Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Centrální sklad básnických figur a forem (CSBFF)

03. 09. 2021
6
10
283
Autor
Kamamura

Obchodní oddělení centráního skladu básnických figur a forem má neustále napilno. Nevětší nápor je na zákaznické lince a obchodním oddělení - telefony drnčí od rána do večera, maily šustí po RJ-45 kabelech, packety létají WiFi spojeními tak hustě, že vzduch vypadá jako citrónová poleva na dort (mňam!) Vedoucí provozu, záhadný pan Thomas Zane se zatím brání populárnímu trendu outsourcovat kvůli úspoře nákladů uživatelskou podporu do zemí třetího světa, takže se dosud dovoláte živému člověku hovořícímu vaší řečí, i když to může trvat. Níže je jedna z odpovědí zákaznici "cassy" poptávající opravdu nedostatkové zboží - jen pro ilustraci, kolik se toho musí denně stihnout odbavit a vyřídit. 

Lehkost a pousmání

byly na skladě do středy;

aktuálně však nejsou k mání.

 

Volal jsem proto skladní paní,

žalmy jsou, tryzny i koledy,

jen lehkost se v září těžko shání.

 

Můžu vás napsat do seznamu,

mezi ostatní lehkofily,

by další zásilkou ze Surinamu,

přednostně Vás hned odbavili.

 

Zákazník pánem je, i když kšefty váznou,

nechť nikdo neodejde domů s prázdnou!


10 názorů

Dagmaram
03. 09. 2021
Dát tip Kamamura

prima

:-)


Aru
03. 09. 2021
Dát tip

vážej! vždyt to používá jen kruh zasvěcenců ;)

to by to dopadlo, kdyby se tím oháněl každý... ([{moula}]): trojitá závorka je opravdu neprolomitelná :))


Kamamura
03. 09. 2021
Dát tip

Je to tak, dáváme klíče k Vesmejru pod cenou, co dím, takořka zadarmo! Lidi si toho pak nevážej! ;-)


Aru
03. 09. 2021
Dát tip

ano! mám úplně stejný pocit ;)

možná by nebylo od věci obnovit starověká mystéria, kde by zasvěcencům v chrámu bylo toto vznešené umění po ranní meditaci, sepsání haiku na hoře Fudži a prokázání znalosti čajového umění, jakož i znalost výroby damaškové oceli ukázáno ;)


Kamamura
03. 09. 2021
Dát tip Aru

Jo, kiri-go jutsu je opravdu úctyhodné, užitečné, a hlavně starobylé Umění.

Vymyslel jsem si ho teprve nedávno, a už mám pocit, jako by ho šedovlasí, vážní mistři vyučovali celá staletí v zarostlých, rozpadajících se lesních chrámech, o kterých kromě hrstky zasvěcených adeptů nemá nikdo ani ponětí! ;-)


Aru
03. 09. 2021
Dát tip

napsal jsi to ale vážně chytře, čet' jsem dvakrát... pro jistotu ;))

změněná pohlaví ti na bodech populariy nepřidají v obchodu, kde směnil bys je za tipy :D

(uf, jsem vážně rád, žes přines' do Písmáckého časoprostoru umění pŕeškrtaných komentářů, neb bych to vůbec nemoh' napsat :D )


Kamamura
03. 09. 2021
Dát tip

Dyť taky jo! ;-)


Aru
03. 09. 2021
Dát tip

cassy je ten "zákazník"

já pousmání mám ;)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru