Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Abeceda

26. 05. 2002
2
0
1163
Autor
Gurroa

někomu to postačí a svůj svět, báseň si poskládá

A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L

M

N

O

P

Q

R

S
T
U
V
W
X
Y
Z


POMNĚNKAa
27. 08. 2003
Dát tip
:))Musím se pousmát

Severkanova
25. 08. 2002
Dát tip
hmmmm....snaha ohromit za kazdou cenu...nevim ...

Čolito
24. 08. 2002
Dát tip
no povím ti nápad dobrý, když čtu prolog, ale nějak mi to moc neříká...:-(

Bafo: A proc zase jo... kazdy ma jiny styl psani a kazdy si taky vybere, co se mu libi... a vo vo vo vo vo tom to je, ne? :o))))))))

galaxy
01. 06. 2002
Dát tip
Dobře Vašíčku..máš jedničku :-)

Bafomette
31. 05. 2002
Dát tip
jó*

Bafomette
31. 05. 2002
Dát tip
radost...treba vtip..co? me to prislo veselý takovej písmák v kupě, sestavte si libovolnou báseň podle svých představ, jakákoli kombinace možná samozrejme že existují texty, které jsou blábol divím se jaxou ti písmáci takoví hrdí na sebe samé a na to písmáctví...nojo ale zase proc ne, zejo

Gurroa
27. 05. 2002
Dát tip
to Radost: přesně takové to je, ale kdo může chtít více? To pak zase jiní křičí: né, tak to není správně, takhle své city nevyjadřuj, to je blbost, blábol, špatné... a místo čtení si mezi řádky co vlastně chtěl básník řici, čtou si pravopisné chyby, slova tak postrádají význam a zbývají jen písmenka... :-( to ulita: dobré, ale nepřesné...

Radost
27. 05. 2002
Dát tip
myslíš, že neexistuje špatná báseň, o které by se nedalo říct "blábol"? Myslíš, že jazyk, kterým píšeš, si nezaslouží úctu a pozornost? Myslíš, že kritika nemá smysl? Já CHCI více!

Gurroa
27. 05. 2002
Dát tip
myslím si, že existují básně (?), ze kterých je Tobě blbě, asi tak jako když si pustíš nějakou zběsilou písničku pozpátku, a básně(?), které Tvou duši hezky pohladí. O tom, jestli je ale špatná nebo dobrá se nedá rozhodovat objektivně... o což se tady přesto mnozí pokouší (místo napsaní, pro mne je to nechutný blábol, rovnou vyhodí je to blábol a basta. Pak takovým postačí k hodnocení jen abeceda)

Radost
27. 05. 2002
Dát tip
kdybych měl pořád všude psát: "myslím si, že..." a "podle mého zcela subjektivního názoru...." apod. tak bych si asi upsal ruce. Myslím, že existují texty, které jsou blábol a které opravdu zaslouží max. to jedno slovo. O tom objektivně nerozhoduji, nikdy jsem si nemyslel, že já můžu objektivně rozhodnout, co je krásné nebo ne, ale tak to prostě cítím.

Krel
26. 05. 2002
Dát tip
tak ti nevím...ale asi jo:-)))

Astalavista
26. 05. 2002
Dát tip
Vypadly háčky, jinak to umíš dobře:)

Radost
26. 05. 2002
Dát tip
to je jako prijit ke spisovateli, hodit pred nej slovnik a rict, ze je zbytecne cokoliv psat, protoze vse uz je napsano - jde to jen do jednodussi urovne, nevim, nesouhlasim!

ulita
26. 05. 2002
Dát tip
než tohle, tak to si svou nezměrnou touhu po odezvě radši odpusť...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru