Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diskuze klubu: Čajodárné putování poezií :-)

08. 03. 2002
0
0
2670
Autor
Čajke

Čaj! Jsem trochu ulítlej na čaje......tak mi promiňte;)

Máme rádi čaj.Máme rádi poezii.A občas to jde dohromady.Tak proto tenhle klub :)
To je dobry, hlavne ze jsem tam. Nuze diky za prijeti a preji dobrou chut (na caj samozrejme). :)

Čajke
25. 03. 2005
Dát tip
už tam jsi, promiň...delší služební cesta..:)

Uz jsem se dopidil: Je to tim, ze tu nejsi, takze me nemuzes prijmout, ale uvodni stranka jiz akceptuje, ze jsem se prihlasil... No nic, tak ja pockam... :)

Drahý Čajke, povšiml jsem si prazvláštní věci: Přihlásil jsem se sice do klubu, avšak v seznamu členů chybím, nemám klub uveden ani na své osobní stránce, ale na vstupní stránce ano (dokonce z něj mohu i vystoupit)... Mám se třeba zkusit přihlásit znova, nebo to lze vyřešit nějak jinak? Zatím čaj.

ondrech
05. 01. 2004
Dát tip
První živá žena vytáhnutá zpod trosek v zemětřesení v Íránu byla stará 97 let a první, co chtěla, byl čaj.

ondrech
19. 12. 2003
Dát tip
Zejtra jdu omrknout chajovnu v Brně!

Čajke
18. 12. 2003
Dát tip
jojojo, je tu... omouvám se všem, nemám teď příliš času věnovat se klubu-až po zkouškovým:))

ondrech
16. 12. 2003
Dát tip
Koukám koukám, přiajls Sleeping bjůty.:-)

ondrech
13. 12. 2003
Dát tip
Já jsem měl z pivoňky :-)

Šalvěj
27. 11. 2003
Dát tip
Bílé čajíky jsou skvělé, třeba Pai mu tan či jaksetosakrapíše.. :o)

Čajke
26. 11. 2003
Dát tip
..hmm, panejo -až se s ním dostatečně sžiješ, čekám reference:) jinak puerh-je k dostání v každé čajovně, pokud si ho objednáš, doporučuju poprosit čajovníka ať ho udělá pořádně silný-poslední dobou se mi zdá, že to všichni nějak odbývaj..

ondrech
26. 11. 2003
Dát tip
Pokusím se o to, momentálně vidím čajovnu tak... příští tejden v úterý. Jinak ten čaj z kyrgistánu - tvrdá klasika mezi černými čaji. trochu jako jeden, kterej sem měl, sbírka ceylonských čajů. docela zajímavý jsou bílý čaje. dal jsem si a nzebývá mi něž jen doporučit.

ondrech
25. 11. 2003
Dát tip
Jo, teď jsem dostal pytel noname čaje z kyrgystánu. Fakt kvalita.

ondrech
22. 11. 2003
Dát tip
Puerh? Ten sem ještě neměl. Jinak dík.

Čajke
18. 11. 2003
Dát tip
vítej a ať je Ti tady pěkně-jak v čajce. Dnes se podává Puerh:)

ondrech
06. 11. 2003
Dát tip
Jestli by vám to nevadilo, přihlásil bych se k vám do klubu. Mohu?

Drago
20. 08. 2003
Dát tip
a já děkuju za šálek... mmm, krásně hřeje - a ta vůně... mňam! já si teď dopřávám letošní březnovou úrodu zelených čajů - dračí studna, ochmýřené vrcholky... až z toho málem "chrochtám blahem" :o)

Markéta
14. 08. 2003
Dát tip
óoo, toho je :-) Ale pokud bych měla volit, tak asi Darjeeling. V současné době je mým oblíbeným DJ SF 2003 Markétina naděje. Darjeeling vnímám jako takový zelený čaj mezi černými. Děkuji za optání :-))

Markéta
14. 08. 2003
Dát tip
(_)o To je šálek na ochutnání :-)

Drago
13. 08. 2003
Dát tip
no, ono to asi nebude jen tím srpnem... Čajke je nějak mimo, ale slíbil že se už polepší... a jen tak mimochodem, jakým mokem plníš svou mističku čajovou? já osobně miluju čaje zelený...

Markéta
05. 08. 2003
Dát tip
Ale je to tady přeci jen trochu mrtvé :-). No jistě, je srpen, nejspíš si všichni svou čajovou mističku odnesli někam daleko do lesů, na louky a k řece...

Markéta
02. 07. 2003
Dát tip
Udělala mi velikou radost ta spousta čajové poezie, která je zde soustředěna. Je jen málo dnů, kdy nedržím v ruce čajovou mističku, mohu se stát příznivcem a členem?

Štalingrad
11. 05. 2003
Dát tip
hádej....

Drago
03. 05. 2003
Dát tip
a co ještě?

Štalingrad
02. 05. 2003
Dát tip
no nejen čaj:))))

Drago
01. 05. 2003
Dát tip
možná by to chtělo nějaký čajík na probuzení...

Drago
27. 04. 2003
Dát tip
haló, je tu někdo? je to tu nějaké mrtvější než je zdrávo... :o(

Štalingrad
27. 04. 2003
Dát tip
až moc mrtvo....

Drago
10. 04. 2003
Dát tip
všechny Vás tu zdravím, jakožto nově příchozí... a děkuju. čaj je i mou slabinou... :o)

Štalingrad
23. 01. 2003
Dát tip
čájo dlouho jsi sem nic nezařadil...co se děje???

Čajke
26. 05. 2002
Dát tip
kdyby chtěli zařadit dílko, můžou mi poslat avízo-jak ostatně někteří činí........

Štalingrad
22. 05. 0002
Dát tip
STÁVKA tak koukám Čajke ,že jsi si tu zařídil vlastní stát(diktatura) :) dej zařazování děl všem ne?? nejsi jediný čajař....!!!! čus (třeba ostatní znají i jiné lidi a chtějí zařadit jejich díla o čaji)

Štalingrad
22. 05. 0002
Dát tip
např.

Gíta
12. 04. 0002
Dát tip
Není nad onen božský nápoj...Jsem jím okouzlena,čajovna druhý domov můj(po lese...).Takže Čaj it up!gíta

Atoo
27. 03. 0002
Dát tip
Ó děkuji Ti milý Čajke, žes mě zařadil do svého ČAJOVÉHO KLUBU.Ó buď pochválem čaj tvůj........ -------------------------------------------------- Vůbec se nedivím tvému skvělému tahu....hm....založit si vlasní "Čaják"........ Pro ty kteří netuší, musím na našeho pána prozradit, že jeho první slovo co kdy vůbec řekl bylo: "ŤAJ" (=čaj).Né máma, táta, brácha, míč, pivo, kolo, strýc.....postě a jednoduše ČAJ! Nechť je poČAJena duše tvá! Čaj!

Atoo
27. 03. 0002
Dát tip
ehm...nějak mi tak vypadlo R! postě=prostě Thnx all! Čaj!

Ačkoliv
20. 03. 0002
Dát tip
můžu taky do klubu?

Radost
20. 03. 0002
Dát tip
miluju čaj....

Radost
20. 03. 0002
Dát tip
já teda k čaji spíš dorostl, než bych ho měl od narození, ale zato jsem se ho naučil obdivovat a snažím se ho vychutnávat, jak to jen jde....

Marthin
20. 03. 0002
Dát tip
Taky objevuju čaj až teď a rád se nechávám unášet jeho kouzlem do příjemna....můžu také do klubu?

Čajke
14. 03. 0002
Dát tip
jasně že jo:) moje první slovo vůbec-světe div se- nebylo máma nebo táta, ale ČAJ..no, vlastně ťaj.. asi osud... Vítejte, milí čajaři!!!

Tajta
11. 03. 0002
Dát tip
Konečně jsem narazila na spřízněné duše. Tajta-takhle jsem začala čaji říkat ve dvou letech. I když se moje "díla" nezabývají čajovou tematikou, u jejich zrodu se nějaký ten čaj vždycky najde. Takže se hlásím do klubu. Chcete mě?

Krel
08. 03. 0002
Dát tip
super...:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru