Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diskuze klubu: Povídka 21

25. 05. 2001
0
0
1226
Autor
jahudka

Název klubu je určitě srozumitelný všem. Ať se nám dobře žije, miluje a tvoří v 21. století!

Pro všechny Písmáčky, kteří chtějí přispět moderní povídkou 21. století, to je takovou, která má co říci dnešnímu člověku. Lidičky, dívejte pozorně kolem sebe, je na co se dívat. Zjistíte, že jsme někdy zlí, závistiví a nepřející. Jindy se ale musíme divit, jak dokážeme být velkorysí a ušlechtilí. Těch případů je, zaplať pánbůh, čím dál, tím více. Kdo se mnou souhlasí, zvu ho do nového klubu. Pište o tom, co Vás zaujalo, co se Vám líbí a co nikoli. Přeji všem novým členům hodně literárních úspěchů!!!
gd
10. 09. 2002
Dát tip
Mrtvo, co?

King
13. 03. 0002
Dát tip
Než tam něco vložím ( 21 ), tak si mě přečtěte pod Kingem, jsou to dva texty:Když mi bylo padesát a Kdybych měl malý letadýlko... povídky psát neumím, to je moc fabulace na moji ubohou hlavu. Stěží stačím zvládnout psaním ten dennodenní souboj vnitřní svět kontra vnější a někdy se pokouším sestoupit i do sklepení, kde mám odloženo spoustu haraburdí... na cizí sklepy se neodvážím za a) abych nedostal přes hubu b) protože vmýšlet se do druhého je už poloviční lež (i když s dobrým úmyslem). Ale přesto se nevzdávám a zase něco chystám z těch svých zaprášených archiválií. A že vznikají texty nové netřeba zdůrazňovat... ale ty potřebují nechat uležet jako víno s rizikem, že z nich časem bude ocet. Zdraví a hodně zdaru přeje KING.

P_P
22. 01. 0002
Dát tip
Milá Popelucho nebuď tak zaujatá, i chlapi píšou povídky, není to jen výsada žen

Popelucha
22. 01. 0002
Dát tip
P_P, jéžišmarjá, kdo je tady zaujatý? Já vím, že píšou i chlapi (třeba hubertxy), ale dobrých povídkářek je tady o dost víc... To je fakt.

Kami
09. 11. 0001
Dát tip
no nevím, ale mikro se taky nějak nehýbe!!! (I když je pravda, že pár povídek by tam bylo)

Javert
14. 10. 0001
Dát tip
Protože se tu nic neděje, upozorňuju všechny na klub MIKRO, kde povídky skutečně naleznete...

Popelucha
26. 06. 0001
Dát tip
Milí jahudko, nemůžu sem nic přidat jen tak, tak Ti nabízím své výtvory odkazem (snad funkčním, kdyby ne. zkus to dohledat): http://www.pismak.cz/cgi-bin/vypdilo.pl?26466&&5263377163b38da171f9e1 http://www.pismak.cz/cgi-bin/vypdilo.pl?26256&&5263377163b38da171f9e1 http://www.pismak.cz/cgi-bin/vypdilo.pl?24234&&5263377163b38da171f9e1 http://www.pismak.cz/cgi-bin/vypdilo.pl?20895&&5263377163b38da171f9e1 Vyber, co uznáš. Chtělo by to nějakou akci... Bylo by fajn, aby se povídkářky (chlapi píšou povídky minimálně, jsem si všimla) klubaly... Měj se.

sakra... nějak to stagnuje.. škoda :-))

Drakkan
13. 06. 0001
Dát tip
Berete i povídky... romantického charakteru ? :-)

jahudka
09. 06. 0001
Dát tip
Popeluško, výborně - vlož prosím odkaz na svou povídku. Výběr zatím nebude asi nutný, nejdřív půjde o to, abychom povídky vložili. Tak do toho a díky!

Popelucha
05. 06. 0001
Dát tip
jahudko, nabízím něco svého, co jsem označila jako povídku. Výběr (bude-li nějaký) nechávám na Tobě. Výborné povídky z těch, kteří nejsou členy má FLO a falcon.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru