Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Konec Pařana

23. 05. 2002
0
0
1185
Autor
off_line

KONEC Pařana

 

Život,

 

to je moc těžká hra!

 

Rozhodl jsem se začít ji zonovu

 

a nastavit nižší obtížnost....

 

GAMEOwER

.....

Wait while Loading....


off_line
25. 06. 2002
Dát tip
Světe zboř se!

Armand
25. 05. 2002
Dát tip
Wopi: děkuji za tvou důvěru v mou schopnost pochopení v průběhu času. :) Albireo: to už je důvod proč se ozvat - souhlasím

Wopi
25. 05. 2002
Dát tip
No vidíš, to jsem ti psal o 3 ohlasy nad tím, ale holt jsem to málo vysvětlil...

Krel
25. 05. 2002
Dát tip
chm..

Kombajn
24. 05. 2002
Dát tip
Stacilo by cheatovat..

Armand
24. 05. 2002
Dát tip
proč zneužití kategorie přátelé? Kdo je tu ten soudce že toto odsoudí jako neudálost? - třeba k 20 letům mezi nelyrickou poezií?? Wopi, Albi, Aki? vždyť je to jedno ne?.. kategorie jsou orientační... to by pak třeba někdo mohl řadit nás do kategorií.... "ty nepatříš do kategorie "maj právo na štestí" běž za těma co se musí zabít skokem z okna" .. .

Wopi
24. 05. 2002
Dát tip
Hele, nejde o kategorii jako takovou, ať si tomu říká třeba "Pohádka na dobrou noc", jde o to, že událost je vypichována na titulní stranu a to už zavání nepovolenou reklamou.

Wopi
24. 05. 2002
Dát tip
Ostatně klepni si na svuj nick a jukni, na co to je určeno. K upozornění na různé večery poezie apod. A tam to prostě nepatří, jinak ať si tomu řiká třeba haiku, to je mi fuk.

Armand
24. 05. 2002
Dát tip
Wopi: pozastavuju se u toho, že je něco někam určeno.... mě třeba baví bořit tabu a příkazy (třebaže to nedělám přes nedodržování kategorií - i když i o tom jsem původně zpočátku uvažoval) Každý sám ať si ve svém svědomí rozhodne, jestli to dělá jako lacinou reklamu nebo jako třeba vzdor systému. Nic nás tu přece nesvazuje a kdo nechce, nemusí to číst. :) Jsme na tenkém ledu kterému se říká "míra slušnosti", "přizpůsobivost", "tolerance" a podobně. Vadí mi Tvůj a jiných apriorní soud.

Wopi
24. 05. 2002
Dát tip
Míra slušnosti. To je právě to, o čem je tu řeč. :-/ A něco jiného je bořit tabu a něco jiného cpát všem na oči své dílo i za cenu porušení pravidel. Ony pravidla jsou občas docela dobrá věc. To časem pochopíš.

Albireo
24. 05. 2002
Dát tip
Já bych se ani neoháněl tak porušením pravidel (nebo snad spíš zvyklostí), ale vadí mi, že takhle to vytlačuje z úvodní stránky upoutávky na akce, kterých by se lidé třeba chtěli zúčastnit, ale nedozvědí se o nich.

Seregil
24. 05. 2002
Dát tip
Jo... Dílko je fajn, ale sem fakt nepatří.

Armand
23. 05. 2002
Dát tip
dobře ses rozhodnul :)

Helča
23. 05. 2002
Dát tip
Přece to nexitneš, počej až tě vyautují

Litochowitz
23. 05. 2002
Dát tip
já hraju WORLD CLASS!!!!!!

Albireo
23. 05. 2002
Dát tip
Že by to byla zrovna velká událost bych neřekl. Spíš zneužití kategorie.

Wopi
23. 05. 2002
Dát tip
Albireo má svatou pravdu. V téhle kategorii to NEMÁ CO DĚLAT!!

Aki
23. 05. 2002
Dát tip
jen aby se ti nestalo to, co se mi stávalo dost často za zlatých Sinclairovských časů... bacha na TAPE LOADING ERROR... :o) ... a souhlas s Albim, do týhle kategorie to nepatří...

Herodes
23. 05. 2002
Dát tip
Vymaz i registry.

Danny
23. 05. 2002
Dát tip
Segmentation fault, core dumped Přízpěvek je ve špatné kategorii a bude ukončen. Pokud potíže přetrvají, změňte kategorii (přes odkaz Mazání děl+aréna) jinak - škoda že v TheLife(tm) nejde ukládat a nahrávat pozice, že?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru