Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDiskuze klubu: 00
08. 12. 2001
0
0
709
Autor
00
táák... rozepnout... vytáhnout...
...tssssssssss....
áááách, to je úleva!
... protřepat ... zastrčit.
Před 14 dny jsem se přihlásil za -2 člena tohoto klubu a nikdo si toho nevšiml ?!! Proč je pořád uváděno číslo -1, když už nás je dvojnásobně? Není velitel klubu pořád na záchodě ?
Geniální nápad hodný Mimozemšťana ! Lidstvo jako
00 a další nuly si přidejte v závislosti na své momentální nasranosti...( je to málem tak dobré jako staroindická představa lidstova jako parazita ve střevech Vesmírné Bytosti ). Jaká úleva, číst v rubrikách KLUBU OO, jinde hojně zaplněných čísly návštěvnosti aspol. smějící se nuly ! A vnitřní smích pokračuje i na záchodě a otřásání bránice napomáhá zdárnému vyměšování, o jehož životní důležitosti nepochybují ani totální blbci a politici se neodvažují vznášet interpelace.Můj dědeček, rázovitý polabský sedlák, v nejvyšším rozčilení pronášel magické zaklínadlo : Aby ses nemoh vysrat !!!a já už jako dítě si představoval lidí pukající jako sudy plné výkalů...a na křivých nožkách běžel na nočníček k nemalé radosti rodičů. Ani srovnání vyměšování s tvorbou není zcesty... obé začíná sílící tlakem v břiše a "tam někde ",snad v duši nebo kdeněkde. I výsledky mívají shodné kvalitou. Nemylte se rozdílností budoucích cest! Zatímco první dílo za hukotu splachovadla mizí v podzemí,duchovní exkrementy se vydávají na bloudnou pouť světem,aby mnohdy způsobily bolesti břich a následnou návštěvnost návštěvu OO... anebo AHA ,jak měly napsané dřevěné domečky na venkově stojící obvykle na pokraji hnojiště.
Já, zelenáč v Písmákovi, jsme přemýšlel, jak bych se zviditelnil co nejrychleji a tak jsem chtěl založit KLUB AHA... a ejhle, někdo mě předešel, čímž mu vzdávám hold. A hlásím se za člena (- 2).
Tady je prostě záchod,
ženy v levo,
muži v pravo.
Teda, to tady muselo bejt hrozný bez záchodů ...