Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

léto

09. 08. 2021
14
23
511
Autor
Dagmaram

zaplavený lom -

v odlescích slunce

se koupe drdol


23 názorů

snake_01
19. 08. 2021
Dát tip

To je takový magický realismus ala Bulgakov - a zároveň je to přesně to nezatížené vidění, které je pro haiku třeba...


atkij
11. 08. 2021
Dát tip

Jasně že má drdol svého nositele:). Taky si něco na ten způsob k vodě dělám. Tvůj text je dobré uchopitelný...


Kočkodan
10. 08. 2021
Dát tip

 

Omlouvat se tady budu já, konkrétně za „i tento můj vstup by mohly mít určité slabiny“. Původně byly podmětem řádky. Po jejich nahrazení vstupem jsem zapomněl upravit přísudek. (To jenom aby sis nemyslela, že jsem po třiceti letech „germanizace“ přestal umět rodnou řeč.) ;-)


Vím přesně o jaký se jedná drdol.....ten z Pelíšků?!.....:-))))))))))))))))))

(to je pokus o humorú


Dagmaram
10. 08. 2021
Dát tip

ale no tak kočkouši, já to přece nemyslela zle. Já jen tu souvislost nenašla. Tak se omlouvám a v hlubokém úklonu couvající smajlík


Kočkodan
10. 08. 2021
Dát tip

 

Dášo, slovo prima v souvislosti s mým komentářem je prima, ale co ten šuplík... to je nějaký pokus o provokaci? Přece si nemůžeš myslet (snad jedině s výjimkou jiného stavu, tedy myslím okamžiků pominutí smyslů), že se po přečtení tvých haiku zběsile vrhám do svých počítačových zásuvek a chvatně hledám něco, co by pasovalo na tvoje řádky. To bych se věru přespříliš často neozval... Jako případná detektivka bys Columbovi nesahala ani k Achillovkám, majoru Zemanovi možná někam ke slabinám. Zcela nevylučuji, že i tento můj vstup by mohly mít určité slabiny (i když je to naprostá blbost), tak pro jistotu už raději končím.


Abakus
10. 08. 2021
Dát tip

Mám niečo proti drdolom - ale asi sa za to výborne loví z vody a  sem tam to možno zachrani život. 


vesuvanka
10. 08. 2021
Dát tip

Dášo, přesně tak, bez vody by to nebylo ono :-)))



Dagmaram
10. 08. 2021
Dát tip

hello Abakus, a plavání na zdraví :-)


Dagmaram
10. 08. 2021
Dát tip

atkij máš pravdu, zatopený je to pravé slovo, prostě mi včera nenaskočilo :-)

on ten drdol jak se koupe, tak nejenom plave, ale třeba se utírá do ručníku, a pak se rozpustí (možná už ve vodě) ..


Dagmaram
10. 08. 2021
Dát tip

díky Vesuvanko, ta voda k nám nějak patří, že ? :-)

bez ní by to nebylo ono


Dagmaram
10. 08. 2021
Dát tip

kočkodane, zase prima provokace ze šuplíku ? smajlík detektiv


Dagmaram
10. 08. 2021
Dát tip

motýle, já myslela krásný průzračný lom :-)


Dagmaram
10. 08. 2021
Dát tip

díky Aleši, ráda jsem potěšila :-)


Abakus
10. 08. 2021
Dát tip

lomu zdar!


atkij
10. 08. 2021
Dát tip

Krásný obrázek letního prožívání. Možná by šlo ještě malinko doladit. Vždycky jde nakonec o slovíčkohraní. Lom by mohl být zatopený a drdol by pak mohl  plavat. 

A takové koupání a jedno místo znám a je "boží":)


vesuvanka
10. 08. 2021
Dát tip blacksabbath

Krásný letní obrázek :-)))


Kočkodan
09. 08. 2021
Dát tip annnie

 

Květo!

 

 

 

Dceruška je v tom

 

dohnat ke svatbě svůdce

 

to bude frmol


jo, pěkný obraz...


jo, pěkný obraz...


Dagmaram
09. 08. 2021
Dát tip

trošku šidím, inspirací mi byl drdol dnes na pískovně :-)

možná by mohlo být senrjů, pokud by drdol jako symbol ženskosti byl třeba i přesahem ..

spíš se ale nabízí prostor pro představivost a nemusí to být "jen" obraz, ale celá scéna :-))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru