Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poušť

25. 02. 2000
2
0
958
Autor
cosmy

POUŠŤ V písku se prochází velbloudi a prach létá volně kolem nich Zvuk kytary prochází každým zrnkem písku a pouštní lidé kráčejí v rytmu bubnů Had se plazí po poušti a zrádně syčí Jen pojď k němu a on tě uštkne jedem schovaným pod špičatým zubem Pojď, jen pojď blíž a uvidíš, že není všechno tak, jak si myslíš Ospalé oči na tebe koukají a ty se snažíš usnout Pojď,jen pojď a uvidíš, že není všechno tak, jak si myslíš...
Jim_Page_LZ
17. 05. 2000
Dát tip
to je jako Malý Princ ... čekání na hada :o) hezké ...

Romeo
05. 03. 2000
Dát tip
Je to opravdu pekne, souhlasim s nazorem ze toto dilko pripomina Maleho prince. Ale stejne je tak zoufale krasne. Vyjadruje podle mne tu bezmocnost mocnych. Je to pekne.

Anonym
29. 02. 2000
Dát tip
je to moc pekne ! moc hezky recene a prijemne :-)

Tom
28. 02. 2000
Dát tip
surrealisticke jak od Daliho, ktery se necha trochu pochopit

Hidden
27. 02. 2000
Dát tip
Nevím, myslím, že půl básně je o jednom, a druhá půle o druhém. Obojí je něco uplně jiného...

Daimon Terr
26. 02. 2000
Dát tip
Jsem hypnotizován ... A uhranut žhavým dechem pouště ... Ohně ... :o)

T.I.P

Šílená
25. 02. 2000
Dát tip
to bych nenazvala básní ale hypnózou. Chtě nechtě ti ho dám protože ... nevím fakt nevím ale zaujalo.

SyrDake
25. 02. 2000
Dát tip
pripomnelo mi to maleho prince ,vzpominat je krasne ...

Hackman
25. 02. 2000
Dát tip
clovek je jak krajina, bez pousti by nebylo more a bez hor nebylo by kam schazet do nizin

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru