. 06. 2002
Dát tip
Mikey: jen pro info :)

Annika
20. 06. 2002
Dát tip
Myslim si, ze chyba je aj v tom, ze su dva verse v jednom riadku....

Tanaki
22. 05. 2002
Dát tip
no nevim je to plny takovejch zprofanovanejch vyrazu jako laska, polibit, srdce, rty, smrt... - myslim ze kdyz uz chce clovek takovy slova do basne pouzivat, musi to bejt zatracene originalni, jinak to pusobi dost otrepane a fadne

Robinson
22. 05. 2002
Dát tip
Na druhou stranu nevidim duvod, proc by to melo byt zprofanovane a neoriginalni, kdyz je to pro spoustu lidi porad aktualni a zive tema. Jsou basnicky od toho, aby clovek predhazoval svetu neco noveho, aby porad vymyslel a inovoval a vlastne vytrvarel jen basnicku pro basnicku, nebo pro to, aby se vyjadril? Myslim, ze pokud to vyvola jakykoliv dojem, pocit, zamysleni nad tim, co ten clovek chce rict (nekde hluboko uvnitr) a to jen u jednoho jedineho ctenare, tak se to neminulo ucinkem. Ostatne, pro kohokoliv, kdi si zahrava s "umenim", je asi nejhorsi reakci netecnost, ne?

Tanaki
22. 05. 2002
Dát tip
nerikam psat basnicky pro basnicky, jenze me prijde ze v tom nic neni, prave ze v basni musi bejt ten pocit a myslim ze nesmi bejt vlaznej, komu chutnaj slaby odvary?

Annika
22. 05. 2002
Dát tip
Ked sa pise basen pre niekoho, nevyznie to zprofanovane, su to pocity autora. Mnohe vyrazy sa nedaju nahradit inymi.

Tanaki
22. 05. 2002
Dát tip
ale vzdycky se to da originalne podat, akorat to stoji vic namahy ;)

Annika
22. 05. 2002
Dát tip
Ked pises od srdca pre niekoho koho mas skutocne rad /nie pre kritikov/, mozno je lepsie napisat to ako to citis a nehrat sa na kvietky a motylikov...

Tanaki
22. 05. 2002
Dát tip
mno pak by to bylo jak ty nechutny pisnicky od Kelly Family ne: "miluji te, chci te, chci být s tebou, láskoooooo, polib mi, cau"...........ale kdyz se vam to libi...............

Annika
22. 05. 2002
Dát tip
Asi mas pravdu, vzdavam sa;-) Inak kto je Kelly Family?

Tanaki
22. 05. 2002
Dát tip
kelly family sou hudebni peklo :)

Robinson
22. 05. 2002
Dát tip
No proti gustau zadny disputat..... Ale rekl bych, ze tu bude jisti rozdil mezi Kelly Family (btw. super vyraz - hudebni peklo :-) a Anna02. Mam pocit Anna02 to proste potrebovala napsat, vypsat se z neceho a tak, na rozdil od K.F.(C.). Nevim jak jini, ale ja obcas pouzivam psani jako ddusevni sebeobranu.

Tanaki
22. 05. 2002
Dát tip
oki ja taky basnema ventiluju svoje dusevni stavy, enem sem proste na tuhle basen napsala svuj nazor, kazdej mame jinej vkus a kazdej ventilujeme podle svyho, nekomu treba moje basne zas pripadaj nechutny :)))

Robinson
22. 05. 2002
Dát tip
jasne, to presne jsem mel na mysli s tim gustem.... smir?

Tanaki
22. 05. 2002
Dát tip
jasny kdykoli ;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru