Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Motlitba k Bohu Mnoha Tváří / Prayer to the Many-Faced God

30. 08. 2021
4
5
281
Autor
Kamamura

Šmytlík (první exemplář objevila blacksabbath na své skalce, když šla trhat lupení, přišel na ní Jeníček a rozšlapal jí košíček) je víceletá bylinka vzhledem nerozeznatelná od konvenčního šnytlíku, ovšem s tím rozdílem, že když ho někdo jen špetku pozře, je šmytec - s nadějí, strachem, láskou, soužením, nenávistí i předtuchou. V chrámech Boha Mnoha Tváří je šmytlík tradičně používán jako kadidlo. 

Naparoval se u dvora jak brouk Pytlík,

vše viděl, vše slyšel, vše znal,

vše osobně a sám vykonal.

Však v proudu Času se utopil,

a to ještě mé thé nedopil -

- oolong, belladonu a šmytlík...


5 názorů

Aru
30. 08. 2021
Dát tip blacksabbath

myslím, že Šmytlík byl z našeho světa stažen z důvodu jeho přerozumování a je nyní vysazován na jeho magické straně za mlhou. vlastně můžeme být rádi, že byl stažen, neboť lidem do rukou kouzelný věci prostě nepatří, protože je moc rádi rozbíjí.

za šmytlík plus tip,

za toho teroristického boha z Krvelačných her o trůny, (rozhodně ten seriál nebrat, ke svému zklamání jsem ho viděl) mínus tip


Kamamura
30. 08. 2021
Dát tip

Dík, Norsko, opravil jsem si to - věděl jsem, že jsem tam nějakou chybu měl, ale při druhém čtení jsem ji už nenašel. Roztržitost, spěch, a škudlení na mzdě pro korektory... naštěstí mám vás, své dobré literární přátele, kteří mi děláte korektury zadarmo a s chutí! :-)


blacksabbath
30. 08. 2021
Dát tip Kamamura, Alegna

oolong.....sypané čaje z různých koutů světa......co si mám vybrat?

italská rock noirová kapela

Michelle Anne Sinclair...bella donna - nádherná žena:-)))))

však pozor na traviče.....šmytec - konec děje


Norsko 1
30. 08. 2021
Dát tip Kamamura

(v) proudu, ne?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru