Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diskuze klubu: Zvíííííížááátka

26. 04. 2001
0
0
4460
Autor
ňufáček

Ahojki zvíížáááátka! Tohle je naše vlastní klubíčko.. :-)))))

Čo je to ten lpoglam?
Zly
13. 09. 2003
Dát tip
jé, já sem se nasmál... neuvěřitelné, jaké skvosty tady lze najít, to je fakt šílené.. jóóó megagalaktický výběr by bylo málo žvížátka :-)))))))))))))))))))))

Tak pochod padlých revolucionářů neznám, ale vyměnim za hymnu CCCP, Internacionálu a Píseň práce v mp3 :-)

Bacil
30. 05. 2003
Dát tip
To může být zajímavé, ale osobně mi připadá, že jsem se těchto písní za první část svého života naposlouchal dost :-)) ostatně první z nich se bohužel stala nedávno oficiální hymnou Ruska (tedy pouze její melodie) :-)) Ale možná by se na tu melodii dalo zpívat i něco jiného, třeba: Zví-ŘÁ-tka, zví-ŘÁ-tka, vzbuď-TE se ko-NEČ-ně, vzbuď-TE se, na FÓ-rum už ZAČ-ně-te PSÁT...

na to se přece zpívaly jiný věci :-)))))

Bacil
30. 05. 2003
Dát tip
Ty už jsem naštěstí šťastně zapomněl :-))

Humble
30. 05. 2003
Dát tip
Bacil: Nikoli pouze melodie. I značná část textu zůstala, zmizely jen odkazy na Lenina, socialismus a tak. Považuji tedy současnou verzi spíše za upgrade než za nový text. Nicméně v platnosti stále zůstává verze, za jejíž provozování v pohostinském zařízení můj šéf několik let nesměl do zahraničí: Seru, nerušte mě, už hovno de ze mě, už hovno de ze mě, velikánskej kus! A vnitřně i zevně jak má rodná země, jak má rodná země, Savětskij Sajúz! Buď zdráv, ty kdo žiješ v latríně, i když tak trochu nevinně, jak dostat se z hoven já vážně nevím! Buď zdráv, ty kdo znáš jen výkaly, jež nám tu zanechali Moskali vedení taváryščem Brežněvem!

Humble, jsem ráda, že ses toho ujal a nemusim to psát já, ale je tam Seru, neruště mě, hovno LEZE ze mě :-) zazpívej si to, je to jasný :-)

Humble
30. 05. 2003
Dát tip
Já to znám takhle, ono se bude zřejmě zpívat v různých verzích :o)

No jo, ale rytmus a melodie jasně praví, že leze :-)))))

Humble
30. 05. 2003
Dát tip
Já jsem z téhož důvodu přesvědčen o opaku :o)

tááááá tááááá tá ta tá ta ta tá tá ta tá ta seeeee ruuuuu né rušté mě hovnó lé ze ze mě je to jasný!!!!!

Bacil
30. 05. 2003
Dát tip
Jestli není problém v tom, že Humble tam má navíc UŽ, a proto se mu tam pak vejde o slabiku míň :-))

JO! To bude vono! :-))))) Ale i v tom případě je přece daleko zvukomalebnější moje verze :-)))))

Bacil
30. 05. 2003
Dát tip
Ale tak buďte tolerantní a nechte právo na život verzím všem. To je jako: Okolo Třeboně! Okolo Třeboně, pasou se a) tam koně b) pakoně c) gekoně (poslední verzi mám z jednoho cestopisu Jiřího Haleše)

Humble
30. 05. 2003
Dát tip
Už měkkoně nahánějí... :o)

jasně gekoně! To je největší nesmysl :-)))))

Humble
02. 05. 2003
Dát tip
Jejda, to je mi roztomilé klubíčko :o) Já jsem zaslechl jinou verzi: Rum, slivovice gin, borovice pak zase rum hodim si dvě tři šavle pak na držku bum!

Bacil
28. 04. 2003
Dát tip
Probůh, ne! :-)))

Wopi
28. 04. 2003
Dát tip
J.Fučík říkal: "Lidé, bděte!" O zvííížátcích ni slova!

Bacil
28. 04. 2003
Dát tip
No jo, když ty si taky jako etalon vybíráš Fučíka :-)))

Wopi
28. 04. 2003
Dát tip
Já si ho nevybírám. To oni mi ho vtloukali furt do hlavy. A prvních 5 let ve škole mi visel nad hlavou. Další čtyři roky tam byl Chudý kraj od Švabinského. I ta ženská se mi vryla...

Bacil
28. 04. 2003
Dát tip
No jo, ještě že ti vrývači ptákovin do paměti už jsou pryč...

Wopi
28. 04. 2003
Dát tip
To Ti povim. Jednou jsem zažil, že jsme se školou museli nastoput ke slavnostnímu odhalování pamětníku J.F. Lilo a odhalování se zpozdilo o hodinu kvůli nějakému potentátovi. Celou tu hodinu tam dechovka bez ustání hrála Pochod padlých revolucionářů. Fakt. Asi nic jiného neměli nacvičeno. Dodneška mi to straší v hlavě jako jeden z nejintenzivnějších zážitků celého pohnutého života. Až se zcvoknu, budu někde drcat hlavou do zdi a donekonečna broukat: táááá tadadada táááá tadadada tam tam ta dam... Sakra, už to na mě leze. Ahoj, jdu se někam uklidnit.... :))

Bacil
28. 04. 2003
Dát tip
Ano, Pochod padlých revolucionářů! Jedna spolužačka na to zpívala pěkná slova: Spi moje malé spi moje malé upířčatko už si sa nacicalo dosť Spi upírček maličký odpílím ti nožičky Spi moje malé...

mník
26. 04. 2003
Dát tip
A co jim začít rozesílat třeba časopis "Probuďte se!" :o)))

Bacil
22. 04. 2003
Dát tip
No to je fakt, nejni to škoda? Žvížátka, je jarooooooo, zimní spánek končíííííííííííííí! :-))

Wopi
22. 04. 2003
Dát tip
to nebyl zimní spánek.... žvížátka pochcípala....

Bacil
22. 04. 2003
Dát tip
Ale no tak... přece ne... aspoň ne všechna... nechce se mi věřit...

mník
22. 04. 2003
Dát tip
Žvížátka všech ekosystémů, spojte se!

Wopi
22. 04. 2003
Dát tip
než pochcípáte

mník
22. 04. 2003
Dát tip
:o((((

Bacil
22. 04. 2003
Dát tip
Ale no tak, Wopi, přece bys neměl tak černou náladu... copak tu vůbec, ale vůbec žádná žvížátka nezbyla?

Wopi
22. 04. 2003
Dát tip
ani jedno

Bacil
22. 04. 2003
Dát tip
A co dlášek Melleynešek? A co Zoo-logická zahrada plná žvížátek? A co Vlaštoviška? Já myslím, že někde jsou, jen pořád ještě spí tvrdým zimním spánkem...

mník
18. 04. 2003
Dát tip
Takovej roztomilej klub a už přes rok se tu nic neděje???

zoo
08. 04. 0002
Dát tip
Velrybka taky zná píprof Beránka? To je ale náhodička, koncem tejdne se na něj chystám. ;-) Něco vyřídit? Ohledně popo, popu nebo i napůl?

velrybka
07. 04. 0002
Dát tip
poluce popolace populace.... si vyber zoo... poluce je... hihih taková věc co se děje chlapcům popolace je tvuj vejmysl populace je myslim všechno živé na planetě?... nebo nějak tak nás to učil Beránek píprof...

zoo
26. 03. 0002
Dát tip
Tak nic, klepeta nezaujala, co takhle stěhování žab za polucí. ŠMARJÁÁÁ! Za populací, prosím Vás, za POPOLACÍ! :-) Za ÚČELEM populační exploze! :-))

zoo
23. 03. 0002
Dát tip
No von taky tomu každej řiká inak, viď... například my na Vysočině... :- ))))))

Bacil
22. 03. 0002
Dát tip
Že by záleželo zrovna na klepetu?

velrybka
16. 03. 0002
Dát tip
žejo:-)

zoo
15. 03. 0002
Dát tip
No von takovej říčnák s urostlým klepetem... ;-)

Bacil
06. 03. 0002
Dát tip
Ještě že ne rak :-)

zoo
28. 02. 0002
Dát tip
ALe my to o Tobě víme, Baci, a jsme hrdi, že právě z našich řad vzešel tak hrdinný ryk. Šmarjááá! REK, jsem chtěla... :-)

Bacil
26. 02. 0002
Dát tip
No tak tedy dobře, až uvidíte zeleného bacila, co vypadá trochu jak ufon a mrouská se s každým na potkání (a na počkání), tak jsem to já :-)))

zoo
24. 02. 0002
Dát tip
Specifikuji: mrouská i ZELENEJ! :-))

Bacil
21. 02. 0002
Dát tip
Ať mocně zazní statečná plíseň, my pionýři neznáme tíseň. Blíží se ráno, jasní se deeeeeen, naše je heslo vždy buď připraven. Eeee... co jsem to chtěl? Aha, vykulit oči, co to tu Zoo... no nic. Já jen, že zdravím všechna zvířátka a že jsem mrouskuschopný pomluvám navzdory.

velrybka
17. 02. 0002
Dát tip
fuj ky fuj ky... já to mam určo taky. jeje.. jejee... fuj ky... ono mne to chce schamat. pomoc... to je zase nejakej KOK.. au au.. bojim

zoo
16. 02. 0002
Dát tip
Vážená zvířátka nejrůznějších měr a vah: dovolte, abych z mrouskacích hrátek na den až čtyři omluvila Bacílka, páč mu na zkumavce - JEJ! - chci říci, že INDE, než na zkumavce, vyrazila podivná plíseň jevící šířící snahy. Tož on hledá pachatele/lku/, by pomstil, já po ní bádám, bych jí použila v sousedních klubáčkách. Čímž se pochopitelně naše záměry, vyjma mrouskacích, liší. LIŠEJ!! Že von to bude lišej!?

Wolfling
13. 02. 0002
Dát tip
Pciiiich. Asi jo.

velrybka
13. 02. 0002
Dát tip
a s kztovcema.... s kytoveeckamaaa malickejma

motýlek
03. 02. 0002
Dát tip
dyž se všema tak se všema........nebo ne?

Wolfling
02. 02. 0002
Dát tip
I s vlckama?

Bacil
30. 01. 0002
Dát tip
Jejda... baktérie tu chvilku není, a pak se nestačí divit... Náhodou, o té zkumavce s éterem je to pomluva. A co se mrousání ve sterilizátoru týče... vybral bych si radši jiné prostředí. Motýlku, nevěř jim! Já jsem kamarád se fšema zvíííííířátkama!

zoo
28. 01. 0002
Dát tip
No - prosim, prosim, kytovče. Ovšem Baci má taky nastavený nějaký ty požadavtičky, nemysli. To já nevim, jesi bude právě nadšenej z nějakejch voslizlejch vývěrů... :-( Ovšem proti Gustavovu žádná delegace /nebo tak nějak/.

zoo
28. 01. 0002
Dát tip
Dišputát!! Proti Husákovi žádnej dišputát!! Dyk nás to učili na střední!! Zooičí! :-)))))

zoo
26. 01. 0002
Dát tip
Von už PROTI zvrhlíkům nemá žádnou zbroj, drahej WOflingu. :.-)) Jo, ječel. Ale držel... :-)

velrybka
26. 01. 0002
Dát tip
zoo... von je drahej.. Bacílek vocicmanej a co já? šmuc:-( breky bleky:-) zoo kša kša Bacilek je teďko muj

Wolfling
24. 01. 0002
Dát tip
Co mas proti zvrhlikum?

Lothar
17. 01. 0002
Dát tip
Proboha, na světě je tolik zvrhlíků, že se jeden nestačí divit, jejda nánku

zoo
15. 01. 0002
Dát tip
Sedáš Bacíkovi na lep, motýlče, koukám. Chmm. Mno, nic, jen jsem chtěla vznést nesmělý dotaz, jesi víš vo tom, že nosí v kapce zkoumavku s éterem a, jak veřejně známo, lékovky mu obvykle souloží i ve sterilizátoru. ;-)

zoo
15. 01. 0002
Dát tip
A čpendliky. A sichrhajsky. Těma má vycpaný ponožtičičky, viš? Neviš? KVIK?? Ah, tak už víííííš! :-)

Bacil
07. 01. 0002
Dát tip
Já taky doufám, že budeme kamarádi :o)))

motýlek
02. 01. 0002
Dát tip
to je fajn, nakonec budu jeste s viry a bacily kamarado :o)))

Bacil
01. 01. 0002
Dát tip
To je dobře. Mimochodem, já jsem bacil hodný, já motýlky nekolím :o)))

Bacil
27. 12. 0001
Dát tip
Baktérie motýlkům taky hezké... spíš Nový rok.

motýlek
27. 12. 0001
Dát tip
no, nastesti me zadny bacil zatim neskolil....:o)))

motýlek
21. 12. 0001
Dát tip
preji zviratkum hezke vanoce - i kdyz to vypada, ze tu zadna nejsou (zviratka)

Bacil
14. 12. 0001
Dát tip
Asi jako pavouci, viď? :-))

motýlek
14. 12. 0001
Dát tip
:o)))

zoo
13. 12. 0001
Dát tip
Motýlci se strašně blbě cicmajijó - stačí nával něhy a pel je v pr...peli.

Bacil
11. 12. 0001
Dát tip
Ahojky, motýlku!

Bacil
04. 12. 0001
Dát tip
Když se sečte cicm s mrouskem, vznikne ZOO :-))

motýlek
04. 12. 0001
Dát tip
Ahojky zviratka, jsem tu nové tak vas prichazim pozdravit :o)))

Wolfling
01. 12. 0001
Dát tip
Co se stane, kdyz se secte cicm s mrouskem? Micm, nebo crousk?

Bacil
30. 11. 0001
Dát tip
Ale vždyť na tom nic není, prostě věčná rovnice, stará jako zvířectvo samo: cicmáček + cicmačka = cicm, mrouskáček + mrouskulka = mrousk...

Wolfling
28. 11. 0001
Dát tip
Ja uz nic nechapu...

Bacil
26. 11. 0001
Dát tip
Tak jo (Zoo, pocicmni se trošku...)

zoo
24. 11. 0001
Dát tip
Já je nekoušu, já je cicmám! :-)

velrybka
24. 11. 0001
Dát tip
jen ploším, klíďo si stoupněte pšedšmně, já nechci bejt počákaná... tfuj

zoo
22. 11. 0001
Dát tip
Ne, díky, Baci, za obavy... ale jen co jsem lapla dech a překloubila klouby, jsem zasejc svá. :-) Vopáčko po třech dávkách Geriavitu, prosím. ;-)

Bacil
22. 11. 0001
Dát tip
Tak jo. Už koušeš třetí, nebo teprv druhou? ;-))

Wolfling
20. 11. 0001
Dát tip
Tady se taky v3ichni cicmaji a na vlska nikdo nemysli.

Bacil
20. 11. 0001
Dát tip
Vlčku, pojď blíž, ať z toho taky něco máš! :-))

Bacil
19. 11. 0001
Dát tip
Ano, právě zaujímám co nejnázornější mrouskací polohu, aby bylo dobře vidět detaily. Vy tam vzadu, pojďte blíž, tady se podívejte... no ano, TOHLE je to mrouskání, co vám o tom starší spolužáci šuškali o přestávce. - Zoo, doufám, že má snaha o maximální didaktičnost nebude na úkor Tvého prožitku při aktu. ;-)))

velrybka
18. 11. 0001
Dát tip
tfuj... doufam že mně do pruduchu nikdo nic štlkat nebude....

velrybka
16. 11. 0001
Dát tip
Bacil> pomoooocc... mizim, este by ses mohl pustit do mne... tfuuj

Bacil
16. 11. 0001
Dát tip
Neboj, krokovelrybko! Do Tebe ne... :-)))

zoo
16. 11. 0001
Dát tip
Uchuchuch. A tejkonc eště jednou! Z druhý strany, aby viďáli i ty menšejší! :-)))

zoo
15. 11. 0001
Dát tip
Dyk sme mezi svejma... mladý se aspoň poučej a starší si připomenou. :-)))

Bacil
15. 11. 0001
Dát tip
Tak jo, už si rychtuju cicmací a mrouskací orgány :-))

Bacil
14. 11. 0001
Dát tip
Já jsem si říkal, proč mám KONEV a ono je to KONEJ. To mě uKONEJšilo. Tak já jdu na to cicmání, abych tedy konal... no ale tady, přede všemi? :-))

Bacil
12. 11. 0001
Dát tip
Chybí mi pokyn, od kolika můžu cicmat zítra.

zoo
12. 11. 0001
Dát tip
Miláčku, Bacílku. DOKUD můžeš, tak proboha KONEJ a netaž se na START, šmarjá! :-)

velrybka
12. 11. 0001
Dát tip
zoo já ci bejt plfní na řatě ( a ne spacácet )

zoo
11. 11. 0001
Dát tip
Milášku kytovší, na hrátky mezi krami se nešejtím. Nemoh' by ses překlonovat do teplosuchozemce? Že jinak to nevidím... :-(

velrybka
11. 11. 0001
Dát tip
tak já buďu kokodýleŤ jo?

zoo
11. 11. 0001
Dát tip
No š klokoďýľtěm je to iná! Bude spacát jak vod La costy, urrá! :-)))

velrybka
10. 11. 0001
Dát tip
a kdy já kdy já? :-( čo? Ňa mně ště nějak žapomněli....

zoo
09. 11. 0001
Dát tip
Vidiš. A pak že není dohoda na pravici možná. Zejtra smíš už vod 6:03. Ajť to nejni takovej frmol. ;-)

Bacil
08. 11. 0001
Dát tip
Tak jo, budu Tě cicmat pro jistotu až od 7:06, aby byla rezerva, yu?

zoo
07. 11. 0001
Dát tip
No než se probudějí, asi Tě budu mít na krku já, koukám. :-( Cicmám tak vod 7:05, dřív ani nemá smysl do mne šťouchat, jo?

zoo
06. 11. 0001
Dát tip
Berem jen ty protozoy, kerý uměj' ucicmat protoplazmu. :-/

Bacil
06. 11. 0001
Dát tip
Jé, s plllotoplazmou já bych se cicmal požád... ploším, vežmete mě mezi sebe, žvííížátka?

Bacil
05. 11. 0001
Dát tip
Jujky, tohle je mi zajímavý klub... berete i protozoa?

Wolfling
04. 11. 0001
Dát tip
Ze bych sem nechal pridat sva dela o vlkodlacich? Ale nejsou zrovna moc ve zvatlacim duchu auditka.

velrybka
04. 11. 0001
Dát tip
já sem chtěl žíčt že vubeč nehálám potoše nejšem šádná fošklifá cholčina jako zoo tfuj a ty folflingu ji nech pejt nebo tě kousnu zoo je moje kšá šplooooouchnky Wopi? čo ťo má pejt ža lůšový plaše?

Wopi
31. 10. 0001
Dát tip

Vole
30. 10. 0001
Dát tip
MOZNO BY TO CHCELO ZARADIT VIAC DIEL

Wolfling
26. 10. 0001
Dát tip
:))) Naf.

zoo
25. 10. 0001
Dát tip
No vona je votázka, kdy se se mnou někdo seznamuje, zálibně přejíždějíc přes tílko s představou šarlatového saténového prádélka, a kdy si vedle mé ladné kýtky spíš vybavuje knedlo se zahuštěným zelim. :-(

Wolfling
24. 10. 0001
Dát tip
Ja jsem vlsek samesek, takze kupodivu taky neharam. Ale seznamuju se rad.

zoo
23. 10. 0001
Dát tip
Wolfling: No to je otázka do pranice. Řečeno zdejším nářečím 'do planiče'. Totiváž pozivitívně vím, že velryb právě hárá! :-) Mimochodem, jak jsi na tom Ty? (To víš, vosiřelá šelma, jak vidí moužnoust se soznámiť...)

zoo
21. 10. 0001
Dát tip
velrybka: No u vědomí toho, že třeba právě háráš, shovívavě se přenáším přes Tvé ďábelské jekoty. Teoreticky by to do dušiček mohlo přejít. :-)

Wolfling
21. 10. 0001
Dát tip
Verlyby asi neharaji.

velrybka
20. 10. 0001
Dát tip
zooo pikááááááááá pikááááááááááááá híííííííííííííííííííí žuuuuuuuuuuuuu mlask

zoo
15. 10. 0001
Dát tip
Můžeš mi žíčt, čo je tady k šmíchu, ty pjoutvonohá beštie? :-(

velrybka
13. 10. 0001
Dát tip
hihíííííííí

zoo
01. 10. 0001
Dát tip
Šakja pjáče! Ďoubiče mně pšedběchla! Helejte še, todle bude fuška. Vobjednávám dvanáct novejch mišelinek do výběhů a Vy ši to taky nechte! A a tu čihlášku, sáklyš!

Doubi
22. 09. 0001
Dát tip
Funguje to tady ještě? Mám doma šest zvířátek, tak jestli vám to nebude vadit, přihlásila jsem se do tohoto klubu.. KDO, když ne JÁ???????:-))))

velrybka
28. 08. 0001
Dát tip
ta kočička je tak strašně nádherná až se mi chce plakat!:-( já nevim proč sem tak naměko:-( MLAAAAASK posílám vám všem milion pusineček zvířátka moje! a tobě hlavně klíšťátko

velrybka
28. 08. 0001
Dát tip
ježiš ta je fakt krásná!!! božínkuuuu(-: bůbůbůbůbůbůůůůůůůů

Wolfling
28. 08. 0001
Dát tip
Jéééé. Koťáskóóóó.

velrybka
27. 08. 0001
Dát tip
NO TO FIŠ:-) JÁ SEM POTKALA TOHLE SVÍŘE

Wolfling
20. 08. 0001
Dát tip
Nejsi nějaká okousaná? Já myslel, že velryby jsou trošku mohutnější...

velrybka
31. 07. 0001
Dát tip
já šem taky žvišátko:-) >--D

rak
30. 07. 0001
Dát tip
Nevadí že sem se k vám připojila? Tady jsem "zvěrstvo" a mám ráda všecky ostatní "žvížata" ne jen raky. Jo a fšecky vás zdravím. Čau.

Krel
26. 07. 0001
Dát tip
no toto...:-)) dost sem se nasmál...

BadAngel
23. 07. 0001
Dát tip
kategorii o potkáncích tu nemáte? prosííííííííííííííííííííííííím.

BadAngel
23. 07. 0001
Dát tip
prosíííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííím

fox
21. 07. 0001
Dát tip
haf?kdyš mě še to ňak nezdá

já zapomělo že.... nevím co. už hledám.

Wolfling
29. 06. 0001
Dát tip
Liška štěká.

BadAngel
28. 06. 0001
Dát tip
žvíííížátka, jééééé!!!! Ty jsme v nebi neměli. Vemte mě do klubůůůůů!!!! prosííííím!!!!

fox
27. 06. 0001
Dát tip
jak dělá liška?...to jsme se nikde neučili? víte?

Wolfling
26. 06. 0001
Dát tip
Vrrrr. Můžou sem i šelmy? Nepoplaším to tu?

MrSasa
16. 06. 0001
Dát tip
To je prostě nářez!!!!!! :o)

Mikeš
11. 06. 0001
Dát tip
ňufáčku, dnes jsem ti trochu poškrábal poštovní schránku
tak si to prosím když tak přečti, a odepiš : # ]]]

Jochanien
29. 05. 0001
Dát tip
se...hmhm ...přidám:-)))) c´´´

ňufáček
29. 05. 0001
Dát tip
Jochanien: Vážně? Když ňufáček hloupý klálíček zapomněl jak se to dělá.. :o))))

papouch
23. 05. 0001
Dát tip
já chci taky zpívat, my papouši zpíváme krrrrrrásně, skorrro jako havrrrani! :-))

Alibaba
06. 03. 0001
Dát tip
do hromu, kapavka je uz i mezi zviraty ! kam ten svet speje, i v destovych pralesech ji maji vsechny stromy :-//

dablik008
06. 02. 0001
Dát tip
...jezis sislavej klub...pryyyyyyyyyyyyyc!!! 8oO

kapavka
06. 01. 0001
Dát tip
....já jsem taky takový zvířátko, smím vstoupit?

vlaštovka
30. 11. -0001
Dát tip
Jako čtenáááž mám teda nážol, že je náš tu dočela mááálo.... De štééééééé? To néééva, to tu zatím plo nás vyzdobííím..... ~~~☼~~~~*~~~♥~~~*~~~~☼~~~~*~~♥~~~*~~~~~~~*~~~~~~~ Táááák... a už ať šte tůůůůůů.... Fllllllllnk plo etě nějaký slunmíšky...

Merleyn
30. 11. -0001
Dát tip
Tadýýý! Mellejn už včela (ne se žíhadlem, včela pšed dneškem) zakládal klub žďabilních zvížátek, ale nešlo mu to. Plllsk! Vezmete ho? Tady by se mu móc líbilo! ~~~☼~~~♥~~~☼~~~♥~~~☼ Flllnk za šťofkou!

Wiki
30. 11. -0001
Dát tip
Berete taky přátele žvížátek ??Já se hlásím :-))

papouch
30. 11. -0001
Dát tip
frrrfly prrrsk vřííííísk !!! (dnes jsem papouš prrrrrrotivnej) ale tak já se kaky hlásím... :-)

Danny
30. 11. -0001
Dát tip
ochechulko, vlaštovko, dráčku ... jste roztomilí :-)

papouch
30. 11. -0001
Dát tip
já sem taky krrrrucinál rrro100milej !!!!! Herrrrgot já su rrrostomilej taky!!! Prrsk frrfly prsk!! :-))

ochechule
30. 11. -0001
Dát tip
:O)))))))))))))))))))))))))))KLUB HLOUPEJCH ŽVÍŽÁTEK a pšátel hloupejch žvížátek:O))))))))))))))))))))))))JUPÍÍÍÍÍ*:O))))))))) ~~~*~~~*~~~♥~~~ochoch~~~☼~~~*~~~*~~~♥~~~*~~~*~~~♠ ~~~*~~~*~~~♥~~~*~~~*~~~♠~~~hláším še♥~~~*~~~*~~~☼ to je žďabilní*~*~~~*~~~☼~~~*~~~*~~~♥~budeme mít♠ ~~~*~~~*~~~♥~~vlastní**~♠~~~*~~~*~~~♥~~~*~~~*~~~☼ ~~~*~~~*~~~♥~~~*~~~*~~~☼~tlupiškuuuu♥~~~*~~~*~~~♠ ~~~*~~~*~~~♥žbluňk MVMMMR~~~*~~~*~~~♥~~~*~~~*~~~☼

Silie
30. 11. -0001
Dát tip
Ahojky ňufáci, mohu se přidat??

Merle
30. 11. -0001
Dát tip
tohle už mě na písmákovi vážně znechucuje... ale to je můj problém, kterej si vyřeším někde jinde

vlaštovka
30. 11. -0001
Dát tip
Papouššštůůůů... afně že si otomilej :o) Že ono to Dannymu jenom pši vkládání vypadlo z klábosnice...? ♥ Silie... jůů, to žnamená hlupášek, nebo hloupouškááá... to se sem budeš hodit... :o))))

Danny
30. 11. -0001
Dát tip
papouchu, samozřejmě že ty taky :-)

Wopi
30. 11. -0001
Dát tip
Papouchu, seš někdy téměř ro117.38milej! A ňufáci jste všichni!

ňufáček
30. 11. -0001
Dát tip
Mellejn: Ahoj dláčku, my sme tohle klubíčko založili spolu s vlašťoviškou :o))) Akolát že eště nevíme, jak sem máme dávat dílka.. ale my svoláme kláličí sněm a pšídem na to..... ňuf ňuf.... :-))))

ňufáček
30. 11. -0001
Dát tip
Jo a ahooojki všichni ostatníííí zvižááááátkááááá :o))))

Ald
30. 11. -0001
Dát tip
Lidi nefetujte proboha tolik

ňufáček
30. 11. -0001
Dát tip
Hulááááááá!!! Chytlý zvižátka svolaly sněm a povedlo séééé! Už víme, jak dávat dílka do klubíčka.. :o))) Akolát sme si tlošičku spletli ty kagetolie, chi chi.. :o)))

Tučňáček
30. 11. -0001
Dát tip
ahoj zvířátka, já jsem roztomilej tučňáček linuxáček. nemám vadu řeči (šišlání, pllskání...) ale stejně jsem roztomilej jako všechna ostatní zvířátka: vlaštovky, dráčci, ochechulky papoušci, lachtánci... nebudu zde psát nic z mého oboru, ale pouze roztomile zvířátkovsky

ňufáček
30. 11. -0001
Dát tip
Ahooooojki tušňááááášku :o))))) Kamaládi, jelikož už sme pšišli na to, jak se vkládají dílka, totiž že ty dvě slovíčka "Číslo" a "díla", i když jsou na jiným žádešku, že patší k sobě (:o)))))), tak mi napište, když budete chtít něco vložit, plotože mi povídalo jedno chytlý zvižátko, že to asi jinak nejde.. :o)

Tučňáček
30. 11. -0001
Dát tip
upozornění: pokud kliknete na moje podtržený jméno tady v klubech, nedostanete se do mýho pravýho písmákovýho domečku. Oldík tam má nekonzistencičku, Danny mi tvrdil, že to souvisí s háčíčkama a čárečkama v mým jméně. Pokud ale na mě ťuknete v mé kritice na vlaštovčino drama, dostanete se tam!

vrtusík
30. 11. -0001
Dát tip
No, ten levej domeček je taky dobrej, já tam kdyžtak dneska přespim :o).

Tuleňátko
30. 11. -0001
Dát tip
ťuli ťuli, já bych chtělo být taky vaše žvížátko tíííííp

Logoped
30. 11. -0001
Dát tip
Myslím, že přicházím v pravý čas!

papouch
30. 11. -0001
Dát tip
Lokopéde, máš to marrrrrrný, tady je zvjeřřřřř, kterrrrrá hovořřří tak jak jim nakrrrrrásně zobák narrrrrrostl a utrrrum. :-))

Sýkorka
30. 11. -0001
Dát tip
Zvieratká, beriete do klubu aj slovenské potvorky? :o)))) Sa hláááááááásííím :o))). Voní to tu, pípípí :o)))).

zolli
30. 11. -0001
Dát tip
Bere se tady i nezvěř? Já bych vám nosila čistou vodu a drbala vás na zádíčkách, hladila vás po srsti ci pírkach.

ňufáček
30. 11. -0001
Dát tip
Jůůůůůů, ahoj nová zvííížáááátka! Stačí pšihlásit se do našeho klubíčka... ... a už jste tam! :o)))

Mikeš
30. 11. -0001
Dát tip
děkuji, že jste mě vzali k sobě, klubíčkáááááááááááááá !:# ]]] neva, že chodím k logopedovi ? miaw, miaw Ne že začnete chodit taky ! mně se hrozně líbí, když žvatláte : # ]]] a když lítám s Jarodějkou, s plnou pusou vzduchu, tak já taky : # ]]] Och, já ještě nenapsal ochechulce báseň ! úúú, každý den mě Jarodějka zavře u logopeda ;-) já uteču

clovrdik
30. 11. -0001
Dát tip
Chcete něco zvířatech ( taky )? clovrdik, Na aktuální téma, č. 20934 A jestli si to vezmete jako kritiku tohodle infantilního žvatlání, tak se to dá tak taky brát. Ne, neberte to osobně ( a nebo třeba jo ), ale co má tohle společnýho s literaturou ???? Merle, jsem s tebou a připojuju s k tvýmu názoru !

ňufáček
30. 11. -0001
Dát tip
Chichi.. čo to znamená "lifnatilní"? :o)))

papouch
30. 11. -0001
Dát tip
človrrrdíku, s literrrrrraturrrrrou to má soplečnýho už i jen to, že se tu prrocvičuje vyjadřřovací schopnost.... třřeba... jak krrrrásně lze napsat mňoukání rrrůznými způsoby... mňau, miau, miaw.... Kurrrrrňa i rrrráčkování je přřece potřřeba... a rrrradost ze života lze vyjádřřit i hrrrraním si na žwatluňg... :-)) miluju citoslofce

Mikeš
30. 11. -0001
Dát tip
clovrdik, ten tvůj nick musi chodit taky k logopedovi ;-) klub je pro ty, co je to baví :o))) vždyť, kdo se zvířat štítí, nechodí do kroužku mladých chovatelů a žvatlání tady není povinné ! taky se učím mroukat srozumitelně ; # ]

alina
30. 11. -0001
Dát tip
Já moc šíšlat neumím. Ale koukám, že jsou tu samý krááásný a roztomilý tvorečkové. Možná se k vám taky brzo vklubám :o)))) BTW: nebyl by tu nějaký antilogoped, co by mě naučil správně fiflat???!

Goha
30. 11. -0001
Dát tip
Ježišmarjá!

Slavík
30. 11. -0001
Dát tip
píp..... já moc šišlat neumím...já radši zpívám na nebi...lidem, co jsou zamilovaní o půlnoci...na Petříně.... tam vám bylo letos krásně:-)))) můžu tu jen tak skromně sedět a típat?

Sýkorka
30. 11. -0001
Dát tip
Slávik, poď si zaspievať :o) Zollinko, ja Ti dám pierko, modré, a ani vodičku mi nemusíš nosiť :o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru