Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diskuze klubu: 00

08. 12. 2001
0
0
690
Autor
00

00


Borec
11. 09. 2002
Dát tip
00: Máš to tady fakt super...

Danny
10. 05. 0002
Dát tip
táák... rozepnout... vytáhnout... ...tssssssssss.... áááách, to je úleva! ... protřepat ... zastrčit.

Borec
08. 04. 0002
Dát tip
Rád bych viděl seznam členů!

King
29. 03. 0002
Dát tip
Před 14 dny jsem se přihlásil za -2 člena tohoto klubu a nikdo si toho nevšiml ?!! Proč je pořád uváděno číslo -1, když už nás je dvojnásobně? Není velitel klubu pořád na záchodě ?

King
17. 03. 0002
Dát tip
Geniální nápad hodný Mimozemšťana ! Lidstvo jako 00 a další nuly si přidejte v závislosti na své momentální nasranosti...( je to málem tak dobré jako staroindická představa lidstova jako parazita ve střevech Vesmírné Bytosti ). Jaká úleva, číst v rubrikách KLUBU OO, jinde hojně zaplněných čísly návštěvnosti aspol. smějící se nuly ! A vnitřní smích pokračuje i na záchodě a otřásání bránice napomáhá zdárnému vyměšování, o jehož životní důležitosti nepochybují ani totální blbci a politici se neodvažují vznášet interpelace.Můj dědeček, rázovitý polabský sedlák, v nejvyšším rozčilení pronášel magické zaklínadlo : Aby ses nemoh vysrat !!!a já už jako dítě si představoval lidí pukající jako sudy plné výkalů...a na křivých nožkách běžel na nočníček k nemalé radosti rodičů. Ani srovnání vyměšování s tvorbou není zcesty... obé začíná sílící tlakem v břiše a "tam někde ",snad v duši nebo kdeněkde. I výsledky mívají shodné kvalitou. Nemylte se rozdílností budoucích cest! Zatímco první dílo za hukotu splachovadla mizí v podzemí,duchovní exkrementy se vydávají na bloudnou pouť světem,aby mnohdy způsobily bolesti břich a následnou návštěvnost návštěvu OO... anebo AHA ,jak měly napsané dřevěné domečky na venkově stojící obvykle na pokraji hnojiště. Já, zelenáč v Písmákovi, jsme přemýšlel, jak bych se zviditelnil co nejrychleji a tak jsem chtěl založit KLUB AHA... a ejhle, někdo mě předešel, čímž mu vzdávám hold. A hlásím se za člena (- 2).

Borec
04. 03. 0002
Dát tip
-1 člen - to je úlet!

Wopi
27. 02. 0002
Dát tip
teda -1 člen... to jsem fakt ještě neviděl :)))))

Bacil
26. 02. 0002
Dát tip
A proč nejsou záchody společné? Takhle si tolik nepokecáme :-))

Borec
02. 01. 0002
Dát tip
Hej vo co tady jde?

00
08. 12. 0001
Dát tip
Tady je prostě záchod, ženy v levo, muži v pravo. Teda, to tady muselo bejt hrozný bez záchodů ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru