Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Black Mirror II

06. 10. 2021
8
9
273
Autor
Kamamura

netwoor's reflection in the Abyss


9 názorů

annnie
08. 10. 2021
Dát tip

:)


Lili.
07. 10. 2021
Dát tip

Od chvíle,co na mě doma ze zrcadla vykoukla ta děsná obluda,se do nich nedívám,ale tohle je opět parádní dílo.


Já za nic nemůžu.....fakt......*/****


Aru
07. 10. 2021
Dát tip

buddhismus přece jasně říká, že tenhle svět je jedna velká iluze a buddhismus to trefil nejblíž ze všech těch duchovních směrů. když si představíš, že si nasadíš brýle pro virtualní realitu a bude to tak zařízený, že tam budeš moct strávit neomezenou dobu, aniž bys tělesně strádal, tak zapomeneš, že to je virtuální realita, budeš tam spá,t jíst, chodit do práce, seznamovat se, to prostředí bude dokonale zničitelný a ty tam budeš cítit emoce, poznáš že jsi ve virtuální relitě? co potom budou odrážet zrcadla ve hře, tebe, nebo jenom avatara co sis tam vytvořil?

zrovna v tom filmu Počátek to tam ukázali, jak jedna ta dvojice uvízla ve snu a vystavěli si tam celý město, přitom ta jedna postava zapomněla, že je to jen sen a oni tam přitom zestárli, nedoporučil jsi mi ten film náhodou? :))

líp to vysvětlit nedokážu, jestli tě ani tohle nepřesvědčí, tak jiný argumenty nemám :D


8hanka
06. 10. 2021
Dát tip Alegna

trápiť sa pre nejakú Bětu?

Ukáž, čo vieš, nášmu svetu,

načo vražda, keď sa iná núka,

otvor jej dvere a pusti ju dnuka.

Sám píšeš - Ty nebo jiná? To je jedno...

písmáci nech závisťou "blednou.."


Kamamura
06. 10. 2021
Dát tip

Jak to myslíš, zrcadla jsou iluze? Odrážejí světelné paprsky, zcela prokazatelně. Obraz vytvořený zrcadlem je dokonce souměrný podle roviny zrcadla. 

Zrcadlo je fyzikální fenomén, žádná iluze! Pokud ovšem nejsi solipsista. 


Aru
06. 10. 2021
Dát tip

zrcadla jsou iluze, co ukazují, dvojnásob ;))

jestli tě ale trápí, tak je vyhoď oknem :D


Kamamura
06. 10. 2021
Dát tip

Já za to nemůžu, Aru -  co zrcadlo odrazí, to je v něm vidět. ;-) Občas nadělá člověku vrásky i docela obyčejné zrcadlo v koupelně.

To už je takový nešvar zrcadel - neumějí lichotit. 


Aru
06. 10. 2021
Dát tip

víš co se říká, čtyři vraždy stačí... :D:D


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru