Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Paměti

16. 07. 2021
5
6
306

Léto 2021

už neobuji cestu,

kroky přespolních dětí do snílkovské školy,

pýchu těch, kdo mají povinnosti,

 

ale ne každý nosí maršálskou hůl či básnické střevo

ve své aktovce,

cesta vždy končí na Svaté Heleně,

 

pečená brambora mi chladne v kapse,

jako starý pes přivázaný k boudě

podtrhávám si

*


6 názorů

Zajíc Březňák
23. 08. 2021
Dát tip Kamamura

Kamamuro, máš svatou pravdu s entropií... všechno spěje k zániku a rozptylové loučce... Za tip a komentář velký dík. :)


Kamamura
23. 08. 2021
Dát tip

Jo, je to dobré, pane Zajíci. Je to dobré, je to dobré, je to dobré!

Jak jsem to tak pochopil, neobuješ celkem tři věci: cestu, kroky a pýchu

To je dost nesourodá předmětná směska, takže je záhodno oddělit všechny reagenty čárkami, než se v maršálské tornistře beznadějně smísí a pomíchají - protože obout pýky, krotu nebo ceschu by zřejmě bylo o několik řádů obtížnější. 

Ale nic si z toho nedělají, voni statečný Zajpulión, mě už taky vesmír nepadne tak jako zamlada, kdy jsem býval o nějaký ten metrák lehčí!

Halt tetka Entropie nesleví a nepočká... 


Děkuji moc. :)


Tak tohle ..se mi líbí opravdu moc:)


Goro, děkuji moc za návštěvu i za komentář. Nevím, jak ten úvodní verš vnímáš, ale tak, jak ho chápu já, tam ta čárka patří.


Gora
16. 07. 2021
Dát tip

Za - cestu - bych odstranila čárku /pokud verš vnímám správně/... jinak subjektivně nej poslední čtyři verše - za zvláštní nostalgickou náladu básně tip...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru