Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diskuze klubu: Klub manželů Eternalových

27. 05. 2001
0
0
1473

Menželé Adélka_Eternalová a Adélčin_Eternal zvou včechny milující se nicky do svého klubu. Jako oddávajícího můžeme doporučit Tyndu, spletl se jen třikrát :-D


Houby. Neznamená nic.

Tak ještě jednou..... nozokomiální infekce is mí.

Objevlilo se nám tu jedno mínus.. je to jen taková ničemná ležící čárka.. ale i přesto znamená mnoho.


Anonym
05. 09. 0001
Dát tip
Ja bych si taky trozku zazaregistroval. Muzu? Ja jsem taky trosku anonym. Ale jmenuju se Mischhus

Adélka
01. 09. 0001
Dát tip
Když si ho zaregistruješ, zollinko, pročpa ne :o))))))))))))))))))

zolli
22. 08. 0001
Dát tip
Vobjevím se tu jen co někoho uženu!!! Nestačil by kašel? Má mě tak rád...

No proto :o) Nějakýho násosku bysme na našem otrůvku nestrpěli, ne :p)

Jochanien
13. 08. 0001
Dát tip
nésu žádnej násoska:-))) já su enem babička:-)))))

motýl, který sosáčkama sosá nektar? :o)))

NEKTAR???? SOSAT????? NA NAŠEM OSTROVĚ?????

Jochanien
07. 08. 0001
Dát tip
néééé, babička nevstoupila do ku-klux-klanu:-))) babička je babička:-)))) se musí zakuklit, aby z ní byl motýl....

Jochanienko prozraď se :o))))

Wopi
19. 07. 0001
Dát tip
Babička vstoupila do Ku-Klux-Klanu ??? :-))

Jochanien
03. 07. 0001
Dát tip
ahoj vnoučátka moje:-)))) babička se Vám trošičku zakuklila a teď se po písmáku pohybuje pod jinou přezdívkou, ale určitě se vám "prohlásím". Mějte se a buďte tak šťastní, jako jsem já:-)))).

skutečně ráda si sem občas zajdu počíst... :-))) buďte štastni...

Chichi :o)

Wicana
24. 06. 0001
Dát tip
Byla tady na přátelské návštěvě Wicana z klubu magie :--)
a něco si dokonce zapsala..
kouzlo milování, nevěděla pod jakým heslem ho má hledat v lexikonu :--)

Wicana
24. 06. 0001
Dát tip
Adélko, zase se někdy ukaž v jeskyni, plavky sebou :--)

Jednoznačně milující :o)

Tak jak to tedy je? :o))))

Hehe :-) Proč myslíš, že milující? :o)))))))

No dobře, tak nemilující :o) ale i tak jsi moje nejmilejší manželka :o)

Etíku to je tela ale síla, nejmilejší i když nemilující :o) Ale jasně že milující :o)

Totiž teda... chich.

Jéééééééé, prosíííííííím.. neboj se mně :o) Já Ti nic neudělám.. jsi přeci moje milující manželka... já Tě ochráním před čímkoliv :o)

Však já si Tě najdu :o))) prozradí Tě hlas srdce :o))

Jůůů, už se bojííííím :-))))

:o)))))))))))) Tak to joooo :o)) Hlavní je, že mám chytrou manželku :o)) To se ale mám :o)

No proto :o)))))

:o)))))) Pravděpodobně se mi i chytře skrýváš na ostrůvku lásky :o))))

Ne ale schválně!

Etíku říkám Ti přeci, že jsem byla v tý jeskyni... ale ta je pod vodou, ukrytá.. :o))))))

Eternal
07. 06. 0001
Dát tip
Tak do jeskyňky :o)) Jen aby Tě tam nenašmátral nějaký rak, a necvaknul klepítkem :o)) Nějak se nám to tu nerozrůstá.

Nojo, nikdo neni tak..... chytrej :o))))))

Wiki
06. 06. 0001
Dát tip
Jochanien je tu jako babička, zatím , až bude mít svatbu, tak to určitě oznámí hlavně Anonynům, který se neumí podepsat !!!!!!

Wiki
06. 06. 0001
Dát tip
A kdo si bere Anonymy ??????

Jujky, to člověk dva tři dny nemůže na net !? :o)))

Eternal
05. 06. 0001
Dát tip
Já jsem si říkal, na který ostrůvek ses mi schovala :o)

Eternal
04. 06. 0001
Dát tip
Konstánc... to mělo být mnohem věrohodnější,(moje manželka NENÍ chudomyslná) tak znovu, nebo přitlačím na ostří nože :o)))

No já nevim :-) Jednou už jsem ´´ano´´ řekla a podívej ´´co´´ ze mě je :o)

Jsi přeci ta nejbáječnější manželka v na celém ostrově lásky :o)))

Jochanien
29. 05. 0001
Dát tip
hele....mohla bych vám dělat jako babičku, prošlo by to?:-)))))

Eternal
29. 05. 0001
Dát tip
Johanko a kterým párům chceš dělat babičku? :o))

Johanku pouštím jako babičku :-)) (Pro koho, to se ukáže :o) )

Já chci mít babičku (kořenářku) ty jsou totiž strašně moc hodnýýý :o)) Viď Adélko, že Johanka bude naše babička? :o))) Řekni ano, ano.. prosím :o))

Originální, manžílku :-)))))

Jéééé... já vás omylem smazala! Prosim zažádejte znovu, yo :o)))

Wopi
28. 05. 0001
Dát tip
:o)))))))))))))))))))))))

Wiki
28. 05. 0001
Dát tip
Adélko, že Ty seš zamilovaná nebo co ???Prosím Tě, soustřeď se .Ty To tady vedeš :o)

Dokonce smazala i manžílka, teda ženuško :o)

Wiki
27. 05. 0001
Dát tip
a dlouhověké manžele ,občas se škorpící, byste taky vzali?????.o))))

Samo Wiki :o))) ( Taky jsme škorpící :o) )

Bereme všechny, co se mají rádi :o) (především páry muž a žena)

Hih, nebo muž nebo žena a ovečka, Ete, že :o) Wiki máš povolenej vstup tak zaregistruj manžílka a já ho pustím :o)

Wiki
27. 05. 0001
Dát tip
manžílka jsem zaregistrovala a Ty si ho nepustila ?????

Jé, Wopi je Tvůj manžílek? Wopi a Wiki, no yo :o)

Nebo Wiki a Wopi :o))

Eternal tě nepodvádí Adélko, to jen - musela jsem se splést, ano určitě... To on by si nedovolil... fakt...... omlouvám za případné... vy víte co, že ?? /ne, nedrží mi tady kudlu na krku, vůbec ne.../ soráč Ete... ale znáš mě.... :-))

Eternal
06. 03. 0001
Dát tip
Na Adélčině ostrově lásky a podvádět? Leda s ovečkama :o)))

adélko, měla bych ti něco říct, sice to není nejvhodnější místo, ale přece : Eternal tě podvádí !!!!! (fakt)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru