Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dialog

26. 05. 2002
4
0
972
Autor
Fée

Taky Vám občas "lehce" škubne :o)

--Dáte si tedy kávu?

--Byla do modra, možná trošku do žluta a sem tam šmouha od bílé

--Tak tedy hranolky, ale prosím Vás netrvejte na těch ústřicích, dnes je opravdu nemáme.

--Tak ano, máte pravdu, most je nejlepší řešení, ale když se podívám nazpátek, připadá mi, že jste nezhasl.

--Už zase? To je můj problém a pak se mám divit, že mi všichni papoušci chcípnou, když jim nedám ani nažrat.

--Mile rád a dvě kostky cukru, prosím.

--Ta večerní toaleta? Neblázněte, to by na sebe nikdy nevzala.

--Ale chobotničky, chobotničky musíte mít, vždyť na nich jste tu začínali.

--Ach ano, promiňte, ono se špatně skáče, když vidíte dolů. Ale nechcete třeba prášky? Podle mého názoru je to poněkud pohodlnější, nemyslíte?

--Tak to vidíte, Vám bych nesvěřil ani vlastní dceru, i když je jí dvacet, a vy byste mi chtěl hlídat rybičky.

--A odbočte vlevo, je tam míň stromů.

--Ještě ne, prosím, ještě není čas na umírání, zkuste se raději na chvíli usmát...

...........................


Armand
14. 08. 2002
Dát tip
.-)

JRR
30. 05. 2002
Dát tip
Nee, děkuji, dnes si již whisku nedám..;-) A co třeba vanilkovou, Fée? ;-))

Fée
30. 05. 2002
Dát tip
Já věděla, že Ty radši pizzu se sýrem, ale promiň ty houbičky si prostě neodpustim... ;o)

JRR
30. 05. 2002
Dát tip
JRR
30. 05. 2002
Dát tip
Grr. Ty html tagy mi tu blbnou:o(( Cože? Ale nee, kytaru jsem kupoval asi před dvjema lety... Nee, mahagon. A má se dobře, děkuji za optání...

Fée
30. 05. 2002
Dát tip
To je mi líto, tak dlouho jste čekal a nakonec Vás stejně nepustili dovnitř, být Vámi, jdu si stěžovat na vedení Zoo a taky jim přiveďte pejska.... nemají čím krmit lvy...:o)

Bulvena
28. 05. 2002
Dát tip
zajímavý*

Prokletí
27. 05. 2002
Dát tip
E? Já nevím, takovéhle věci už nemusím, asi su na ně příliš stár ;o)))))))))) m.

cup_of_tea
27. 05. 2002
Dát tip
Uzasny... neuveritelny, nevedela sem, ze tohle jeste nekdo pise, stejne jako ja... :o)) Sem rada, ze se jeste takovej (a ne jeden, jak vidim) silenec nejde... ***

TheLostDog
27. 05. 2002
Dát tip
8O)))))

inari
26. 05. 2002
Dát tip
:-)))Jo,jo, tyhle dialogy, vlastně spíš monology znam...takhle se dokážu někdy bavit celý hodiny...

Fée
26. 05. 2002
Dát tip
celý dny a převážně noci :o)

Nessuno
26. 05. 2002
Dát tip
Skus s tím něco dělat. Musíš začít sama. Ostatní mohou sice pofoukat ale bojovat musíš ty!

Astalavista
26. 05. 2002
Dát tip
Super!!!*

Igor
26. 05. 2002
Dát tip
Výborná prózička. Hodnotím..

Hauský
26. 05. 2002
Dát tip
:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru