Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diskuze klubu:Klub nekonvence

03. 05. 2002
0
0
5276
Autor
Ansuz

Hrozně by mě zajímalo co všechno považujete za nekonvenční.

Zkuste se tu nějak vyjádřit.


Cookie
13. 11. 2005
Dát tip
mě příjde nekonvenční všechno na co lidi nejsou zvyklí...když to šokuje tek je to pro mě dobrý...a když to má nějakou myšlenku dá se na tom pracovat...Zkuste se podívat na něco mýho a reagujte klidně hodně kriticky...:-)))

Ansuz
13. 06. 2005
Dát tip
V klubu je sice mladá krev, ale diskuzí to vůbec nehlo... Sakra

Ansuz
22. 01. 2005
Dát tip
Dotazy směřujte klidně na mě :-) např. Autor - Dílo já ti řeknu kam to zařadit. Jinak i kategorie jsou natolik nekonvenční, že v tom občas plavu i já sám...

Notreal
21. 01. 2005
Dát tip
no pokud je to hodně nesrozumitelný, tak si myslím, že můžeš založit i novou kategorii ale možná má nějakej návod Ansuz :-)) já jsem založil jen kategorie : NeKoNVEnCE - !!!! tj...všechno co se nedá nikam zvlášť zařadit a je to vskutku nekonvenční :-) Nesmysly?! tj...všechno co se dá blbě pochopit a nebo vůbec a to je vše :-) tak si nějak poraď ave

Notreal
20. 01. 2005
Dát tip
já vím, proto jsem Tě přijal :-) tak hurá do práce

klipeto
20. 01. 2005
Dát tip
hmm, občas nevím, kam přesně mám dílo zařadit...je nějakej návod nebo vysvětlení těch rubrik v klubu?

klipeto
19. 01. 2005
Dát tip
díky za přijmutí do klubu...jsem nekonvenční :) nemám vyhraněný styl a experimentuji píšu od říkanek, po volný verš, od milostné poezie, erotické, přes blbosti, haiku až po nonsensovou, asociační nebo zvukomalebnou poezii

Ansuz
24. 11. 2004
Dát tip
Bereme lidi... :-))

Notreal
23. 11. 2004
Dát tip
je faktem, že diskuze (nejen tady) dost zamrzla, ale do klubu přišlo pár nových členů a v tomhle ohledu jsme se zas hnuli o kus dál :-)

way_to
22. 11. 2004
Dát tip
když se na vás hezky usměju, vezmete mě do klubu? :-)

Ansuz
29. 08. 2004
Dát tip
A koukám, že činnost klubu se dost značně zastavila...

Gérard_Rea
18. 11. 2003
Dát tip
Jsem poctěn členstvím v klubu. Ona vždy ta nekonvence nějak víc lákala, než společensky uznávaný styl života. Ale právě v individualitě různých pohledů na jednu věc tkví celý problém, a tak si myslím, že pokud nás bude víc než kohokoli jiného, můžeme nekonveci vskutku povýšit nad konvenci a tím ustavit zcela nový pohled společnosti na dění v mezích zákona.

Ansuz
18. 11. 2003
Dát tip
Přesně si to vystihl

Ansuz
07. 11. 2003
Dát tip
Nevím jestli mi to vyjde

Ansuz
26. 10. 2003
Dát tip
Tak co má děťátka klubová. Jakpak se v poslední době máte?

Ansuz
24. 05. 2003
Dát tip
Happy, Happy, proč já nad tebou již dávno nezlomil hůl?...

Happy
24. 05. 2003
Dát tip
Protože by jsi prasknul spolu s ní, milý brachu :o))

Happy
23. 05. 2003
Dát tip
Jsem otázkou. A pro každého odpovědí toho, v čem je sám, drahý Same :o)))

Happy
22. 05. 2003
Dát tip
Třeba Happyho :o]

Ansuz
22. 05. 2003
Dát tip
Wildíku, otázkou je jestli je to pozitivum či negativum... asi negativum, že?

Ansuz
21. 05. 2003
Dát tip
Rebbecca13 samozřejmě by bylo lepší dělat spíš než kecat, ale bohužel jedinej, kdo v tomhle klubu nějaké dílka hledá a zazařuje jsem já a občas Notreal. Jinak je to tu v podtatě mrtvo a já mám čas jen na to málo co tu je. Přemýšlela jsi třeba o tom, že cílem tohoto klubu není sbírat nekonvenci, ale zařadit nekonvenci na úroveň konvence a tím ji přeměnit na konvenci? Nebo jsme tu třeba taky proto, aby jsme posbírali konvenci, na kterou se dá pohlížet nekonvenčně? Co myslíš?

Happy
20. 05. 2003
Dát tip
Asi jak kdy, jestli tu nechceš diskutovat, proč bys raděj něco nedělala, to dá rozum :o]

Happy
19. 05. 2003
Dát tip
Poslyš rebekko, je potřeba se v tom tak rýpat? Já se při výběrech a zařazování řídím hlavně intuicí (zaměnitelné s pindíkem). A i proto kdybych se v tom měl pitvat, musel by mě Ansuz ředitel a zároveň sekretářka Nekonvence na vlastní žádost hned vyloučit .o)

Happy
19. 05. 2003
Dát tip
Smířím se rád, když budu mít s čím. Jsem rád že se tu angažuješ, nevídím ale co je tu (jako pátý člen diskuse) za bouřlivou debatu [c: To když napíšeš nějakou lechťárnu, třeba o umění a pornografii, tak za dva dny tam máš víc příspěvků, než tady za půl roku. Chvíli tě to může těšit a potom neuspokojena můžeš vynášet výroky o nepochopení :o)))) Jinak vítej, jsem rád že se ti tu líbí a jak vidíš, ještě ti to zpříjemňuju :o)

Zazi
09. 03. 2003
Dát tip
...bez těch konví je to určitě zajmavější :-)

Ansuz
26. 02. 2003
Dát tip
Lugaide, já tebe taky. :-))

Ansuz
26. 02. 2003
Dát tip
Zároveň vítám nového člena. Vítej Happy.

Happy
26. 02. 2003
Dát tip
Jsem Happy že mohu být členem Nekonvence. Sice nevím co to je, ale jsem rád, tak rád. Děkuji a těšilo mě. Těší mě stále.

Ansuz
26. 02. 2003
Dát tip
Happy, nekonvence ¨je všechno a nic, život a smrt, lesk a bída, ty a já...

Ansuz
26. 02. 2003
Dát tip
...já a ty, král a hnid, akademik a trouba, pak nasáklej jak houba a tak. Už to chápeš?

Happy
26. 02. 2003
Dát tip
Aha. Je to něco jako kropení zahrádky hadicí, bez konve - nekonvence

Ansuz
26. 02. 2003
Dát tip
Happy: Chytrej chlapec. Skoro

epiktetos
26. 02. 2003
Dát tip
Ach jo, co my bysme si jeden bez druhýho, třetího, Happy a Ansuzi, počali- asi bysme kropili zahrádky konvema. :o)

epiktetos
25. 02. 2003
Dát tip
Mno, tak sem taky přidal jednu svojí ujetinu.Sice ještě nikdo nepochopil, co sem tím chtěl říct, ale rozhodně je to nekonvenční. Jo a mám v hlavě nápad na povídku, tak se těšte- snad to do konce týdne sepíšu. A co se té nekonvence týče: nekonvenčním se může jevit úplně všechno. I to, co se běžně považuje za naprosto konvenční. Záleží jen na úhlu pohledu.

Ansuz
25. 02. 2003
Dát tip
Víš Lugu, ty jsám jsi někdy nekonvenční a někdy zase konvenční až hrůza. AŤ ŽIJOU VYSOKÉ ÚČTY V CAFÉ VYŠEHRAD!!!

epiktetos
25. 02. 2003
Dát tip
Ansuz: Nenávidím tě!!

Ansuz
23. 02. 2003
Dát tip
Notreal: Super, konečně tu někdo začíná fungovat. Hovoříš i za mě.

Notreal
22. 02. 2003
Dát tip
Tak jsem drazí kolegové přidal nějaká svoje díla. Svoje proto, protože jsem už dlouho nenarazil na nic zajímavého. A nechtěl jsem nechat Ansuze samotnýho...:-) Tak se trošku probuďte a rozvíjejte klub - je to jen ku prospěchu :-) AVE!

Ansuz
27. 01. 2003
Dát tip
Všechno. Tygřice: Napiš o tom nějaké dílko :-))

Narwen
17. 01. 2003
Dát tip
co je nekonvencniho na tom, byt autorem pismaka ? :))

Tygřice
14. 01. 2003
Dát tip
Dost nekonvenční mi připadá chození z tygrem bez náhubku:o))) a třeba taky vyholit si na hlavě pleš v 25 letech............neholit si nohy:) Vykrást banku a nechat telefoní číslo a fotku v plavkách. Najít v šnečím domečku perlu. Zabodnout si do hlavy kudlu jako model od MaxMari a nebo taky být autorem na písmáku.....:)))

Ansuz
15. 12. 2002
Dát tip
Narwen, nazval bych ho Sammaellismem :-))

Narwen
12. 12. 2002
Dát tip
To by me zajimalo, co tohle bude za filosoficky smer ;)

Ansuz
11. 12. 2002
Dát tip
Narwen, ale dáli se říci, tak se staneš představitelem nového filozofického směru. A až bude ten směr přijat, tak se stane konvenčním, tudíž i ty budeš konvenční.

Ansuz
30. 11. 2002
Dát tip
Přesto si myslím, že magie do tradičního "konvenčního" života nepatří. Tudíž je nekonvenční. Ájí, už kvůli tobě ten sraz udělám.

Narwen
30. 11. 2002
Dát tip
ano, nepatri do vetsinoveho konvencniho zivota, ale predstav si nejakeho cloveka, ktery se magii hodne zabyva, pak je magie jeho osobni konvence ;)) Ja si myslim, ze tyhle dva druhy (ne)konvence delaji hrozme moc :) Ansuz: to si snad ani nezaslouzim :)) Ale dekuju :)

Ansuz
30. 11. 2002
Dát tip
Narwen, z tebe se ještě nakonec stane konvenční filozof :-))

Narwen
30. 11. 2002
Dát tip
myslim, ze kdyz uz filosof, tak hodne nekonvencni ;))) s pohledu vetsinove konvence ;)))

Narwen
29. 11. 2002
Dát tip
Ansuz: tak v cervnu na srazu :))) (porad marne doufam, ze nejakej bude, ale ja nic poradat nechci ;)))

Paranoicus
29. 11. 2002
Dát tip
Ansuz: Stačí se rozhlídnout třeba tady, co si místní lidi sami a dobrovolně píšou do preferencí.

Ansuz
28. 11. 2002
Dát tip
Ájí, moc hezký. Podal bych ti ruku, ale je to daleko. Paranoicus... Můžeš mi tu většinu okolo dračích šupin ukázat? Moc takovejch lidí jsem v životě nepotkal.

Narwen
27. 11. 2002
Dát tip
Konvenci oficialni urcuje vetsina, konvenci osobni urcuje kazdy sam :) To jsem zas neco vymyslela.. ;)

Paranoicus
26. 11. 2002
Dát tip
Jen tak na okraj: magie ani upíři moc nekonvenční nejsou, lidí, kteří znechuceně ohrnou nos nade vším, co není nasáklé magií a z čeho nepadají dračí šupiny, je většina. Konvence většinou určuje většina, nebo se něco změnilo?

Narwen
15. 11. 2002
Dát tip
Ansuz, jenze treba Te nekdo za nekonvencniho nepovazuje, takze vlastne potom jsi nekonvencni jen pro nekoho ;) Ale to asi kazdej je pro nekoho nekonvencni a pro nekoho konvencni;)

Ansuz
15. 11. 2002
Dát tip
Narwen, takže to shrňme. Konvečnost je pojmem relativním. Tudíš o ní pláti, že je ji možné téměř volně rozšiřovat a zužovat v závislosti na čase a pohledu.

Narwen
15. 11. 2002
Dát tip
Take jsem dneska pri geometrii vymyslela (s geometrii to nema nic spolecneho, to jsem se jen nudila ;)), ze muzeme rozlisovat tzv. nekonvenci vizualni a dusevni ;) Nekonvence vizualni se tyka rozmeru, barev, tvaru, kombinaci atd. a nekonvence dusevni se tyka lidskeho mysleni, ktere, se hold nekomu libi, nekomu ne ;) Jak jsme jiz rekli ;) ale to plati samozrejme i o nekonvenci vizualni ;)

Narwen
14. 11. 2002
Dát tip
dik za uvitani :)) Neni zac za pripominku, ale mozna by to take chtelo vyresit ;)

Gíta
14. 11. 2002
Dát tip
Za nekonvenční považuji když někdo něco považuje za nekonvenční...Okolím jsem považovaná za nekonvenční,ale já sebe samu nepřekvapím, ale dlouho jsem nepotkala něco, co by bylo opravdu pro mne překvapivého. Pro mne znamená nekonvence určitou extravaganci...nekonvenční je v dnešní době upřímnost a schození jakési zaběhnuté masky dne...toť vše.

Ansuz
14. 11. 2002
Dát tip
Gíto, teď jsi to vysvětlila. Narwen, je to hrozně jednoduchý, všechno co představuji já a moji přátelé je nekonvenční. Takže všechno ostatní je konvenční. :-))

Ansuz
13. 11. 2002
Dát tip
wow, jaká česná návštěva. Děkuji za připomínku

Narwen
10. 11. 2002
Dát tip
neco, co neni konvencni ;)) Coz jsme u otazky, co je konvencni ;)

Ansuz
21. 10. 2002
Dát tip
Vítám Tygrici v našem klubu

Ansuz
26. 09. 2002
Dát tip
Temnota viz kategprie dark

Notreal
22. 09. 2002
Dát tip
právě podle mě je to ta temnota, nebo strach z neznáma Jinak pod slovem nekonvence se toho dá představit hodně, a záleží jak co kdo chápe :o)

Ansuz
21. 07. 2002
Dát tip
Zároveň v klubu vítám Bennyho

Ansuz
21. 06. 2002
Dát tip
Tak se přidej k nám

Grass
18. 06. 2002
Dát tip
jasomnekonvencna...volajumaSmrt

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru