Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lakmusové zorničky

08. 09. 2021
4
14
291
Autor
Akim

Až konečně zešílím,

na hruď hlavu svou ti položím,

rytmus tlukotu srdce tvého

zbaví mě snad jednou provždy

prokleté, všepohlcující nejistoty, jež

skrz mramor vyklíčila z dechu bolestného,

navzdory dnům probděných v zapomnění,

i těch prosněných a v chůzi polomáčených

v jiskrných odlescích suicidálních myšlenek

obarvených lucidním šílenstvím

transdermálně nakaženým plytkostí formy

a nedostatkem infinity pro lidských kroků,

pak už se jen jednou nadechnu,

v nahotě procedím zbytky

svých animálností okořeněných slin

a v úkrytu tvé otevřenosti, v klidu zesnu.


14 názorů

Akim
09. 09. 2021
Dát tip

Tak podobné starosti já nemám no. :-)


Kamamura
08. 09. 2021
Dát tip

harcipán - Já stojím jednou nohou na akademické půdě a jednou nohou v hrobě, takže jsem vlastně branou mezi dvěma univerzy (univerzami, kosmejry, demižemlemi?!), a pár cizích slov mě nejenže nerozhází, ale vždycky mi zvednou náladu! Ber věci pozitívně, a peklem se ti odvděčí!


Kamamura
08. 09. 2021
Dát tip

Já píšu i jednoduchá dílka, zkrátka pro každého něco. :-)

Tak tohle ti asi závidím, já si jako literární snob nemohu dovolit psát jednoduše ani srozumitelně, protože bych přišel o veškeré pracně vydobyté renomé a opustily by mě zástupy kultistů, kteří uctívají každé mé slovo jako Zjevení a hlavně kupují můj "merch", díky čemuž si mohu udržovat svůj finančně náročný životní standard. ;-)


Akim
08. 09. 2021
Dát tip

Já píšu i jednoduchá dílka, zkrátka pro každého něco. :-)


Akim
08. 09. 2021
Dát tip

Tak děkuji velmi. :-)


Kamamura
08. 09. 2021
Dát tip

harpazein - já si naopak myslím, že jednoduchých hajkuliček typu "šel jsem si nanana, natrhat brusinky, cestou jsem nakreslil obrázek maminky" jsou (puristé prominou), jak se lidově říká mezi dlaždiči, "tři prdele", a proto mě vždycky potěší, když se někdo pokusí o něco složitějšího, delšího nebo konceptuálně náročnějšího. 

Proto kynu Akimovi pravicí, a volám - "nepodléhej nátlaku Siplicistů z řad verbálního proletariátu, neubírej, ale naopak přidej plyn!"

Složitosti a délce třikrát hurá!


Akim
08. 09. 2021
Dát tip

Uznávám, že v některých mých dílech je těch cizích výrazů opravdu víc, než je asi zdrávo. :-)


Akim
08. 09. 2021
Dát tip

Děkuji za povzbudivý komentík. :-)


Akim
08. 09. 2021
Dát tip Benetka

Jasně, že tam má mít transdermalně, děkuji, opraveno. :-) No jo, těch cizích termitů je tam hodně, to uznávám. :-)


Kamamura
08. 09. 2021
Dát tip

Mě to přijde v poho - oddychovka pro pozdimní odpoledne... kdy běhám tam a zpět, protože jsem si k snídani i obědu i večeři dal... green curry mung daal! ;-)

Termity mám navíc rád, v nekonečných válkách s mravenci jsem jim vždy fandil. 


Benetka
08. 09. 2021
Dát tip

...nuž - tolik cizích termitů co jsi tam nacpal mi snad ani nedovolí pochápat vo co gou...!? :D

Akorát teda - nemá být TRANSDERMÁLNĚ...?

No a já si nepřeji nic jiného než.

AŤ UŽ KONEČNĚ ZEŠÍLÍM!!! :D


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru