Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dánský král

26. 11. 2021
4
16
284
Autor
Kamamura

Jest cosi shnilého ve státě dánském. Nebo to zavání z Norska? Sociálka tam zas unesla další děti? Ti zatracení vikingové!

Nebohý Hamlet

v slovní sekanou namlet.

Jdu se probodnout!


16 názorů

Kamamura
26. 11. 2021
Dát tip

To není můj problém, že dílna něco křičí, musíš plakat na hrobě toho, kdo ten systém implementoval. Já jsem to nebyl, mě se tedy případný nedostatek taoismu netýká.


Aru
26. 11. 2021
Dát tip Al Jal Úd

vím že dnešní dílna křičí Kamamura, to mi nepřijde taoistické :D

jo no, ty jejich gheta tam neřeší nikdo, to mi přišlo jako zajimavý paradox, jak se tam bijou po celým světě za jejich práva, ale reálně se v černých čtvrtích děje asi tolik co v okurkové sézoně, nebo se mýlím?


Kamamura
26. 11. 2021
Dát tip Al Jal Úd

Jinak rasová segregace je v USA pořád, jenom nabyla skrytější, zákeřnější, ale o nic méně smrtící podoby. 


Kamamura
26. 11. 2021
Dát tip

A ty si Aru myslíš, že já něco z toho, co jsem dnes od rána udělal, beru vážně? ;-D


Aru
26. 11. 2021
Dát tip

jenže to byla satira! :))

mimochodem, všim sis kolik je tam těch vtípků na zemi prý svobody, kde měli až do 70. let rasovou segregaci, docela paradox, což?


Kamamura
26. 11. 2021
Dát tip Al Jal Úd

"Padouch nebo hrdina,

my jsme jedna rodina!"

- Limonádový Joe


Aru
26. 11. 2021
Dát tip

no jo, ale co když se nedopatřeníčkem objeví na jiné straně barikády?

"Oh, mon Dieu ! Ce n'est pas ce satané Rouge qui boit notre sang ?"

"C'est lui ! Finissez-le !"

"C'est une petite erreur, je pense qu'il y a eu une petite erreur..."

"Les petits accidents arrivent tout le temps à la guerre, ne vous en faites pas. Le sang est sur votre sabre, pas sur votre cœur."

"Mais si elle avait été mieux marquée..."

"Ça suffit !"

"Oh, můj Bože! Není to ten spropadený Rudý co nám pije krev?"

"Je to on! Doražte ho!"

"To je naděleníčko, došlo asi k malému omylu..."

"Drobné nehody se ve válce dějí pořád, nedělejte s tím starosti. Krev je na vaší šavli, nikoli na vašem srdci."

"Kdyby ale byl líp označen..."

"Tak už dost!"


Kamamura
26. 11. 2021
Dát tip

Kdo v bitvě zvedne štít padlého bojovníka, aby na poslední chvíli odrazil ránu řimbuchem, ten se má sotva čas starat, jaký je na tom štítu namalovaný erb. 

Inter arma silent muse!


Aru
26. 11. 2021
Dát tip

netušil jsem, že jsi stalinista ;))


Kamamura
26. 11. 2021
Dát tip

Když se kácí les, létají třísky.

Nelze usmažit omeletu bez rozbití aspoň jednoho vejce.

Revoluce často požírá své vlastní děti. 


Aru
26. 11. 2021
Dát tip Al Jal Úd

obávám se že dneska do dílny nikdo rozumnej nepoleze, když uvidí ten výbuch po granátu, sice se říká, že granát a raketa nikdy nedopadne na to samý místo, ale říkej to těm mrtvým :))


Kamamura
26. 11. 2021
Dát tip

A! Redaktorský tip! Uctivě děkuji, pane Bačkovský, těch nám bude v nerovném zápase věru třeba, podobně jako bylo třeba valut neduživému socialistickému hospodářství. 

Zajíḿalo by mě, jesltli také vážený pan Radovan Jiří Voříšek dostojí náročným standardům vyplývajícím z vážnosti a důležitosti řemesla redaktorského, a spravedlivě posoudí kvalitu mých básní (napsal jsem jich dneska slušnou řádku, a jejich kvalitu hodnotí ke kvalitativnímu průměru místního serveru intervalem <ucházející - nadprůměrná>). Ale to je jen takový laický dojem - co já, jako autor, můžu vědět o vlastní tvorbě?!


Aru
26. 11. 2021
Dát tip

krom toho norská sociálka unáší děti, jen těm rodičům, kteří se v Norsku neprojevili jako skuteční synové a dcery severu, tím pádem pozbyli právo vychovávat děti :D


Kamamura
26. 11. 2021
Dát tip

Ať žijí! 


Aru
26. 11. 2021
Dát tip

nebo je libo překlad: Co máte proti Vikingům? Kalmarská unie na vás! Sever je věčný, ať žijí jeho hrdinové!


Aru
26. 11. 2021
Dát tip

Hvad har du imod Vikings? Kalmarunionen på dig! Norden er evigt, længe leve dets helte!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru