Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VŠEDNÍ DEN

24. 02. 2000
0
0
778
Autor
Cyprian

Horko a bolest v hrudníku uřvaný rádio na pravo s pitomou silikonovou Cheer zřetelně málo vzduchu žádná zábava spoustu nedodělaný práce a zase bolest v hrudníku a u srdce myšlenky typu: nebudu kouřit nebudu kouřit nebudu kouřit nebudu ani pít a stejně si za půl hodiny pudu zapálit a stejně si večer dám nejedno studené pivo šero vzdálený lomoz uspěchané tramvaje aut a druhé tramvaje spoustu tramvají a aut kde jsou ptáci ? dusno dusno dusno a ještě jednou dusno dvě otevřená okna a stejně dusno na chvíli trochu slunce - pozdrav z nebe monitor září okýnka bez záclon klávesnici cvakají zuby tlachání ve vedlejší kanceláři smích z vedlejší kanceláře fax z vedlejší kanceláře spoustu věcí šíleně preluduje mezi stěnami odstátý čaj drzá moucha červená plechovka poházené tužky odstřižky papírů a papírků skrumáž ohyzdných vizitek špinavá lžička od jogurtu přelitá kytka kýčovitý papoušek z britských ostrovů plný koš neurčitostí poházené žluté noviny pod stolem rostoucí kopec nudy větší bolest hrudníku křeč v noze křeč v mozku blázen blázen blázen sem blázen už s tím souhlasím a pořád ta divná bolest bezduchost mozkohlad mozkohlad mozkohlad spoustu myšlenek popelnice myšlenek zpocený ruce chtěl bych lítat pod zemí v hlíně s žížalama tlustejma žížalama udusit se kamínkama překousnout si jazyk vyviklat si prsty vytrhat oči umlátit uši zmuchlat zuby znásilnit vlasy…
Jeheheman
05. 08. 2004
Dát tip
kde sem to jenom... jo už vím.. doporučuju http://www.pismak.cz/dilo.php?num=105584 :)))

Laďa
24. 02. 2000
Dát tip
To je fakt dobrý. Když sedim v našem kanclu, začínam mít podobný pocity.

Morgana
24. 02. 2000
Dát tip
MOC MOC MOC MOC MOC líbí...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru